Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Qiara schreef: :-) Volgens mij gaat het nu toch ook best wel snel? Leuke aankopen, Jade!
Slaap lekker, Carola
ja heel snel! althans.. ik probeer het rustig aan te doen, we zien elkaar ook vrijdag pas weer. Maar dat we samen hebben gepraat heeft echt een heleboel positief veranderd!
Gast- Gast
Het lijkt wel of ik verliefd ben haha. Loop echt superblij en lachend door mn huis
Gast- Gast
Jade schreef:Qiara schreef: :-) Volgens mij gaat het nu toch ook best wel snel? Leuke aankopen, Jade!
Slaap lekker, Carola
ja heel snel! althans.. ik probeer het rustig aan te doen, we zien elkaar ook vrijdag pas weer. Maar dat we samen hebben gepraat heeft echt een heleboel positief veranderd!
Ik had dat eigenlijk een beetje gemist, maar waar hebben jullie over gepraat? Rustig aan doen is altijd goed!
@ Reva, komt dat omdat je zo'n leuk pakket hebt gehad?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, ook Ik werd er echt blij van, haha. En ik heb lekker een fles wijn op tafel staan, muziek aan die ik fijn vind, de lichten uit, alleen kaarsjes.
Gast- Gast
Jeej! Mijn vriendinnetje is er
Ik lag ook, ondanks dat ik ziek was, heel de dag te lachen in mijn bed als ik naar het pakketje op mijn nachtkastje keek. Hij staat er nog steeds
Ik lag ook, ondanks dat ik ziek was, heel de dag te lachen in mijn bed als ik naar het pakketje op mijn nachtkastje keek. Hij staat er nog steeds
Gast- Gast
Gast- Gast
Qiara schreef:Jade schreef:Qiara schreef: :-) Volgens mij gaat het nu toch ook best wel snel? Leuke aankopen, Jade!
Slaap lekker, Carola
Ik had dat eigenlijk een beetje gemist, maar waar hebben jullie over gepraat? Rustig aan doen is altijd goed!
@ Reva, komt dat omdat je zo'n leuk pakket hebt gehad?
Hij was vrij onzeker over zichzelf/ deze situatie. Dat wil zeggen, hij heeft nog nooit echt een relatie gehad. En hij was enorm bang dingen te doen die ik misschien niet wilde betreft seks/zoenen/knuffelen omdat ik 19 ben en hij 28.. Hij heeft op seksueel gebied ook weinig ervaring, en dat ging dit weekend dus ook niet helemaal lekker
Ik werd hier weer onzeker van en had zoiets van ik wil niet zon onzeker iemand. Toch gisteren weer afgesproken, gepraat en daarna ging het al stukken beter! Het voelde gewoon van 2 kanten beter. En hij was veel minder onzeker/terughoudend omdat hij nu door het gesprek weet wat ik wel/niet wil.
Maar we gaan het heel rustig aan doen. En we zien wel of er een relatie uit voort komt.
NIET QUOTEN
Gast- Gast
Ben of moet je ongesteld worden?Anousch schreef:.
Laatst aangepast door Beauty Addict op di 15 feb 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lastig Jade!! Hoop dat jullie er samen uitkomen en dat alles over een tijdje op rolletjes loop!
Gast- Gast
Oh, dat klinkt allemaal wel heel goed, Reva! Lekker een gezellige sfeer gecreeerd!
Fijn dat jullie door te praten de onzekerheid hebben kunnen verminderen, Jade! Ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken!
@ Anousch
Fijn dat jullie door te praten de onzekerheid hebben kunnen verminderen, Jade! Ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken!
@ Anousch
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
*
Laatst aangepast door Beauty Addict op di 15 feb 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ooh balen dat je je zo voelt, Anousch! Maar soms is het best lekker om even te huilen! Of voel je dat niet zo op dit moment?
Gast- Gast
Haha ja precies Alex.. Ik denk elke keer
En de muziek is van een avond die heel leuk was, dus de combi maakt me verliefd
En de muziek is van een avond die heel leuk was, dus de combi maakt me verliefd
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ooh balen dat je je zo voelt, Anousch! Maar soms is het best lekker om even te huilen! Of voel je dat niet zo op dit moment?
Niet dat ik weet BA
Laatst aangepast door Anousch op di 15 feb 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En verder ben ik ook gewoon blij Als het goed is binnenkort weer twee avonden beetje rondlopen en leuk doen op feestjes, tegen betaling Laat ik daar nou heel goed in zijn.
Anousch: wat vervelend maar je bent bijna jarig, smile!
Anousch: wat vervelend maar je bent bijna jarig, smile!
Gast- Gast
Ow, maar wij vrouwen hebben toch juist borsten als compensatie gekregen voor het zomaar in huilen kunnen uitbarsten zonder reden
Laatst aangepast door Reva op di 15 feb 2011 - 11:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aahhh...Anousch schreef:Alex167 schreef:Ooh balen dat je je zo voelt, Anousch! Maar soms is het best lekker om even te huilen! Of voel je dat niet zo op dit moment?
Laatst aangepast door Beauty Addict op di 15 feb 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Ow, maar wij vrouwen hebben toch juist borsten als compensatie gekregen voor het zomaar in huilen kunnen uitbarsten zonder reden
Gast- Gast
Gadverdamme, ik ben zo vreselijk misselijk van de spanning. Ik heb geen idee waar het vandaan komt maar het is echt irritant. Ik heb vanmiddag weer van half 4 tot 6 geslapen. Bluh. Ik heb helemaal geen zin om morgen naar school te gaan..
Gast- Gast
Misschien als ik lang genoeg naar kijk dat ik vanzelf begin te lachen.
Willen jullie even mijn quotes weghalen? heb geen zin om er morgen weer aan herrinerd te worden.
Willen jullie even mijn quotes weghalen? heb geen zin om er morgen weer aan herrinerd te worden.
Gast- Gast
Ik wil best aan reeks blunderverhalen beginnen hoor, misschien moet je dan lachen?
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: