Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Reva schreef:Brennuss schreef:Ik wil naar de Ikea.
Maar je hebt een bezoekverbod?
Geen auto.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar waar is de autoBrennuss schreef:Laatst lag het nog in je auto..
Bij punt A
Laatst aangepast door _Donnaa op vr 18 feb 2011 - 13:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen dank.. Ik vond ook nog een lipgloss en een autoradio onder m`n stoel..Smikkell schreef:Donna, bedankt voor je verhaal.
Gast- Gast
En het breiwerk van Reva?_Donnaa schreef:Geen dank.. Ik vond ook nog een lipgloss en een autoradio onder m`n stoel..Smikkell schreef:Donna, bedankt voor je verhaal.
Gast- Gast
Jazeker samen met nog een standbal en 6 parkeerkaartjes..Smikkell schreef:En het breiwerk van Reva?_Donnaa schreef:Geen dank.. Ik vond ook nog een lipgloss en een autoradio onder m`n stoel..Smikkell schreef:Donna, bedankt voor je verhaal.
Gast- Gast
Dat vind ik heel raar en bijna ongeloofwaardig._Donnaa schreef:Jazeker samen met nog een standbal en 6 parkeerkaartjes..Smikkell schreef:En het breiwerk van Reva?_Donnaa schreef:Geen dank.. Ik vond ook nog een lipgloss en een autoradio onder m`n stoel..Smikkell schreef:Donna, bedankt voor je verhaal.
Gast- Gast
Zolang Reva niet bij mij in de auto heeft zitten breien, is dat het ook..Smikkell schreef:Dat vind ik heel raar en bijna ongeloofwaardig._Donnaa schreef:Jazeker samen met nog een standbal en 6 parkeerkaartjes..Smikkell schreef:En het breiwerk van Reva?_Donnaa schreef:Geen dank.. Ik vond ook nog een lipgloss en een autoradio onder m`n stoel..Smikkell schreef:Donna, bedankt voor je verhaal.
Die strandbal lag er wel echt.. Niet opgeblazen, natuurlijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Brennus, ik voel een mini-meeting aankomen.
Dat lijkt me leuk!
Donna en ik moeten ook nog altijd meeten.
Gast- Gast
Muffin heeft zichzelf promotie gegeven en een nest op de 2e etage gebouwd. Of zijn dit de eerste tekenen dat hij gaat hemelen?
Gast- Gast
Reva schreef:Muffin heeft zichzelf promotie gegeven en een nest op de 2e etage gebouwd. Of zijn dit de eerste tekenen dat hij gaat hemelen?
Ik denk dat ze heel subtiel probeert uit te breken.
Gast- Gast
Hij is al een leveltje omhoog iig.. Ik weet niet hoeveel levels zo'n beest heeft!Reva schreef:Muffin heeft zichzelf promotie gegeven en een nest op de 2e etage gebouwd. Of zijn dit de eerste tekenen dat hij gaat hemelen?
Gast- Gast
Of ze verwacht bezoek en maakt de logeerkamer alvast klaar.Brennuss schreef:Reva schreef:Muffin heeft zichzelf promotie gegeven en een nest op de 2e etage gebouwd. Of zijn dit de eerste tekenen dat hij gaat hemelen?
Ik denk dat ze heel subtiel probeert uit te breken.
Gast- Gast
Hahaha, dat kan ook nog. Ik vond kooi verschonen altijd hell. Soms krijg ik in een keer het idee om weer een hamster aan te schaffen maar ik heb al genoeg aan mn kat en vriend.
Gast- Gast
Ik vind dat hij wat duidelijker moet zijn met zijn clue's. Dit kan te veel betekenen. Reva, ik dacht dat jij hierin gespecialiceerd was....
Gast- Gast
Brennuss schreef:Hahaha, dat kan ook nog. Ik vond kooi verschonen altijd hell. Soms krijg ik in een keer het idee om weer een hamster aan te schaffen maar ik heb al genoeg aan mn kat en vriend.
Moet je de laatstgenoemde vaak verschonen?
Gast- Gast
Jaaaaaa en ze gaat slapen... Eindelijk uitslapen en om 1 uur weer nagelklantBrennuss schreef:Donna is bijna jaaaariigg
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: