Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, ik vind het goed hoor Smikkell. Dat is het voor mij elke avond
Hoe gaat het verder met je?
Hoe gaat het verder met je?
Gast- Gast
Hu??Qiara schreef:Net op het nieuws, een man die jarenlang hoofdpijn had en het lemmet van een mes in zijn hoofd blijkt te hebben. Dit schijnt tijdens een overval gebeurd te zijn en heeft er 4 jaar in gezeten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hu??Qiara schreef:Net op het nieuws, een man die jarenlang hoofdpijn had en het lemmet van een mes in zijn hoofd blijkt te hebben. Dit schijnt tijdens een overval gebeurd te zijn en heeft er 4 jaar in gezeten
?
Nu waren ze erachter gekomen en hebben het kunnen verwijderen. Gelukkig heeft het zijn hersenen niet geraakt...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
*
Laatst aangepast door Smikkell op do 17 feb 2011 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn dat er positieve punten uit het gesprek zijn gekomen! Was het wel gezellig met Try, of was je erg gespannen?
Gast- Gast
Nee, met Try ging het wel goed. Ik werd wakker opdat ze stond te bellen, dus geen tijd om me rot te voelen
Gast- Gast
WTF bizar verhaal zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn dat je vandaag toch nog leuke afleiding hebt gehad Smikell, hopelijk slaap je vannacht wat beter!
Ja, echt wel bizar!
Fijn dat het met Try wel goed ging!
Fijn dat het met Try wel goed ging!
Qiara- Ratel
Ik ga naar bed, truste allemaal!
Truste Jeanette!
Qiara- Ratel
Ik vind mooi weer ook fijn, ik was vandaag zo gemotiveerd. Ik heb zelfs 40 minuten gesport Smikkel
Gast- Gast
Morgen begint de dag op veel plaatsen met bewolking. Naarmate de dag vordert lost deze bewolking geleidelijk op, maar lang niet overal. In de middag hebben we dus een wisselend beeld van zon en wolken boven ons land. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 1 graad onder de bewolking tot lokaal 6 graden in het zuiden als daar de zon doorbreekt. De oost- tot noordoostenwind is meest matig.
Qiara- Ratel
Wel minder, maar in ieder geval droog! 10% neerslagkans... Zonneschijn 50 %
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Goed bezig, Brennuss. Voelt dat fijn?
Ik probeer van alles om meer energie te krijgen, en ik hoor wel vaker dat sporten daarbij helpt. Wie weet Ik vind het wel lekker, ik wil ook graag wat kilo's kwijt.
Gast- Gast
Ik ga slapen, welterusten!
Qiara- Ratel
Daar doen we het voor..
Mijn wekkertje gaat vroeg. Misschien dat ik ga lopen naar mw. Dat is wel even goed, wat beweging
Vandaag ben ik om 6 uur maar uit bed gegaan omdat slapen hem toch niet ging worden. Poging gedaan tot opruimen maar dat is geloof ik niet te zien. Om 08.00 ging mijn wekker, dus die moest ik gaan uitzetten en daarna ben ik in slaap gevallen. Hoe vreemd
Tot Try voor de deur stond te bellen!
Ik wil vannacht echt slapen
Mijn wekkertje gaat vroeg. Misschien dat ik ga lopen naar mw. Dat is wel even goed, wat beweging
Vandaag ben ik om 6 uur maar uit bed gegaan omdat slapen hem toch niet ging worden. Poging gedaan tot opruimen maar dat is geloof ik niet te zien. Om 08.00 ging mijn wekker, dus die moest ik gaan uitzetten en daarna ben ik in slaap gevallen. Hoe vreemd
Tot Try voor de deur stond te bellen!
Ik wil vannacht echt slapen
Gast- Gast
Ik wil ook heel graag dat jij vanavond slaapt!
Qiara- Ratel
Dat is wel heel vreemd Smikkell Ik hoop voor je dat je vannacht slaapt. Ik kan morgen heerlijk uitslapen. Op de een of andere manier is dat lang niet zo lekker wanneer ik weet dat het mag. Als ik weet dat mijn wekker om 6 uur gaat, wil ik veel liever uitslapen
Ik ben nog steeds opzoek naar stoelen. Had ik eindelijk een leuke set gevonden van vier, wil die vrouw per se de eettafel erbij verkopen.. Anders brengt ze het bij de kringloop. Hoe suf is dat dan?
Ik ben nog steeds opzoek naar stoelen. Had ik eindelijk een leuke set gevonden van vier, wil die vrouw per se de eettafel erbij verkopen.. Anders brengt ze het bij de kringloop. Hoe suf is dat dan?
Gast- Gast
Hè, nu heb ik het bizarre verhaal gemist...
Maar voor de nog wakkeren onder ons als je denkt dat jouw familie maf is, hier klikken
Maar voor de nog wakkeren onder ons als je denkt dat jouw familie maf is, hier klikken
Gast- Gast
Dat is suf, Brennuss. Kun je niet de hele set koper en de tafel weer doorverkopen?
En misschien de wekker gewoon om 6 uur zetten, en dan blijven liggen
En misschien de wekker gewoon om 6 uur zetten, en dan blijven liggen
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: