Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
gewoon doorslikken is de beste optie..Reva schreef:Brennuss schreef:Hahaha, dat kan ook nog. Ik vond kooi verschonen altijd hell. Soms krijg ik in een keer het idee om weer een hamster aan te schaffen maar ik heb al genoeg aan mn kat en vriend.
Moet je de laatstgenoemde vaak verschonen?
Gast- Gast
Truste Donna.._Donnaa schreef:Jaaaaaa en ze gaat slapen... Eindelijk uitslapen en om 1 uur weer nagelklantBrennuss schreef:Donna is bijna jaaaariigg
Gast- Gast
Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
Gast- Gast
Ik zie het niet in het glas meer kunnen schenken ls een teken dat je uit de fles mag drinken.
Gast- Gast
Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
Gast- Gast
Ik zie alle mogelijkheden om afwas te besparen een goede optie.Reva schreef:Ik zie het niet in het glas meer kunnen schenken ls een teken dat je uit de fles mag drinken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
maandverband
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie alle mogelijkheden om afwas te besparen een goede optie.Reva schreef:Ik zie het niet in het glas meer kunnen schenken ls een teken dat je uit de fles mag drinken.
Ik denk dat ik zo maar eens af ga wassen.. ik kan niet slapen
Gast- Gast
Hu, nu gebeurt er iets raars. Ik zie opeens dat June als laatste gepost heeft terwijl die slaapt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hu, nu gebeurt er iets raars. Ik zie opeens dat June als laatste gepost heeft terwijl die slaapt.
Gek zeg.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
Ik heb geen stoelen, want die piemel heeft ze gewoon door verkocht. Ik ga morgen wel naar de opening van de nieuwe kringloop, dus hopen dat ze daar iets hebben. Ik moet nog naar de IKEA, maar het geld is op..
Gast- Gast
Online krant.Reva schreef:Smikkell schreef:Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
maandverband
Gast- Gast
GrachtenpandSmikkell schreef:Online krant.Reva schreef:Smikkell schreef:Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
maandverband
Gast- Gast
Ach, brennus, is zal maar niet beginnen over wat ik allemaal nog wil. En dan vooral van de kringloop en de ikea. Vandaag in de stad van June ook drie té leuke winkels gezien. Stom!!!
Is die stoelen-tafelcombi nog een optie?
Is die stoelen-tafelcombi nog een optie?
Gast- Gast
Wij hebben hier ook erg veel leuke winkels, maar de leukste winkels zijn ook heel duur.. grmbl
Gast- Gast
BinnenbrandBrennuss schreef:GrachtenpandSmikkell schreef:Online krant.Reva schreef:Smikkell schreef:Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
maandverband
Gast- Gast
Jaa, ik vond het opzich wel leuk stoeltjes, maar mijn vriend vond het beter om morgen eerst bij die opening te gaan kijken. Het kan best nog een dagje wachten, dus mochten ze daar niets hebben dan mail ik de mevrouw alsnog. Ik moet gewoon geduld hebben .
Gast- Gast
NiemandslandSmikkell schreef:BinnenbrandBrennuss schreef:GrachtenpandSmikkell schreef:Online krant.Reva schreef:Smikkell schreef:Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
maandverband
Gast- Gast
Duur waren deze zeker,maar ik doe er wel inspiratie op die ik dan zelf weer verwerk ik mijn kringloopkastjes en creatieve buien. Al was die kast té mooi!June schreef:Wij hebben hier ook erg veel leuke winkels, maar de leukste winkels zijn ook heel duur.. grmbl
Gast- Gast
IrritantBrennuss schreef:NiemandslandSmikkell schreef:BinnenbrandBrennuss schreef:GrachtenpandSmikkell schreef:Online krant.Reva schreef:Smikkell schreef:Want?Brennuss schreef:Het plan om mn huis te veranderen in de vakantie, valt volgens mij geheel in het water.
maandverband
Gast- Gast
Smikkell schreef:Duur waren deze zeker,maar ik doe er wel inspiratie op die ik dan zelf weer verwerk ik mijn kringloopkastjes en creatieve buien. Al was die kast té mooi!June schreef:Wij hebben hier ook erg veel leuke winkels, maar de leukste winkels zijn ook heel duur.. grmbl
Namaken.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: