Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
June, dat is het enige stukje controle dat ik heb. Om me heen gebeurt van alles waar ik totaal geen controle over heb, dus dat kleine beetje dát ik heb daar houd ik me aan vast. Lief dat je je zorgen maakt.
Smik, ik heb nog niks gehoord. Stom hoor.
Smik, ik heb nog niks gehoord. Stom hoor.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Ik ben bijna te moe om te denken, heerlijk stadium! Wat zou er gebeuren als ik aan de drank ga?
Als je een kwartiertje wacht kan ik het je vertellen whaha
Gast- Gast
Ik begrijp het Alex . Ik vind het alleen zo erg dat het dus echt het enige is waar je controle over hebt.
Gast- Gast
Helaas.Alex167 schreef:Smik, Lejow dacht dat jij bij mij in de trapkast zat, want ze hoorde gerommel en getik op de deur. Helaas was het de kat maar.
Gast- Gast
Reva schreef:Roze Roos schreef:Ik ben bijna te moe om te denken, heerlijk stadium! Wat zou er gebeuren als ik aan de drank ga?
Als ik nog zoveel energie heb dan wacht ik even * bedenkt zich dat opstaan al vermoeiend is en zitten blijven beter werkt!*
Heb mij vandaag weer enorm lopen verbazen over de brein van autisten, geniaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ohh mijn ogen vallen bijna dicht... Maar ik wil eigenlijk nog niet naar bed... :S
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Ik begrijp het Alex . Ik vind het alleen zo erg dat het dus echt het enige is waar je controle over hebt.
Ja, ik ook. Ik heb trouwens 7 maart de intake voor de tweedelijns hulpdinges.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Helaas.Alex167 schreef:Smik, Lejow dacht dat jij bij mij in de trapkast zat, want ze hoorde gerommel en getik op de deur. Helaas was het de kat maar.
Je zit zeker weer bij Reva.
Gast- Gast
En misschien A ook? Is dat wat?Reva schreef:Roze Roos schreef:Ik ben bijna te moe om te denken, heerlijk stadium! Wat zou er gebeuren als ik aan de drank ga?
Gast- Gast
Ik sluit me aan bij June & Dolores, fijn dat je binnenkort intake gesprek hebt!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Alex167 schreef:June schreef:Ik begrijp het Alex . Ik vind het alleen zo erg dat het dus echt het enige is waar je controle over hebt.
Ja, ik ook. Ik heb trouwens 7 maart de intake voor de tweedelijns hulpdinges.
Dat is vast moeilijk om te accepteren, maar wel een goed idee.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Bitterkoek_ schreef:Alex167 schreef:Hoi Smikkell en June!
Hoi Reev!
Hoe gaat het met je vandaag?
Wat lief dat je het vraagt! Het gaat wel redelijk, op mijn werk ging het ook wel goed. Baalde alleen dat mijn werkgever er was terwijl hij op vakantie zou zijn.
Ik heb net 2 uur gesport en ik ben nu trots op mezelf. Heb niet zoveel gegeten vandaag en daar ben ik ook trots over.
En hoe is het met jou?
Ah goed om te horen dat het in ieder geval iets beter gaat met je. Ik vond je zo down de afgelopen dagen. Dus op je werk gaat het dus goed? Houden zo! Daar zou ik positiviteit uithalen!
Goed zo, dat je trots bent op jezelf. Ik ben het helemaal met je eens. Goed gedaan hoor. Ik ben blij te horen dat je trots op jezelf bent, dat staalt zelfvertrouwen uit. Ik vind dat je jezelf daarop mag belonen. Nieuwe kapsel of nieuwe kleren of zo.
Met mij gaat het ook iets beter met me. We hebben de foto's gekregen van de fotograaf die foto's heeft gemaakt op de troostdienst en begrafenis van m'n moeder. Dat was wel eventjes moeilijk. Maar wel hartstikke mooi voor een afsluiting.
Door alles wat ik heb ondernomen ben ik ook trots op mijzelf, btw!
Gast- Gast
Ik ben honkvastAlex167 schreef:Smikkell schreef:Helaas.Alex167 schreef:Smik, Lejow dacht dat jij bij mij in de trapkast zat, want ze hoorde gerommel en getik op de deur. Helaas was het de kat maar.
Je zit zeker weer bij Reva.
Gast- Gast
Zooooo....geslaagd voor carnavalspakken. En nu echt weekend Hows life?
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Is het bij jullie ook zo koud? Ik was er blij mee, want kon mijn nieuwe trui aan!!! Oow nee, ik hoor Sterrenstof op de achtergrond, dat blijft zo hangen!
Dolores: Ik vind je lief! Wilde ik ff delen
Roze Roos- Ratel
Alex167 schreef:Dolores schreef:Ook trots op Bitterkoek...
+1. Ik vind je echt zo sterk!
Ik ook! Ik ook!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dolores schreef:Ook trots op Bitterkoek...
+1. Ik vind je echt zo sterk!
+1!!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Is het bij jullie ook zo koud? Ik was er blij mee, want kon mijn nieuwe trui aan!!! Oow nee, ik hoor Sterrenstof op de achtergrond, dat blijft zo hangen!
Tis hier ook super koud ja. Ik wil eigenlijk weer dat het 10 graden enzo word. Ben er echt zó klaar mee met de kou!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: