Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zullen we het nachtcafé maar open gooien?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Mensen zeggen ook altijd als ik met jou ben gaat er sowieso iets raars gebeuren
Nou dan moet er maar eens een meeting bij jou georganiseerd worden hebben we wat te lachen hihi
Gast- Gast
Anousch schreef:Reva schreef:Mensen zeggen ook altijd als ik met jou ben gaat er sowieso iets raars gebeuren
Nou dan moet er maar eens een meeting bij jou georganiseerd worden hebben we wat te lachen hihi
Eeensch!
Gast- Gast
Reva schreef:Had ik een romantische date op het strand. Lopen we daar, ik zag de trailer van de film al voor me. Moest meneer opeens plassen. Kan gebeuren. Alleen ging hij dat praktisch 1 meter van mij af staan doen. Dus ik hoorde het gewoon kletteren En tijdje daarna wilde hij mn gezicht aaien. Nou dacht het even niet he, gast.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jade schreef:Anousch schreef:Reva schreef:Mensen zeggen ook altijd als ik met jou ben gaat er sowieso iets raars gebeuren
Eeensch!
Eens, en ik wil de beruchte gangkast weleens bewonderen!
Qiara- Ratel
Jade schreef:Reva schreef:Mensen zeggen ook altijd als ik met jou ben gaat er sowieso iets raars gebeuren
haha als ik dit allemaal zo lees vind ik dat niet zo heel gek!
Ik ook niet!
Qiara- Ratel
Reva schreef:Had ik een romantische date op het strand. Lopen we daar, ik zag de trailer van de film al voor me. Moest meneer opeens plassen. Kan gebeuren. Alleen ging hij dat praktisch 1 meter van mij af staan doen. Dus ik hoorde het gewoon kletteren En tijdje daarna wilde hij mn gezicht aaien. Nou dacht het even niet he, gast.
Ieuwww!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!!
Lekker geslapen Lotus? Voel je je een beetje opgelucht na gisteren?
Lekker geslapen Lotus? Voel je je een beetje opgelucht na gisteren?
Gast- Gast
Goedemorgen!
hahaha! Niet echt een lekkere gedachte Weg romantiek.
Anoush hoe is het verder met je?
En Lotus, met jou?
Alex167 schreef:Reva schreef:Had ik een romantische date op het strand. Lopen we daar, ik zag de trailer van de film al voor me. Moest meneer opeens plassen. Kan gebeuren. Alleen ging hij dat praktisch 1 meter van mij af staan doen. Dus ik hoorde het gewoon kletteren En tijdje daarna wilde hij mn gezicht aaien. Nou dacht het even niet he, gast.
Ieuwww!
hahaha! Niet echt een lekkere gedachte Weg romantiek.
Anoush hoe is het verder met je?
En Lotus, met jou?
Gast- Gast
Ik weet het niet zo goed. Ik voel me nog dubbel over het stoppen met mijn vrijwilligerswerk, ik worstel met het willen afvallen. Ik vind het moeilijk mezelf toe te staan een dag niet te sporten, maar het kan vandaag gewoon niet. Maar ik voel me verder wel redelijk goed, geloof ik. Ik ben nu helemaal gestopt met mijn AD en dat gaat nog zonder problemen, dus daar ben ik blij om. Het gaat goed met de therapieën die ik volg. Voor dit moment ben ik wel redelijk tevreden over hoe het allemaal gaat. Maar toch blijft het lastig...
En hoe gaat het met jou?
En hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
Ik ben blij dat het wel redelijk goed met je gaat. Het is toch altijd lastig om veranderingen in je leven te ondergaan.
Waarom wil je stoppen met je vrijwilligers werk?
Met mij gaat het goed Ik slik de pil weer 2 maanden, en ben nu dus gewoon ongesteld geworden door de pil heen. Ben daar spuugzat van. Zo gaat het altijd als ik aan de pil ben. Dus ga dinsdag naar de ggd naar zo'n verpleegkundige om eens te kijken welke anticonceptie ik wel probleemloos kan gaan nemen. Want met de dokter kom ik ook geen steek verder. Al wel 1000en onderzoeken gehad, alles is goed en prima. Maar echt een oplossing voor die bloedingen steeds heeft de dokter niet :S
Edit: hoe lang sport je eigenlijk per keer?
Waarom wil je stoppen met je vrijwilligers werk?
Met mij gaat het goed Ik slik de pil weer 2 maanden, en ben nu dus gewoon ongesteld geworden door de pil heen. Ben daar spuugzat van. Zo gaat het altijd als ik aan de pil ben. Dus ga dinsdag naar de ggd naar zo'n verpleegkundige om eens te kijken welke anticonceptie ik wel probleemloos kan gaan nemen. Want met de dokter kom ik ook geen steek verder. Al wel 1000en onderzoeken gehad, alles is goed en prima. Maar echt een oplossing voor die bloedingen steeds heeft de dokter niet :S
Edit: hoe lang sport je eigenlijk per keer?
Laatst aangepast door Dolcis_ op di 15 feb 2011 - 20:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn dat het ondanks alles redelijk gaat. Wel goed dat je het jezelf kunt toestaan om niet te sporten vandaag, ook al vind je het moeilijk. Dat vind ik al een hele stap!
Met mij gaat het wel goed! Ik heb vandaag een redelijk rustig dagje op het werk waarschijnlijk, dus dat is wel lekker na een paar behoorlijk drukke weken.
Met mij gaat het wel goed! Ik heb vandaag een redelijk rustig dagje op het werk waarschijnlijk, dus dat is wel lekker na een paar behoorlijk drukke weken.
Gast- Gast
Ik ben al gestopt met het werk. Gisteren was mijn laatste dag. Ik wilde stoppen, omdat het me teveel moeite kostte om mijn aandacht erbij te houden, om geduldig te blijven. Ook had ik er gewoon steeds minder plezier in. Ik kon de mensen niet meer geven wat ze verdienen. Maar ik heb nu wel het gevoel dat ik faal en dat ik ze daar in de steek laat. Maar dat gaat vast wel weer over.
Ik blijf wel op maandag vrijwilligerswerk doen en ik ga me dus inzetten voor de cliëntenraad, dus het is niet zo dat ik nu niets meer doe.
Fijn dat het goed met je gaat! Wel lastig, met die pil. Ik hoop dat die verpleegkundige je een goed advies kan geven!
Ik sport gemiddeld anderhalf uur. En daarnaast wandel ik soms nog en fiets ik aardig wat.
Ik blijf wel op maandag vrijwilligerswerk doen en ik ga me dus inzetten voor de cliëntenraad, dus het is niet zo dat ik nu niets meer doe.
Fijn dat het goed met je gaat! Wel lastig, met die pil. Ik hoop dat die verpleegkundige je een goed advies kan geven!
Ik sport gemiddeld anderhalf uur. En daarnaast wandel ik soms nog en fiets ik aardig wat.
Lotus- Ratel
Lotus, ik vind het juist super goed van je dat je het laat vallen. Je faalt echt niet als je naar jezelf luisterd. Eigenwijs door gaan met iets waar je zo weinig plezier in hebt, dat vind ik eerder falen. Daar wordt je op langere termijn ook echt niet vrolijker van. Dus wees trots op jezelf dat je gestopt bent Misschien komt er nu wel iets op je pad wat je veel leuker vindt.
Gast- Gast
Dat is lief van je, Dolcis!
Lotus- Ratel
@Lotus, ik heb niet het hele verhaal van je gelezen . maar ik weet hoe het voelt om dingen op te geven die zoveel energie kosten dat je ze niet leuk meer vindt.
Maak je er niet al te druk om en geniet van de dingen die je wel doet/kunt!
Laatst aangepast door Jade op di 15 feb 2011 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jade schreef:@Dolcis, ik heb niet het hele verhaal van je gelezen . maar ik weet hoe het voelt om dingen op te geven die zoveel energie kosten dat je ze niet leuk meer vindt.
Dat was voor Lotus lieve meid
Gast- Gast
Goedemorgen dames
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Lotus- Ratel