Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Bye bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
OMG, sommige zijn echt erg.Dolores schreef:Hè, nu heb ik het bizarre verhaal gemist...
Maar voor de nog wakkeren onder ons als je denkt dat jouw familie maf is, hier klikken
Eentje snap ik niet waarom die raar is.
Gast- Gast
Dolores schreef:Slaapwel, Qiara!
Jij ook straks!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Dat is suf, Brennuss. Kun je niet de hele set koper en de tafel weer doorverkopen?
En misschien de wekker gewoon om 6 uur zetten, en dan blijven liggen
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar mijn vriend die doet daar moeilijk over. Die denkt dat we het graf in gaan met die tafel, dat we hem niet kunnen verkopen :p Het leuk mij juist wel wat om de tafel voor dezelfde prijs te verkopen als waar ik de hele set voor koop
Gast- Gast
Smikkell schreef:OMG, sommige zijn echt erg.Dolores schreef:Hè, nu heb ik het bizarre verhaal gemist...
Maar voor de nog wakkeren onder ons als je denkt dat jouw familie maf is, hier klikken
Welke? Die met die snuggies?
Gast- Gast
Dat is een mooie uitdaging, Brennuss. Misschien kun je de foto alvast op internet zetten met de teks: tafel te koop, stoelen houden we zelf. Mocht je een bieder hebben, koop je snel de hele set en schuif je de tafel door naar de nieuwe koper..
Gast- Gast
Plaatje doet het niet meer.
Laatst aangepast door Brennuss op do 17 feb 2011 - 13:00; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Samen op de bank?Brennuss schreef:Smikkell schreef:OMG, sommige zijn echt erg.Dolores schreef:Hè, nu heb ik het bizarre verhaal gemist...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Samen op de bank?Brennuss schreef:Smikkell schreef:OMG, sommige zijn echt erg.Dolores schreef:Hè, nu heb ik het bizarre verhaal gemist...
Moet je even onder die kont van de vrouw rechts kijken.
Gast- Gast
Owwww, nu kan ik zeker niet meer slapen. Dat hoofd is echt eng
Zat het een clue zijn van de man, dat deze vreemdgaat en zijn scharrel dus wel deel van het gezin is?
Zat het een clue zijn van de man, dat deze vreemdgaat en zijn scharrel dus wel deel van het gezin is?
Gast- Gast
Hahah, ik heb geen idee. Misschien is er het ook wel ingeshopt Lijkt me echt heel stug dat mensen boven op iemand gaan zitten en vervolgens een foto maken.
Ik ga slapen! Trusteeenn
Ik ga slapen! Trusteeenn
Gast- Gast
Maar je ziet dat ze allemaal ergens opzitten en niet op de bank.Brennuss schreef:Hahah, ik heb geen idee. Misschien is er het ook wel ingeshopt Lijkt me echt heel stug dat mensen boven op iemand gaan zitten en vervolgens een foto maken.
Ik ga slapen! Trusteeenn
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: