Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Pfff ik probeer inspiratie op te doen voor carnaval maar ik weet t niet zo goed.... :S
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:toetje_ schreef:Een scheut licor 43 door m'n pannekoeken beslag gedaan
Dat drink iknu ook!
Ik hoop dat je het beslag er buiten hebt gelaten?
Gast- Gast
Reva schreef:toetje_ schreef:Een scheut licor 43 door m'n pannekoeken beslag gedaan
Dat drink iknu ook!
Dat moet je niet opdrinken schat, dat moet je bakken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Qiara schreef:toetje_ schreef:Een scheut licor 43 door m'n pannekoeken beslag gedaan
Dat lijkt me heerlijk! Verdampt de alcohol dan niet?
Het was idd heerlijk, geen idee of de alcohol verdampt, volgens mij pas vanaf 100 graden toch? En inprinciepe gaat het beslag in de pan niet borrelen (koken) maar ik heb geen idee. Het ging ook meer om de zoetigheid, want we hadden geen stroop.
Toet- Lady Post-a-lot
Opzich wel makkelijker om het beslag gewoon te drinken. Scheelt bakken, scheelt vieze pan, scheelt wachten.....en ik kots het toch weeruit. Dusach!
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
Voel me nu toch wel een brave muts die altijd netjes een pannenkoek met stroop en poedersuiker eet
toetje_ schreef:
Het was idd heerlijk, geen idee of de alcohol verdampt, volgens mij pas vanaf 100 graden toch? En inprinciepe gaat het beslag in de pan niet borrelen (koken) maar ik heb geen idee. Het ging ook meer om de zoetigheid, want we hadden geen stroop.
Ik denk het wel inderdaad. Ik wil het wel eens proberen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:toetje_ schreef:
Twentieseven?
Toet- Lady Post-a-lot
Reva, ik vraag me iets af. Het is best een directe vraag dus als je er geen antwoord op wil geven prima. Maar als je dat doet hè (je eten uitkotsen) heb je dan niet daarna weer ontzettend honger?
Toet- Lady Post-a-lot
Ja soms wel, maar dan eet en kots ik weer whahahaahahaha. Of ik val in slaap of ik eet iets wat ik minder slecht vind of normaal portie of drink veel thee/water/drank
Gast- Gast
toetje_ schreef:Qiara schreef:toetje_ schreef:
Twentieseven?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Qiara schreef:toetje_ schreef:
Twentieseven?
Qiara- Ratel
Hier hetzelfde...Sjaantje schreef:Pfff ik probeer inspiratie op te doen voor carnaval maar ik weet t niet zo goed.... :S
Gast- Gast
Reva schreef:Ja soms wel, maar dan eet en kots ik weer whahahaahahaha. Of ik val in slaap of ik eet iets wat ik minder slecht vind of normaal portie of drink veel thee/water/drank
Oké... En doe je het overal, bijvoorbeeld ook op je werk? Of doe je het dan 'later' thuis? Sorry voor m'n nieuwgierigheid, ik vind het interessant.
Toen ik 16 was heb ik het ook een tijdje geprobeerd, heel stom want ik deed het gewoon bewust. Maar ik heb het niet langer dan twee weken volgehouden, gelukkig.
Toet- Lady Post-a-lot
Elodie schreef:Hier hetzelfde...Sjaantje schreef:Pfff ik probeer inspiratie op te doen voor carnaval maar ik weet t niet zo goed.... :S
Voor een outfit, of wat?
Toet- Lady Post-a-lot
Ja! Ideetje???toetje_ schreef:Elodie schreef:Hier hetzelfde...Sjaantje schreef:Pfff ik probeer inspiratie op te doen voor carnaval maar ik weet t niet zo goed.... :S
Voor een outfit, of wat?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Reva schreef:Ja soms wel, maar dan eet en kots ik weer whahahaahahaha. Of ik val in slaap of ik eet iets wat ik minder slecht vind of normaal portie of drink veel thee/water/drank
Oké... En doe je het overal, bijvoorbeeld ook op je werk? Of doe je het dan 'later' thuis? Sorry voor m'n nieuwgierigheid, ik vind het interessant.
Toen ik 16 was heb ik het ook een tijdje geprobeerd, heel stom want ik deed het gewoon bewust. Maar ik heb het niet langer dan twee weken volgehouden, gelukkig.
Ik heb het een keer gedaan, toen ik een hele reep bonbonbloc op had gegeten, maar daarna nooit meer.
Qiara- Ratel
Elodie schreef:Ja! Ideetje???toetje_ schreef:Elodie schreef:Hier hetzelfde...Sjaantje schreef:Pfff ik probeer inspiratie op te doen voor carnaval maar ik weet t niet zo goed.... :S
Voor een outfit, of wat?
Gewoon eens naar een leuke carnavals winkel gaan? Inspiratie genoeg. Of op internet kijken?
Ik heb nog een aantal pakjes liggen en ik weet al wat ik aan doe (moet) tijdens de optochten, staat ook in het carnavalstopic op pagina 1 geloof ik.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja idd inspiratie voor een nieuwe outfit. Zit al allerlei sites af te speuren maar heb nog niks gezien waarvan ik dacht: Jah dat is het! Althans niet wat betaalbaar is want ik wil het een beetje low-budget houden. Ik heb nog wel wat in de kast hangen hoor, maar af en toe heb ik gewoon zin in wat nieuws
Smikkell schreef:Kan het hier nog saaier? We kunnen dit hele topic wel opdoeken.
Inderdaad zeg, F5 kijkt me maar zielig aan.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Kan het hier nog saaier? We kunnen dit hele topic wel opdoeken.
Ik houd mn mond al.
Fijne avond, dames
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: