Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Done working!
lekker!! das goed op tijd:)
ze heeft extra hard gewerkt om het pakje te mogen openen!
Gast- Gast
Ja, had vanochtend migraine, dus heb vanmiddag alleen het hoognodige gedaan thuis..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Done working!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, had vanochtend migraine, dus heb vanmiddag alleen het hoognodige gedaan thuis..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Done working!
groot gelijk, lekker hoor! Migraine nu weg?
En wat voor pakje heb je gehad??
Gast- Gast
Ik ben benieuwd of je tevreden bent met je pakketje Vervelend van je migraine, wel weer opgeknapt inmiddels?
Gast- Gast
Mn moeder heeft muziek op... (ze zit hard mee te zingen, jaren 70) 'tis moeilijk bescheiden te blijven bla bla bla'...... t lijkt hier wel carnaval!
Gast- Gast
Mijn training gisteren was trouwens LEUK! Was communicatie training en heel veel wist ik al, doordat ik er al ervaring mee heb, maar het was een enthousiaste groep, dus dat was wel fijn en leuk werken. Jammer dat ze allemaal naar een andere afdeling gaan haha!
Gast- Gast
Dat is inderdaad jammer, Isabella!
Zoeken ze nog iemand trouwens bij jou op je werk?
Zoeken ze nog iemand trouwens bij jou op je werk?
Gast- Gast
@ isabella, jou onderschrift komt toch uit een nummer van Honey? Echt een super nummer is dat!
Gast- Gast
Het ruikt naar tandarts, bah!!Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Done working!
Jeej! Pakketje openmaken!!!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Het ruikt naar tandarts, bah!!Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Done working!
Jeej! Pakketje openmaken!!!
Iehhh hahaha.
Gast- Gast
Jaa grotendeels.. M`n rug, nek en hoofdpijn komen doordat m`n bril niet meer op goede sterkte is.. Ik krijg vrijdag m`n nieuwe bril en daar kijk ik zo naar uit!! Geen hoofdpijn meer..Sannie89 schreef:
Ik heb een pakketje met spullen voor m`n nagels.. Witte tips, goede gel (voor gelnagels dus), cleaner voor m`n kwasten en de nagels en gekleurde gels..
En die laatste zijn heel heel heel erg leuk!!
Gast- Gast
Haha, ja tuurlijk weet ik dat Alex!
Ik ging net pasfoto's laten maken. Kom ik daar binnen 'ik wil pasfoto's laten maken'. Mocht ik doorlopen naar de studio, dus ik sta mn haar te borstelen daar bij een spiegel, komt er een man binnen. 'OOOOOH!!! WAT EEN OGEN!! DIE WENKBRAUWEN!! WE GAAN EERST GEWOON EVEN LEUKE FOTO'S MAKEN HOOR!!!' Dus ik begon al met 'Dat wil ik niet' maar mn moeder riep al 'Oooh, leuk!!' Dus toen was het twee tegen een. Godsamme. Sta me toch een partij chagrijnig op die pasfoto's door de leuke foto sessie daarvoor, ik word bloedchagrijnig als iemand dat soort dingen blijft zeggen
Ik ging net pasfoto's laten maken. Kom ik daar binnen 'ik wil pasfoto's laten maken'. Mocht ik doorlopen naar de studio, dus ik sta mn haar te borstelen daar bij een spiegel, komt er een man binnen. 'OOOOOH!!! WAT EEN OGEN!! DIE WENKBRAUWEN!! WE GAAN EERST GEWOON EVEN LEUKE FOTO'S MAKEN HOOR!!!' Dus ik begon al met 'Dat wil ik niet' maar mn moeder riep al 'Oooh, leuk!!' Dus toen was het twee tegen een. Godsamme. Sta me toch een partij chagrijnig op die pasfoto's door de leuke foto sessie daarvoor, ik word bloedchagrijnig als iemand dat soort dingen blijft zeggen
Gast- Gast
Isabella, wat fijn dat je trainig erg leuk was!
M`n pakketje is ook erg leuk
M`n pakketje is ook erg leuk
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaa grotendeels.. M`n rug, nek en hoofdpijn komen doordat m`n bril niet meer op goede sterkte is.. Ik krijg vrijdag m`n nieuwe bril en daar kijk ik zo naar uit!! Geen hoofdpijn meer..Sannie89 schreef:
Ik heb een pakketje met spullen voor m`n nagels.. Witte tips, goede gel (voor gelnagels dus), cleaner voor m`n kwasten en de nagels en gekleurde gels..
TOF!! zet je zelf je nagels? * zooo jaloers *
Gast- Gast
Reva schreef:Haha, ja tuurlijk weet ik dat Alex!
Leuk!!! Wanneer mogen we de foto's zien?
En pasfoto's zijn er voor gemaakt om chagrijnig op te staan!
Laatst aangepast door Jade op wo 16 feb 2011 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sannie89 schreef:@ isabella, jou onderschrift komt toch uit een nummer van Honey? Echt een super nummer is dat!
Klopt! Ik vind het echt een heel mooi nummer, elke keer als ik het hoor weer.
Alex, ze zoeken wel nog mensen! Maar weet niet wat jij precies wil, qua werk en qua uren?
Gast- Gast
Jade schreef:Reva schreef:Haha, ja tuurlijk weet ik dat Alex!
Leuk!!! Wanneer mogen we de foto's zien?
En pasfoto's zijn er voor gemaakt om chagareinig op te staan!
Hoe?
Gast- Gast
Reva, leuk toch? Ik snap wel wat je er niet zoveel zin in had hahaha, dat wel.
Gast- Gast
Isabella schreef:Sannie89 schreef:@ isabella, jou onderschrift komt toch uit een nummer van Honey? Echt een super nummer is dat!
Klopt! Ik vind het echt een heel mooi nummer, elke keer als ik het hoor weer.
Alex, ze zoeken wel nog mensen! Maar weet niet wat jij precies wil, qua werk en qua uren?
Stuur me anders even een pm met wat het precies inhoudt, dan kan ik kijken of het wat voor me is ...
Gast- Gast
Yeah i do! Zal zo wel even een foto maken van de spulletjes!!Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Jaa grotendeels.. M`n rug, nek en hoofdpijn komen doordat m`n bril niet meer op goede sterkte is.. Ik krijg vrijdag m`n nieuwe bril en daar kijk ik zo naar uit!! Geen hoofdpijn meer..Sannie89 schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Yeah i do! Zal zo wel even een foto maken van de spulletjes!!Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Jaa grotendeels.. M`n rug, nek en hoofdpijn komen doordat m`n bril niet meer op goede sterkte is.. Ik krijg vrijdag m`n nieuwe bril en daar kijk ik zo naar uit!! Geen hoofdpijn meer..Sannie89 schreef:
jaaaaaa!! heb je er een opleiding voor gedaan of jezelf aangeleerd?
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: