Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
CherrieLola schreef:Iewh, mijn broek zit zooo strak, heb hem net uit de droger gehaald.
Oh dat vind ik juist lekker altijd, haha.
Gast- Gast
Daar ben ik heel erg aan toe inderdaad. Het duurt me nu te lang (te lang zonder dat er iets gebeurt, vooruitgang is) en ik ga mezelf alleen maar meer in de weg zitten. Ik kan er slecht tegen om me zo te voelen.Dolores schreef:Maar voor jou ook Smik...
Jij moet ook onderhand een uitzicht krijgen...
Een leidraad van 'zo gaan we eraan werken en dan komt het goed' ...
Maar soms lukt het me ook heel goed om net te doen of er niets aan de hand is en afspraken te maken. Ik heb nu een mooie (en geheimzinnige) afspraak staan met Q .
Gast- Gast
Wat doe je nu dan voor werk alex?
Als hij zon zak is zal ik idd gaan solliciteren, je collega's maken er van wat je van je werk vind hoor!!
Yes.. leertaak 1 af!!
Als hij zon zak is zal ik idd gaan solliciteren, je collega's maken er van wat je van je werk vind hoor!!
Gast- Gast
Maar, Lexie, het is toch geen kwestie van jij-die-het-niet-kan?
Het is een kwestie van een hork die geen vrouwen met kinderen wil...
Zulke mannen heb je...die willen werken met een robot zonder eierstokken en familiaire verplichtingen....
Het is een kwestie van een hork die geen vrouwen met kinderen wil...
Zulke mannen heb je...die willen werken met een robot zonder eierstokken en familiaire verplichtingen....
Gast- Gast
Maar dit ligt toch niet aan jou? Dit is gewoon pure pech dat die man zo'n loeder is..Alex167 schreef:Maar ik weet gewoon niet wat ik anders moet gaan doen. Ik wil niet meer met de trein ergens naartoe ofzo, misschien dat ik in D. kan werken ofzo, maar als wat? Als ik dit al niet kan ...
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Wat doe je nu dan voor werk alex?
Als hij zon zak is zal ik idd gaan solliciteren, je collega's maken er van wat je van je werk vind hoor!!Yes.. leertaak 1 af!!
Ik ben secretaresse bij een makelaar. En ik vind het werk zó leuk! Hiervoor werkte ik op zaterdag bij een andere makelaar en die man was zo onwijs aardig. En nu werk ik voor zo'n kloothommel Ik baal er zo van.
Gast- Gast
Smikkie,
Dát is dus je eerste behandelverwachting! Je moest toch een doel, of verwachtingen neerzetten?
Dát is dus je eerste behandelverwachting! Je moest toch een doel, of verwachtingen neerzetten?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Sannie89 schreef:Wat doe je nu dan voor werk alex?
Als hij zon zak is zal ik idd gaan solliciteren, je collega's maken er van wat je van je werk vind hoor!!Yes.. leertaak 1 af!!
Ik ben secretaresse bij een makelaar. En ik vind het werk zó leuk! Hiervoor werkte ik op zaterdag bij een andere makelaar en die man was zo onwijs aardig. En nu werk ik voor zo'n kloothommel Ik baal er zo van.
Zoals alle anderen gezegd, hij zoekt iemand zonder eierstokken..
Kies voor jezelf (dat is belangrijk) en ga op zoek naar iets waar je gelukkig van word! er zijn toch wel meer makelaars?
Gast- Gast
Ja, er zijn wel meer makelaars, maar in mijn contract staat dat ik het eerste jaar nadat ik hier weg ben gegaan niet bij een andere makelaar mag werken hier in de omgeving. Klotecontract.
Gast- Gast
Dolores schreef:Gewoon veel bewegen CL, over een half uur zit ie perfect...
I know, maar nu zit hij echt loei en loeistrak, dus ik wacht maar even met naar de markt gaan. Ik ga vanmiddag wel met mijn zoontje.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Ja, er zijn wel meer makelaars, maar in mijn contract staat dat ik het eerste jaar nadat ik hier weg ben gegaan niet bij een andere makelaar mag werken hier in de omgeving. Klotecontract.
Hmm.. k*t dus! in welke km straal?
Gast- Gast
Uhm ... in mijn woonplaats zelf, en de twee plaatsen ernaast. Ik zou bijvoorbeeld wel gewoon in Rotterdam bij een makelaar mogen werken.
Gast- Gast
Oke. dus dan zijn er wel mogelijkheden:) Ik zou gewoon gaan zoeken en kun je ook niet in een ander vakgebied secretaresse worden? zorg/sportschool/een of ander kantoor etc? of vind je dat niet leuk?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Uhm ... in mijn woonplaats zelf, en de twee plaatsen ernaast. Ik zou bijvoorbeeld wel gewoon in Rotterdam bij een makelaar mogen werken.
En in mijn woonplaats? Of is dat te ver voor je?
Gast- Gast
Het positieve aan die medicatie is dat ik me een paar dagen zo slecht heb gevoeld, dat ik nu eigenlijk al zo blij ben als een kind met hoe ik me voel, nu ik gestopt ben. Dat is natuurlijk blij zijn met niets, want voor die medicatie voelde ik me ook zo, en toen was ik minder blij.
Gast- Gast
Ja, misschien zoeken ze bij de sportschool nog wel iemand voor achter de balie. Ik ga vanavond toch, informeer ik gelijk even
En verder hou ik mijn ogen en oren open. Doen jullie mee?
Gast- Gast
Anousch schreef:Alex167 schreef:Uhm ... in mijn woonplaats zelf, en de twee plaatsen ernaast. Ik zou bijvoorbeeld wel gewoon in Rotterdam bij een makelaar mogen werken.
En in mijn woonplaats? Of is dat te ver voor je?
Uhm, zou kunnen, maar ik heb geen auto. Dus dan is het wel een beetje ver. Hoezo, vacature gezien?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ja, misschien zoeken ze bij de sportschool nog wel iemand voor achter de balie. Ik ga vanavond toch, informeer ik gelijk even
natuurlijk:) waar is vlakbij rotterdam? aangezien ik vlakbij gorinchem/dordrecht woon:)
Gast- Gast
Alex, lijkt me een goede keus. Iets anders zoeken waar je wél gewaardeerd wordt.
Gast- Gast
Laatst aangepast door Alex167 op di 15 feb 2011 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar Lexie, het állerbelangrijke voor nu is dat jij niet jezelf dit gaat verwijten.
Het is namelijk heel simpel. Wat jij ook doet, jij kunt niet voldoen.
De horklul wil namelijk 1 specifiek iets.... daar kun jij neverever aan voldoen.
Dus jij hebt nu een keuze.... of accepteren dat hij een gefrustreerde idioot is die net zoveel hersens heeft als een tennisbal (en sla maar een ace in gedachten) of steeds jezelf wijsmaken dat jij niet goed genoeg bent.
Bij optie twee geef je A. aan mij en laat je je voortplantingsorganen verwijderen.... want dán voldoe je in ieder geval...
Het is namelijk heel simpel. Wat jij ook doet, jij kunt niet voldoen.
De horklul wil namelijk 1 specifiek iets.... daar kun jij neverever aan voldoen.
Dus jij hebt nu een keuze.... of accepteren dat hij een gefrustreerde idioot is die net zoveel hersens heeft als een tennisbal (en sla maar een ace in gedachten) of steeds jezelf wijsmaken dat jij niet goed genoeg bent.
Bij optie twee geef je A. aan mij en laat je je voortplantingsorganen verwijderen.... want dán voldoe je in ieder geval...
Gast- Gast
hmm.. nee dan is het hier denk ik net iets te ver vandaan (als je geen auto hebt tenminste)
Gast- Gast
Wat naar voor je Alex, maar er komt vast een leuke baan op je pad waar je wél gewaardeerd wordt!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: