Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat posten jullie veel. Het lukt me niet om alles bij te lezen. In ieder geval wil ik iedereen die er een kan gebruiken een knuffel geven!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Die stuiterreactie was te verwachten natuurlijk..Reva schreef:N-H?!?!?! *stuiter*
DUH
Gast- Gast
mijn gesprek op mn stage zit erop.. en ik ben echt over enthousiast!!!
28 februari mag ik beginnen!
28 februari mag ik beginnen!
Gast- Gast
Waarom heb ik die verdiend?
Lotus- Ratel
Super, Jade! Hebben ze goed gereageerd op jou toen je vertelde over je epilepsie?
Gast- Gast
Wat fijn, Jade!
Lotus- Ratel
Het is een staaaaahaaaaaaaaad
Toen ik net de ventilatiemeneer aansprak was ik niet opgemaakt en was mn haar nog nat. Nu is het helemaal droog en ben ik opgemaakt. Straks zegt hij 'Net was hier toch iemand anders?'
Toen ik net de ventilatiemeneer aansprak was ik niet opgemaakt en was mn haar nog nat. Nu is het helemaal droog en ben ik opgemaakt. Straks zegt hij 'Net was hier toch iemand anders?'
Gast- Gast
Reva schreef:Het is een staaaaahaaaaaaaaad
LOL
Weet je dat ik vlakbij H. (in H.) getrouwd ben?
Laatst aangepast door Alex167 op di 15 feb 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Welke instantie gaat het afschrijven?
Daar direct een bezwaarschrift heen sturen.... met zoveel mogelijk schriftelijk bewijs...
Daar direct een bezwaarschrift heen sturen.... met zoveel mogelijk schriftelijk bewijs...
Gast- Gast
Reva schreef:Het is een staaaaahaaaaaaaaad
hahahaha ja mn tweelingzus:P
Gast- Gast
Whaaaaaaaah zo naar et ziekenhuis, ben bang..
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Alex167 schreef:Super, Jade! Hebben ze goed gereageerd op jou toen je vertelde over je epilepsie?
ja! ze vroegen of ik even op papier wilde zetten wat ze precies moeten doen.. (dat had ik uiteraard al gedaan ) en dat het geen enkel probleem is. Ze gaat het even doorgeven aan de BHV-er etc..
Ik heb meteen een rondleiding door het pand gekregen en kennis gemaakt met alle medewerkers. Ook heb ik mijn werkplek alvast bekeken en wat uitleg gekregen over wat ik onder andere allemaal moet doen!
Gast- Gast
Klinkt goed, Jade!
Biancos, wat moet je in het ziekenhuis?
Lotus- Ratel
jaa ik ben ook echt helemaal enthousiast!
Ik neem de taak over van iemand die vanuit een zwangerschapsverlof niet meer terug komt. Dus iedereen was ook razend enthousiast dat ik die taak tijdelijk overneem. Het was echt heel leuk!
En de notaris zelf was jarig geweest, dus ik mocht pauze houden met de overige medewerkers en kreeg koffie met gebak!
Ik neem de taak over van iemand die vanuit een zwangerschapsverlof niet meer terug komt. Dus iedereen was ook razend enthousiast dat ik die taak tijdelijk overneem. Het was echt heel leuk!
En de notaris zelf was jarig geweest, dus ik mocht pauze houden met de overige medewerkers en kreeg koffie met gebak!
Gast- Gast
Jade schreef:jaa ik ben ook echt helemaal enthousiast!
dat is nog eens een binnenkomer!!
Hey lieve meiden, ik ga eens douchen, eten, eventjes naar straat en dan weer aan het huiswerk dus dan ben ik weer aanwezig.
doeii!
Gast- Gast
Biancos schreef:Whaaaaaaaah zo naar et ziekenhuis, ben bang..
Waarvoor moet je naar het ziekenhuis?
Gast- Gast
Lotus schreef:Klinkt goed, Jade!
Mijn verstandskiezen moet eruit.
brrrr
Tril me hier rot..
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10