Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik had het inderdaad gelezen, ik dacht dat je een andere reden had om het niet te eten
Gast- Gast
Ken je het recept met 7up en rijstkoker?May schreef:Nee het enige lastige vind ik dat ze de receptuur van producten veranderen zonder het erop te zetten. Gezien het me al een paar keer is overkomen, dat er opeens lactose is toegevoegd en ik daar dus flink in heb zitten eten en het de volgende bezuur. Maar het is soms wel vervelend dat iedereen lekker aan iets zit en jij niet mag. Vooral omdat mensen ga zeggen, ach één stukje gebak kan toch geen kwaad. En dat kan het wel, want ik kan van één stukje gebak al heel ziek worden.
En het is vervelend als je bij andere mensen gaat eten, maar verder ben ik er wel aan gewend inmiddels.
Maar in heel veel dingen zit lactose, echt ook in de meest rare dingen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik had het inderdaad gelezen, ik dacht dat je een andere reden had om het niet te eten
Dat is een positieve bijkomstigheid
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Ken je het recept met 7up en rijstkoker?May schreef:Nee het enige lastige vind ik dat ze de receptuur van producten veranderen zonder het erop te zetten. Gezien het me al een paar keer is overkomen, dat er opeens lactose is toegevoegd en ik daar dus flink in heb zitten eten en het de volgende bezuur. Maar het is soms wel vervelend dat iedereen lekker aan iets zit en jij niet mag. Vooral omdat mensen ga zeggen, ach één stukje gebak kan toch geen kwaad. En dat kan het wel, want ik kan van één stukje gebak al heel ziek worden.
En het is vervelend als je bij andere mensen gaat eten, maar verder ben ik er wel aan gewend inmiddels.
Nee vertel!
May- Ratel
Reva schreef:Hiii Haaaaa Hemaaaaaaaaaaaa.
Nee, geen hema. Wel plop.
Blijkbaar niet ...
Gast- Gast
May schreef:Nee het enige lastige vind ik dat ze de receptuur van producten veranderen zonder het erop te zetten. Gezien het me al een paar keer is overkomen, dat er opeens lactose is toegevoegd en ik daar dus flink in heb zitten eten en het de volgende bezuur. Maar het is soms wel vervelend dat iedereen lekker aan iets zit en jij niet mag. Vooral omdat mensen ga zeggen, ach één stukje gebak kan toch geen kwaad. En dat kan het wel, want ik kan van één stukje gebak al heel ziek worden.
Dat zijn wel lastige dingen, inderdaad! Vooral dat aandringen lijkt me irritant. Je zegt het toch niet voor niets?!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik stoor me aan oprah... Dat het zoveel erger is om als man misbruikt te worden itt een vrouw. Leuk, zal best, maar is er ooit iemand die het als allebei heeft ervaren dan? Omgebouwde mensen achtwerge gelaten..
Gast- Gast
Qiara schreef:May schreef:Nee het enige lastige vind ik dat ze de receptuur van producten veranderen zonder het erop te zetten. Gezien het me al een paar keer is overkomen, dat er opeens lactose is toegevoegd en ik daar dus flink in heb zitten eten en het de volgende bezuur. Maar het is soms wel vervelend dat iedereen lekker aan iets zit en jij niet mag. Vooral omdat mensen ga zeggen, ach één stukje gebak kan toch geen kwaad. En dat kan het wel, want ik kan van één stukje gebak al heel ziek worden.
Dat zijn wel lastige dingen, inderdaad! Vooral dat aandringen lijkt me irritant. Je zegt het toch niet voor niets?!
Ja ik neem het niet alleen maar voor mijn eigen bestwil. Maar mensen kunnen zich gewoon niet indenken dat ik van zo'n beetje al zo'n last kan krijgen. Dus dan blijf ik het maar netjes uitleggen, en als ze echt niet ophouden deel ik alle details even met hun. Vaak komt het dan wel over :-)
May- Ratel
En alsof er iets erger is dan het ander, als het over een dergelijk onderwerp gaat...
Ik vind Oprah zo ....
Ik vind Oprah zo ....
Gast- Gast
Reva schreef:Reeeeevaaaa
In mijn woonplaats zit een restaurant: Riva. Dat is wel met een 'i', maar toch lees ik jouw naam ook zo..
Gast- Gast
May, dan ga ik daar nog even op terugkomen. Tijdens een meeting (hapjesmeeting bij Marin twee jaar geleden ergens) is er zo'n taart gemaakt. Misschien dat Isabella het recept weet. Ik twijfel alleen wie hem gemaakt heeft. Gup of Terkina of..
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Reeeeevaaaa
In mijn woonplaats zit een restaurant: Riva. Dat is wel met een 'i', maar toch lees ik jouw naam ook zo..
Ja als je het met een -i schrijft is dat niet zo gek. Keeeetjiiiiing.
Gast- Gast
Smikkell schreef:May, dan ga ik daar nog even op terugkomen. Tijdens een meeting (hapjesmeeting bij Marin twee jaar geleden ergens) is er zo'n taart gemaakt. Misschien dat Isabella het recept weet. Ik twijfel alleen wie hem gemaakt heeft. Gup of Terkina of..
Oke helemaal goed!
May- Ratel
May schreef:Qiara schreef:May schreef:Nee het enige lastige vind ik dat ze de receptuur van producten veranderen zonder het erop te zetten. Gezien het me al een paar keer is overkomen, dat er opeens lactose is toegevoegd en ik daar dus flink in heb zitten eten en het de volgende bezuur. Maar het is soms wel vervelend dat iedereen lekker aan iets zit en jij niet mag. Vooral omdat mensen ga zeggen, ach één stukje gebak kan toch geen kwaad. En dat kan het wel, want ik kan van één stukje gebak al heel ziek worden.
Ja ik neem het niet alleen maar voor mijn eigen bestwil. Maar mensen kunnen zich gewoon niet indenken dat ik van zo'n beetje al zo'n last kan krijgen. Dus dan blijf ik het maar netjes uitleggen, en als ze echt niet ophouden deel ik alle details even met hun. Vaak komt het dan wel over :-)
Ik verbaas me er wel over dat dat soms kennelijk nodig is...
Qiara- Ratel
Reva schreef:June schreef:Reva schreef:Reeeeevaaaa
Ja als je het met een -i schrijft is dat niet zo gek. Keeeetjiiiiing.
Ja.. maar in mijn hoofd lijkt het blijkbaar te veel op elkaar .
Gast- Gast
Qiara schreef:May schreef:Qiara schreef:May schreef:Nee het enige lastige vind ik dat ze de receptuur van producten veranderen zonder het erop te zetten. Gezien het me al een paar keer is overkomen, dat er opeens lactose is toegevoegd en ik daar dus flink in heb zitten eten en het de volgende bezuur. Maar het is soms wel vervelend dat iedereen lekker aan iets zit en jij niet mag. Vooral omdat mensen ga zeggen, ach één stukje gebak kan toch geen kwaad. En dat kan het wel, want ik kan van één stukje gebak al heel ziek worden.
Ja belachelijk eigenlijk, dacht eerst dat het misschien aan mijn omgeving lag. Maar een collega loopt tegen precies hetzelfde aan.
May- Ratel
June schreef:Reva schreef:Reeeeevaaaa
Het is toch Rieva? Toch niet Rééva? Ik vind die tweede variant namelijk stom.
Gast- Gast
Brennuss schreef:June schreef:Reva schreef:Reeeeevaaaa
Het is toch Rieva? Toch niet Rééva? Ik vind die tweede variant namelijk stom.
Nee, het is dus Reeva als in feest niet als in fiets.
Gast- Gast
May schreef:Qiara schreef:
Ja belachelijk eigenlijk, dacht eerst dat het misschien aan mijn omgeving lag. Maar een collega loopt tegen precies hetzelfde aan.
Kennelijk een gebrek aan ervaring / kennis bij mensen in combinatie dat ze het misschien ook wel vervelend vinden jou niets aan te kunnen bieden...
Qiara- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: