Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik weet van Q dat ze heel lief is(ik heb je niet veel gesproken, maar toch weet ik het) en ik weet van June dat ze lief is (ik merk dat ik steeds minder over mijn 'problemen' praat met je, en dat is een goed teken).
Q, zullen we June gewoon verrassen? Ik geloof best dat jij je scriptie wel een avondje aan de kant kunt zetten
Q, zullen we June gewoon verrassen? Ik geloof best dat jij je scriptie wel een avondje aan de kant kunt zetten
Gast- Gast
Misschien moeten we dat maar gewoon doen, zeker nu ze zegt dat we het toch niet doen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik snap niet dat er duizende (het zal niet per 10 gaan) kaarten worden afgedrukt zonder dat de tekst wordt gecontroleerd..June schreef:Haha . Zo had ik er nog niet over nagedacht . Iedereen pest mij altijd met mijn slakkenfobie. Ik vroeg me opeens af of jij dat ook deed, haha. Ik snap nog steeds niet of die andere kaart nou fout is. De tekst is echt heel raar
Gast- Gast
Een avondje kan dus niet . Ik werk overdag . Jullie zijn wel echt heel lief . Jullie hebben echter wel belangrijkere dingen aan jullie hoofd!
Gast- Gast
Zullen we even PM'n / mailen?Qiara schreef: Misschien moeten we dat maar gewoon doen, zeker nu ze zegt dat we het toch niet doen...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik snap niet dat er duizende (het zal niet per 10 gaan) kaarten worden afgedrukt zonder dat de tekst wordt gecontroleerd..June schreef:Haha . Zo had ik er nog niet over nagedacht . Iedereen pest mij altijd met mijn slakkenfobie. Ik vroeg me opeens af of jij dat ook deed, haha. Ik snap nog steeds niet of die andere kaart nou fout is. De tekst is echt heel raar
Maar hij staat ook gewoon op internet, met dezelfde tekst!
Gast- Gast
Nu niet terugkrabbelen.June schreef:Een avondje kan dus niet . Ik werk overdag . Jullie zijn wel echt heel lief . Jullie hebben echter wel belangrijkere dingen aan jullie hoofd!
Laatst aangepast door Smikkell op di 15 feb 2011 - 15:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar die tekst loopt niet.June schreef:Smikkell schreef:Ik snap niet dat er duizende (het zal niet per 10 gaan) kaarten worden afgedrukt zonder dat de tekst wordt gecontroleerd..June schreef:Haha . Zo had ik er nog niet over nagedacht . Iedereen pest mij altijd met mijn slakkenfobie. Ik vroeg me opeens af of jij dat ook deed, haha. Ik snap nog steeds niet of die andere kaart nou fout is. De tekst is echt heel raar
Maar hij staat ook gewoon op internet, met dezelfde tekst!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zullen we even PM'n / mailen?Qiara schreef: Misschien moeten we dat maar gewoon doen, zeker nu ze zegt dat we het toch niet doen...
Prima!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Q, wordt het een woendag of een vrijdag? Afspraken op N***** centraal?
Door die sterretjes lijk ik wel een hoer.. haha
Gast- Gast
Dus we moeten achter centraal zijn?June schreef:Smikkell schreef:Q, wordt het een woendag of een vrijdag? Afspraken op N***** centraal?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dus we moeten achter centraal zijn?June schreef:Smikkell schreef:Q, wordt het een woendag of een vrijdag? Afspraken op N***** centraal?
:o pestkop
Gast- Gast
Smikkell schreef:Overdag kunnen we toch ook prima in een kroeg verschijnen?
Ik wil jou best trakteren op een lunch hoor. Onze lunch is lekker!
Gast- Gast
Vind ik wel hoor, trakteer je mij dan ook?
Qiara- Ratel
Specifiek bij mij op woensdag tussen twaalf en vier en op vrijdag tussen elf en vier.
Gast- Gast
Prima..June schreef:Specifiek bij mij op woensdag tussen twaalf en vier en op vrijdag tussen elf en vier.
Gast- Gast
Maar ik ben niet zo gezellig als ik moet werken hoor.. dan moet ik namelijk werken, dan kan ik niet heeel gezellig zijn. Ik moet mijn aandacht tenslotte eerlijk verdelen
Gast- Gast
Ik denk wel dat ik jou zou herkennen
Qiara- Ratel
Ik weet wel zeker dat ik jou herken, June.
Maar wij weten wanneer je daar werkt en jij weet niet wanneer (en of) wij langskomen...
Maar wij weten wanneer je daar werkt en jij weet niet wanneer (en of) wij langskomen...
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: