Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
ik ga zo ook maar eens naar bed denk, ik ben al een uur te laat.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Misschien moet ik ook maar gaan, slaap lekker!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Weltruste.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tuuuuuuuuurlijk.. wegwerkzaamheden, precies voor de deur. De hele nacht lang. Smikkell wil en kan ook een keer slapen een nacht, mooi niet dus!
Waarom wegwerkzaamheden in de nacht midden in een stad?
Waarom wegwerkzaamheden in de nacht midden in een stad?
Gast- Gast
Lekkere timing! Dat lijkt me echt onwijs irritant. Sterkte vannacht Smikkell.
Gast- Gast
Dat is balen, Smikkell!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn moeder vroeg me gisteren of ik probeer af te vallen. Ze zag het aan mijn gezicht. Ik heb nee gezegd. Heb dus weer eens tegen haar gelogen. Nu weet ik niet zo goed of ik haar alsnog de waarheid zal vertellen...
Lotus- Ratel
Ik denk dat ze de waarheid wel weet. Maar als je het kunt zou ze het vast waarderen als je het ook naar haar uitspreekt.Lotus schreef:Mijn moeder vroeg me gisteren of ik probeer af te vallen. Ze zag het aan mijn gezicht. Ik heb nee gezegd. Heb dus weer eens tegen haar gelogen. Nu weet ik niet zo goed of ik haar alsnog de waarheid zal vertellen...
Gast- Gast
Ja, dat denk ik ook wel. Maar dan gaat ze zich er natuurlijk mee bemoeien en gaat ze zich zorgen maken en wil ze precies weten waarom en daar heb ik dan weer geen zin in. Maar misschien moet ik inderdaad maar eerlijk tegen haar zijn. Misschien stuur ik haar wel een mailtje vandaag. Ik denk namelijk niet dat het me op een andere manier lukt om het haar te vertellen.
Lotus- Ratel
Ik ben het helemaal eens met je post. Ik denk dat je gelijk hebt in haar reactie en ik denk dat een mail een heel goede oplossing is. Ik vind het knap dat je het wilt en gaat zeggen terwijl je haar reactie weet en daar niet op zit te wachten. Laat zien dat je sterk bent en ook wel weet wat goee voor je is.
Gast- Gast
Ik vind het eng.
Lotus- Ratel
Dat ik mijn moeder weer eens ga vertellen dat ik ergens over heb gelogen en dat ik open ga zijn over iets wat ik heel moeilijk vind om te bespreken met haar. Ik ben ook niet van plan om haar alle achterliggende redenen te vertellen... Maar ik ben nu het mailtje aan het typen. Ik moet het straks gewoon versturen en dan kan ik niet meer terugkrabbelen.
Lotus- Ratel
Precies. En dat je dit mailtje wilt versturen zegt al heel veel. Ik vraag me af of je moeder het ziet als liegen als je zo snel daarna een eerlijk mailtje stuurt. Daarmee laat je zien dat je wel eerlijk wilt en kunt zijn.
Woon je bij je moeder?
Woon je bij je moeder?
Gast- Gast
Verstuurd.
Ik ben in het weekend altijd bij haar. Doordeweeks woon ik in een studentenhuis. Maar ik zie haar voorlopig niet, want ze gaat morgen voor een week op vakantie.
Ik ben in het weekend altijd bij haar. Doordeweeks woon ik in een studentenhuis. Maar ik zie haar voorlopig niet, want ze gaat morgen voor een week op vakantie.
Lotus- Ratel
Lotus, wat goed dat je eerlijk bent geweest en de mail hebt verstuurd.
Vind je het niet moeilijk om in een studentenhuis te wonen terwijl studeren juist niet lukt?
Vind je het niet moeilijk om in een studentenhuis te wonen terwijl studeren juist niet lukt?
Gast- Gast
Dankjewel!
Nee, dat valt wel mee. Ik ben gewoon nog steeds heel erg blij met mijn mooie kamer. En soms is het wel confronterend hoor, maar eigenlijk sta ik er meestal niet eens zo bij stil. Ik kom overal in aanraking met studenten. Ik vind het moeilijker om in de trein te zitten tussen al die studenten dan om thuis te zijn. Bovendien is het wel goed voor me om hier te wonen, omdat ik dan nog wat contact heb met mensen. En soms kan ik goed oefenen met voor mezelf op te komen door de anderen aan te spreken op hun stapel afwas enzo.
Nee, dat valt wel mee. Ik ben gewoon nog steeds heel erg blij met mijn mooie kamer. En soms is het wel confronterend hoor, maar eigenlijk sta ik er meestal niet eens zo bij stil. Ik kom overal in aanraking met studenten. Ik vind het moeilijker om in de trein te zitten tussen al die studenten dan om thuis te zijn. Bovendien is het wel goed voor me om hier te wonen, omdat ik dan nog wat contact heb met mensen. En soms kan ik goed oefenen met voor mezelf op te komen door de anderen aan te spreken op hun stapel afwas enzo.
Lotus- Ratel
Bij deze geopend
Qiara- Ratel
We zijn hier zo geduldig...
Qiara- Ratel
Net op het nieuws, een man die jarenlang hoofdpijn had en het lemmet van een mes in zijn hoofd blijkt te hebben. Dit schijnt tijdens een overval gebeurd te zijn en heeft er 4 jaar in gezeten
Qiara- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: