Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
halllloooooo
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores Hoe is het?
Jordana- Ratel
Hee, hoe gaat het met je? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie er toch voor gaan vechten? Fijn dat er in ieder geval een beslissing genomen is.Jordana schreef:halllloooooo
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ontzettend moet Heb veel te weinig geslapen vannacht maar voor de rest wel oke.
Hoe komt het dat het niet jou beste dag is?
Hoe komt het dat het niet jou beste dag is?
Jordana- Ratel
Van wie is die? Ik luister nauwelijks radio, dus daarom ben ik zo slecht op de hoogte.Anousch schreef:Dat heb ik met just came to say hello
ben dat liedje echt zat nu
Trouwens, ben ik de enige die bij Jack de Prikker eerder denkt aan een hyperactieve vuilnisman dan aan een moordenaar?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Lynn_ schreef:Hee, hoe gaat het met je? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie er toch voor gaan vechten? Fijn dat er in ieder geval een beslissing genomen is.Jordana schreef:halllloooooo
Ja ik ben er ook blij mee, ook al staan er nog wel zware beslissingen te wachten maar ik ben blij dat er inderdaad een beslissing genomen is.,
Jordana- Ratel
Bedoel je over kinderen?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Fijn dat het wel ok gaat, afgezien van je moeheid....
Ik had idd gelezen dat je zo weinig geslapen had...arme jij....
Ha, ik heb zojuist wel tegen iemand gezegd dat ik vind dat het welzijn van een huisdier voor al haar eigen leuke bezigheden zou moeten komen.... tactisch, maar wel vrij duidelijk
Ik had idd gelezen dat je zo weinig geslapen had...arme jij....
Ha, ik heb zojuist wel tegen iemand gezegd dat ik vind dat het welzijn van een huisdier voor al haar eigen leuke bezigheden zou moeten komen.... tactisch, maar wel vrij duidelijk
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Van wie is die? Ik luister nauwelijks radio, dus daarom ben ik zo slecht op de hoogte.Anousch schreef:Dat heb ik met just came to say hello
ben dat liedje echt zat nu
Trouwens, ben ik de enige die bij Jack de Prikker eerder denkt aan een hyperactieve vuilnisman dan aan een moordenaar?
Hahahaha nee klinkt niet als een moordenaar nee
Gast- Gast
Ik vind dit juist echt een heerlijk nummer Anousch!
Die kan van mij niet vaak en hard genoeg aan!
Die kan van mij niet vaak en hard genoeg aan!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dolores schreef:
Mee eens, Wat voor huisdier heeft ze dan?
Jordana- Ratel
Dat moet je zeker moet verzorgen. Dat is niet een beest van zijn eigen ding kan doen.
Jordana- Ratel
Nja, ik vind gewoon dat je iets niet 'neemt' omdat het schattig is, als het een dier is. Dat is een verantwoordelijkheid die je moet nemen.
Laatst aangepast door Dolores op di 15 feb 2011 - 6:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weet je Dolores ik ben het gewoon met jou eens.
Jordana- Ratel
Is waarschijnlijk omdat het gewoon best realistisch is....
En ik ben misschien wat overdreven want ik sleep hondjelief bijna overal mee naartoe, alleen niet naar boodschappen of winkelen, maar verder is hij er altijd bij...maar mijn moeder heeft bv een drukke baan en gaat daarnaast minimaal twee keer drie kwartier met hond wandelen en had tot hond te oud werd (hij red zoveel wandelen werkelijk niet meer) zelfs een uitlaatdienst ingehuurd.
En ik ben misschien wat overdreven want ik sleep hondjelief bijna overal mee naartoe, alleen niet naar boodschappen of winkelen, maar verder is hij er altijd bij...maar mijn moeder heeft bv een drukke baan en gaat daarnaast minimaal twee keer drie kwartier met hond wandelen en had tot hond te oud werd (hij red zoveel wandelen werkelijk niet meer) zelfs een uitlaatdienst ingehuurd.
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:En waar heb je dat aan te danken Reva?
Volgens de kaart aan mijn lekkere kontje
Whahahahahahaha DUH
Gast- Gast
Wat voor hond je heb dan?
Ik vind het ook leuk een hond maar ik heb er niet echt tijd voor dus ik neem er geen.
Ik vind het ook leuk een hond maar ik heb er niet echt tijd voor dus ik neem er geen.
Jordana- Ratel
Ik vind ook dat je goed moet bedenken wat de gevolgen zijn als je een hond neemt. Mijn vriend heeft thuis bv ook een hond en toen die hond nog jong was, was er ook altijd genoeg aandacht voor haar. Nu de hond ouder is, is het minder nodig, maar nog steeds voldoende aandacht.
Ik vind het zeeeer vervelend als mensen een hond nemen omdat het 'schattig' is of 'leuk voor de kinderen'.
Ik vind het zeeeer vervelend als mensen een hond nemen omdat het 'schattig' is of 'leuk voor de kinderen'.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Knik ja achter de pc
Ik vind jacks leuk
Ik vind jacks leuk
Jordana- Ratel
Oh ja verschrikkelijk he.
Familie van mijn vriend hebben er ook 1 genomen omdat de kinderen het graag wilde, maar ze werken beide fulltime, kinderen zitten of op de BSO of zijn bij vriendjes.
Dus schoonmoeder laat het beestje nu elke keer uit, behalve als zij niet kan dan word hij dus niet uitgelaten.
Vorige week kwam ik daar, had die hond in de keuken alles gedaan en dat vinden ze dan gek dat hij daar binnen alles doet omdat hij gewoon zo weinig buiten komt.
Ik wilde vroeger ook een hond, mijn ouders ook dus hebben wel een hond maar eigenlijk doen mijn ouders er alles mee. (Ik laat hem wel uit regelmatig maar toch is het nu meer mijn ouders hond)
Familie van mijn vriend hebben er ook 1 genomen omdat de kinderen het graag wilde, maar ze werken beide fulltime, kinderen zitten of op de BSO of zijn bij vriendjes.
Dus schoonmoeder laat het beestje nu elke keer uit, behalve als zij niet kan dan word hij dus niet uitgelaten.
Vorige week kwam ik daar, had die hond in de keuken alles gedaan en dat vinden ze dan gek dat hij daar binnen alles doet omdat hij gewoon zo weinig buiten komt.
Ik wilde vroeger ook een hond, mijn ouders ook dus hebben wel een hond maar eigenlijk doen mijn ouders er alles mee. (Ik laat hem wel uit regelmatig maar toch is het nu meer mijn ouders hond)
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: