Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik gok dat het iemand van hier is aangezien ik voor de rest van niemand kaartjes krijg
Gast- Gast
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Alex: tuurlijk vind ik het niet gek, alleen maar superlief!! Haha ik ging echt met zo'n smile naar mn auto toe. Heb heel voorzichtig de plakbandjes eraf gehaald, dus de doos is nog helemaal mooi, ging gelukkig heel makkelijk En nee, ben maar niet aan de wijn begonnen onder werktijd :p wel chocolaatje geproefd uit dat schattige blik, lekker !! Je bent een (mooie) schat.
Weet niet meer wie het vroeg maar ik liep met een verrassingspakket van Alex door het centrum. Grote doos, knalrood met allemaal witte hartjes
Weet niet meer wie het vroeg maar ik liep met een verrassingspakket van Alex door het centrum. Grote doos, knalrood met allemaal witte hartjes
Gast- Gast
En wat zat er allemaal in Reva...?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zit op mn werk dus ik euh ga het uit mn hoofd doen haha! Help..
Superlieve kaart, koekjes van jip en janneke (die ik toevallig heel lekker vind haha), massage olie, chocolaatjes in een cool blik, mooie armbandjes, lipgloss, wijn, lippenbalsem van janneke, 2x een lekkere geurkaars, glamour, zacht geurkussentje/zakje. Cool he? ik denk dat mensen die langs de auto liepen echt op hun hoofd hebben getikt, haha.
Superlieve kaart, koekjes van jip en janneke (die ik toevallig heel lekker vind haha), massage olie, chocolaatjes in een cool blik, mooie armbandjes, lipgloss, wijn, lippenbalsem van janneke, 2x een lekkere geurkaars, glamour, zacht geurkussentje/zakje. Cool he? ik denk dat mensen die langs de auto liepen echt op hun hoofd hebben getikt, haha.
Gast- Gast
En waar heb je dat aan te danken Reva?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Echt een onwijs leuk pakket!
Cheesegirl- Ratel
bleh ik ben nog steeds bezig met het plan van aanpak voor mn afstudeerstage nog meer mensen die scriptie moeten schrijven?
Gast- Gast
Wat ontzettend leuk Reva!!
Ik heb mijn klusjes voor vandaag af dus ben stiekem een heel klein beetje trots op mezelf. Nu staat de lasagne in de oven en is het wachten op mijn vriend om samen lekker te eten.
Ik heb mijn klusjes voor vandaag af dus ben stiekem een heel klein beetje trots op mezelf. Nu staat de lasagne in de oven en is het wachten op mijn vriend om samen lekker te eten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj schreef:En waar heb je dat aan te danken Reva?
Volgens de kaart aan mijn lekkere kontje
Gast- Gast
Jahoor ik meld me ook! Ik ben nu bezig met mijn plan van aanpak voor mijn scriptie, maar daar heb ik al geen zin in...Yasmin schreef:bleh ik ben nog steeds bezig met het plan van aanpak voor mn afstudeerstage nog meer mensen die scriptie moeten schrijven?
Cheesegirl- Ratel
[quote="Reva"]
Volgens de kaart aan mijn lekkere kontje [/quote
Haha ach leuke reden toch om daar een verrassingsbox voor te krijgen?
Zwoesj schreef:En waar heb je dat aan te danken Reva?
Volgens de kaart aan mijn lekkere kontje [/quote
Haha ach leuke reden toch om daar een verrassingsbox voor te krijgen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Tijd voor een Show me your ... topic zoals 'vroeger'!!Reva schreef:Zwoesj schreef:En waar heb je dat aan te danken Reva?
Volgens de kaart aan mijn lekkere kontje
Gast- Gast
Oké, dit is een cryptogram: Er is steeds een liedje op de radio, een uur of 2 geleden nog op Sky. Ik wete niet hoe het heet, van wie het is, of hoe het gaat. Het is een populair nummer, want het wordt veel gedraaid. Ik denk dat het een vrouwelijke artiest is, maar in het refrein hoor je eerst een man, dan zingt die vrouw 1 zin (die ik dus vergeten ben), en dan gaat die man weer. Die zin hoor je heel vaak. Het is in de stijl van Lady Antebellum - Need you now. Iemand een briljant idee?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet denk ik welke je bedoelt, maar ik moet even heel hard nadenken over de titel!SuperGrover schreef:Oké, dit is een cryptogram: Er is steeds een liedje op de radio, een uur of 2 geleden nog op Sky. Ik wete niet hoe het heet, van wie het is, of hoe het gaat. Het is een populair nummer, want het wordt veel gedraaid. Ik denk dat het een vrouwelijke artiest is, maar in het refrein hoor je eerst een man, dan zingt die vrouw 1 zin (die ik dus vergeten ben), en dan gaat die man weer. Die zin hoor je heel vaak. Het is in de stijl van Lady Antebellum - Need you now. Iemand een briljant idee?
Cheesegirl- Ratel
Haha knap Carola! Weet je misschien anders de artiest of die ene zin?
SuperGrover- Ratel
Deze toevallig?
Cheesegirl- Ratel
Hmm.. maar als ik kijk naar de stijl die jij net noemde, lijkt het er niet op!
Cheesegirl- Ratel
Oh my god dat is hem! Je bent zo geweldig Carola! Dat is echt een prestatie.
SuperGrover- Ratel
Ja dat wist ik ook niet meer zeker, alleen die Lady Antebellum kwam daarnet, en ik vond ze allebei leuk dus toen dacht ik: lijkt dat nummer daar niet wat op?Carola589 schreef:Hmm.. maar als ik kijk naar de stijl die jij net noemde, lijkt het er niet op!
SuperGrover- Ratel
Ik hoor hem echt teveel op Sky, word er gek van!
Opzich wel een leuk nummer, behalve als je hem zo vaak hoort..
Cheesegirl- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: