Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik vraag me af of ik carnaval moet gaan vieren... Heb het nooit gevierd, maar in het dorp waar ik nu woon vieren ze het.. Alleen volgens mij is het totaal niets voor mij
Trusten Reva
Trusten Reva
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Sjaantje schreef:Ja idd inspiratie voor een nieuwe outfit. Zit al allerlei sites af te speuren maar heb nog niks gezien waarvan ik dacht: Jah dat is het! Althans niet wat betaalbaar is want ik wil het een beetje low-budget houden. Ik heb nog wel wat in de kast hangen hoor, maar af en toe heb ik gewoon zin in wat nieuws
Wat is je budget?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zwoesj schreef:Ik vraag me af of ik carnaval moet gaan vieren... Heb het nooit gevierd, maar in het dorp waar ik nu woon vieren ze het.. Alleen volgens mij is het totaal niets voor mij
Trusten Reva
Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen die er niet mee opgegroeit zijn er niks aan vinden, maar ik zou het gewoon proberen als ik jou was! Hoe kijk je er nu tegen aan? Wat vind je er van?
Toet- Lady Post-a-lot
Fijne avond Reva!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
toetje_ schreef:Zwoesj schreef:Ik vraag me af of ik carnaval moet gaan vieren... Heb het nooit gevierd, maar in het dorp waar ik nu woon vieren ze het.. Alleen volgens mij is het totaal niets voor mij
Trusten Reva
Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen die er niet mee opgegroeit zijn er niks aan vinden, maar ik zou het gewoon proberen als ik jou was! Hoe kijk je er nu tegen aan? Wat vind je er van?
Ben bang dat ik het een feest vind waarbij het puur en alleen om het zuipen gaat, en niet om de gezelligheid. En als dat zo is haak ik liever af. Daar moet je denk ik dan inderdaad mee opgegeroeid zijn.
Zwoesj- Ratel
Zwoesj, je kan het altijd een keer proberen! Enige manier om uit te vinden of je het leuk vindt of niet. Vind je er niets aan, dan ben je toch ook zo weer thuis?
Ik hou ook niet zo van carnaval vieren, het is me véél te druk in de kroegen, maar helemaal overslaan vind ik ook niets. Vandaar ook dat ik niet heel veel zin heb om een duur pak te gaan kopen. Als ik ga, ga ik waarschijnlijk naar het buurthuis, daar is het weliswaar té rustig, maar toch beter dan in de kroeg, daar kom ik met mijn rolstoel gewoon niet fatsoenlijk in zonder dat iedereen over me heen valt en ik daardoor degene ben die zich bezeert. En staand hou ik het amper 5 minuten vol dus dan is er ook geen lol aan :S
Ik hou ook niet zo van carnaval vieren, het is me véél te druk in de kroegen, maar helemaal overslaan vind ik ook niets. Vandaar ook dat ik niet heel veel zin heb om een duur pak te gaan kopen. Als ik ga, ga ik waarschijnlijk naar het buurthuis, daar is het weliswaar té rustig, maar toch beter dan in de kroeg, daar kom ik met mijn rolstoel gewoon niet fatsoenlijk in zonder dat iedereen over me heen valt en ik daardoor degene ben die zich bezeert. En staand hou ik het amper 5 minuten vol dus dan is er ook geen lol aan :S
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Smikkell schreef:Kan het hier nog saaier? We kunnen dit hele topic wel opdoeken.
Ik houd mn mond al.
Fijne avond, dames
Als iedereen zijn mond houdt, wordt het saai.
En Toet wilde nog antwoord op haar vragen..
Gast- Gast
Ach ik heb nog heel even om erover na te denken
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:toetje_ schreef:Zwoesj schreef:Ik vraag me af of ik carnaval moet gaan vieren... Heb het nooit gevierd, maar in het dorp waar ik nu woon vieren ze het.. Alleen volgens mij is het totaal niets voor mij
Trusten Reva
Ben bang dat ik het een feest vind waarbij het puur en alleen om het zuipen gaat, en niet om de gezelligheid. En als dat zo is haak ik liever af. Daar moet je denk ik dan inderdaad mee opgegeroeid zijn.
Weetje, dit is zo'n vooroordeel wat iedereen heeft die geen carnaval viert. Ja, er wordt veel gedronken, maar wordt dat niet op ieder feestje?
Het gaat júist om de gezelligheid. De meeste mensen vieren carnaval in hun eigen dorp/stad/omgeving, dus ik vind ook de saamhorigheid super. Ik weet niet of dat overal zo is, maar dat is hier wel het geval. Jong en oud maken samen plezier, ik dans bij wijze van spreken met de moeder van een vriendin van me enz.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Zwoesj schreef:toetje_ schreef:Zwoesj schreef:Ik vraag me af of ik carnaval moet gaan vieren... Heb het nooit gevierd, maar in het dorp waar ik nu woon vieren ze het.. Alleen volgens mij is het totaal niets voor mij
Trusten Reva
Weetje, dit is zo'n vooroordeel wat iedereen heeft die geen carnaval viert. Ja, er word veel gedronken, maar word dat niet op ieder feestje?
Het gaat júist om de gezelligheid. De meeste mensen vieren carnaval in hun eigen dorp/stad/omgevind, dus ik vind ook de saamhorigheid super. Ik weet niet of dat overal zo is, maar dat is hier wel het geval. Jong en oud maken samen plezier, ik dans bij wijze van spreken met de moeder van een vriendin van me enz.
Mijn collega's vieren het namelijk wel grotendeels op die manier... Daar gaat het echt alleen maar om het zat worden, vandaar dat ik daar bang voor ben.
Waar ergens is hier Toetje? Welke regio?
Zwoesj- Ratel
Sjaan ook! Een paar pagina's terug vroeg ik me al af hoe het nu met je gaat, Smikk... Maar óf je hebt erover heen gelezen, óf je gaat er bewust niet op in? In dat laatste geval kun je deze post als niet-geschreven beschouwen!Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Kan het hier nog saaier? We kunnen dit hele topic wel opdoeken.
Ik houd mn mond al.
Fijne avond, dames
Als iedereen zijn mond houdt, wordt het saai.
En Toet wilde nog antwoord op haar vragen..
Tijdens een concert van Guus M wordt er óók veel gezopen. Hier thuis op de bank wordt ook veel gezopen.. Carnaval heeft en is zoveel meer dan alleen zuipen
Gast- Gast
Zwoesj schreef:
Mijn collega's vieren het namelijk wel grotendeels op die manier... Daar gaat het echt alleen maar om het zat worden, vandaar dat ik daar bang voor ben.
Waar ergens is hier Toetje? Welke regio?
Ik kan het me niet voorstellen, maar als jij het zegt zal het wel zo zijn
Ik woon tussen den bosch en nijmegen in, gemeente west maas & waal (dat moet je vast googelen.) niet quoten a.u.b.
Toet- Lady Post-a-lot
Ook hier zat zatte maar het gaat voornamelijk om de gezelligheid!
En nee, ik kom nergens een leuk pakje tegen...
En nee, ik kom nergens een leuk pakje tegen...
Gast- Gast
Amen.Smikkell schreef:Tijdens een concert van Guus M wordt er óók veel gezopen. Hier thuis op de bank wordt ook veel gezopen.. Carnaval heeft en is zoveel meer dan alleen zuipen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tijdens een concert van Guus M wordt er óók veel gezopen. Hier thuis op de bank wordt ook veel gezopen.. Carnaval heeft en is zoveel meer dan alleen zuipen
Juist
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ga het nog even aanzien, ligt er een beetje aan wie er nog meer gaan en of ik er mensen ken, woon hier nog maar net.
Als ik tips nodig heb horen jullie het wel
Ik ga naar bed toe, weltrusten alvast!
Als ik tips nodig heb horen jullie het wel
Ik ga naar bed toe, weltrusten alvast!
Zwoesj- Ratel
Sjaan gaat er ook vandoor, slaap lekker allemaal!
Truste zwoesj en sjaan.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb al de hele week dit liedje in m'n hoofd.
Toet- Lady Post-a-lot
De grote banaan die het nachtcafé deed stilvallen..
Toet- Lady Post-a-lot
Slaap lekker Sjaan en Zwoesj!
Net al even m'n tanden gepoetst...
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Slaap lekker Sjaan en Zwoesj!
Jouw tanden zijn vast heel schoon.
Toet- Lady Post-a-lot
Er kwam net echt een heel raar geluid uit m'n buik.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Qiara schreef:Slaap lekker Sjaan en Zwoesj!
Jouw tanden zijn vast heel schoon.
Ik denk het ook wel, mag ook wel na een suikerwafel met chocopasta...
Oeh, van de licor 43 pannekoeken...
Qiara- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: