Nachtcafé 2011
+17
mzcharlotte
Zwerver
May
Snoes
M_as
Chocolate Cookie
Pannetoet
Roze Roos
Lejow
Jordana
Jeanette
Lotus
Zwoesj
Sjaantje
Bubbelicious
Qiara
Toet
21 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Dat is inderdaad jammer! Ik weet ook niet of het me ligt en ik ben denk ik wel te oud
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Je bent nooit te oud om te leren . Het hangt er maar net vanaf in welke kroeg je wilt werken. Er zijn hier ook genoeg kroegen die niet eens personeel onder de 25 willen hoor .
Wat voor werk doe je nu eigenlijk?
Wat voor werk doe je nu eigenlijk?
Gast- Gast
True. Ik werk nu even niet, om alle tijd voor mijn scriptie te hebben...
Laatst aangepast door Qiara op di 15 feb 2011 - 14:48; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik ga deze week een keer stiekem naar de kroeg van June.
Ga ik mee!!!
Qiara- Ratel
Spreken we stiekem af. Wanneer kan jij?Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga deze week een keer stiekem naar de kroeg van June.
Ga ik mee!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Spreken we stiekem af. Wanneer kan jij?Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga deze week een keer stiekem naar de kroeg van June.
Ga ik mee!!!
Ik denk wel wanneer jij kan en de kruidvat heeft weer treinkaartjes in de aanbieding!
Qiara- Ratel
Mag best hoor.
Ik werk woensdag, vrijdag en zaterdag overdag deze week .
Niet zeggen waar jullie me van kennen, verder ben je welkom.
Grappig detail: zaterdag is er een meeting in N.ijmegen terwijl ik aan het werk ben, haha. Maar goed.. die komen toch niet naar ons.
Ik werk woensdag, vrijdag en zaterdag overdag deze week .
Niet zeggen waar jullie me van kennen, verder ben je welkom.
Grappig detail: zaterdag is er een meeting in N.ijmegen terwijl ik aan het werk ben, haha. Maar goed.. die komen toch niet naar ons.
Gast- Gast
Maar goed, jullie komen toch niet,.
Q: verstandig dat je nu even niet werkt.
Gast- Gast
Ik kan best vaakQiara schreef:Smikkell schreef:Spreken we stiekem af. Wanneer kan jij?Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga deze week een keer stiekem naar de kroeg van June.
Ga ik mee!!!
Ik denk wel wanneer jij kan en de kruidvat heeft weer treinkaartjes in de aanbieding!
Gast- Gast
Jij kent me dus duidelijk nietJune schreef:Maar goed, jullie komen toch niet,.
Gast- Gast
Ik heb 2 apartementen bezocht, die ene was echt zo ontzettend lelijk en nog best duur ook, 330 dollar en dan ook nog eens zonder internet:S leek wel oostblokachtig ofzo..
en die andere was een kamer in een groot huis waar een vrouw woont met haar moeder. alleen dat kamertje had een constante ruis, en ook had ze nogal strenge regels. ze wilden liever geen vrienden over de vloer. Niet dat ik zo'n enorme partyanimal ben hoor maar het moet geen probleem zijn om vrienden uit te nodigen en dat het dan wat lawaaiig kan zijn.
dus mn zoektocht gaat verder..
en die andere was een kamer in een groot huis waar een vrouw woont met haar moeder. alleen dat kamertje had een constante ruis, en ook had ze nogal strenge regels. ze wilden liever geen vrienden over de vloer. Niet dat ik zo'n enorme partyanimal ben hoor maar het moet geen probleem zijn om vrienden uit te nodigen en dat het dan wat lawaaiig kan zijn.
dus mn zoektocht gaat verder..
Gast- Gast
Ow, sorry, ja die heb ikJune schreef:Nee.. klopt. Kende ik je maar! Heb je m'n kaart eigenlijk al?
Gast- Gast
En ik zou je best beter willen leren kennen.Smikkell schreef:Ow, sorry, ja die heb ikJune schreef:Nee.. klopt. Kende ik je maar! Heb je m'n kaart eigenlijk al?
Gast- Gast
Mooi! Trouwens.. die kaart met die slak hè . Heb je die uitgekozen, omdat ik jou ooit verteld heb over de slakken in mijn kamer ?
Gast- Gast
Eigenlijk moet ik alle tijd die ik heb aan mijn scriptie besteden
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:En ik zou je best beter willen leren kennen.Smikkell schreef:Ow, sorry, ja die heb ikJune schreef:Nee.. klopt. Kende ik je maar! Heb je m'n kaart eigenlijk al?
Ik jou ook . Ik beloof je niet te knuffelen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:En ik zou je best beter willen leren kennen.Smikkell schreef:Ow, sorry, ja die heb ikJune schreef:Nee.. klopt. Kende ik je maar! Heb je m'n kaart eigenlijk al?
+1!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Eigenlijk moet ik alle tijd die ik heb aan mijn scriptie besteden
Tja kletskop.. gemakkelijker gezegd dan gedaan!
Gast- Gast
Nee, omdat ik met die andere (persoonlijk uitgekozen kaart) zo laat was.June schreef:Mooi! Trouwens.. die kaart met die slak hè . Heb je die uitgekozen, omdat ik jou ooit verteld heb over de slakken in mijn kamer ?
Gast- Gast
Haha . Zo had ik er nog niet over nagedacht . Iedereen pest mij altijd met mijn slakkenfobie. Ik vroeg me opeens af of jij dat ook deed, haha. Ik snap nog steeds niet of die andere kaart nou fout is. De tekst is echt heel raar
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: