Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Gefeliciteerd, Caroow!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik forum ook op mn stage. Mijn stagebegeleider is er alleen op woensdag en vrijdag (en vrijdag ben ik er vrijwel nooit), en dan doe ik het niet.
Ze zijn heel tevreden over me en ik doe alles wat ik moet doen. Alleen wat sneller dan ze gewend zijn, dus heb ik tijd over om gewoon te forummen (of te Faceboken, Hyven, etc.)
Ze zijn heel tevreden over me en ik doe alles wat ik moet doen. Alleen wat sneller dan ze gewend zijn, dus heb ik tijd over om gewoon te forummen (of te Faceboken, Hyven, etc.)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Anousch, geslaagd voor kaartjes?
Yes!
Nu niet vergeten hahaha
Gast- Gast
Ik ben een beetje zenuwachtig, omdat ik van plan ben om straks tegen de afdelingsmanager te zeggen dat ik wil stoppen met het vrijwilligerswerk. Ik weet alleen niet of hij er is. Maar ik heb zo het gevoel dat ik ze daar in de steek laat.
Lotus- Ratel
Lijkt me ook lastig Lotus, maar als je aangeeft waarom, dan snappen ze dat toch wel?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Lijkt me ook lastig ja, maar je laat ze niet in de steek want je moet even aan jezelf denken!
Ze zullen het heus wel begrijpen!
Succes!
Ze zullen het heus wel begrijpen!
Succes!
Gast- Gast
Succes, Lotus!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Bedankt meiden! Ik hoop maar dat ze het begrijpen...
Lotus- Ratel
Lotus niet gek maken maar aan jezelf denken!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
@ Caroow: Gefeliciteerd met je nichtje, hoe heet ze?
@ Lotus: Succes!
Zo hé hé, mijn strijkgoed is weer weg! Zometeen nog even wat voor school doen, nu eerst kaartjes schrijven.
@ Lotus: Succes!
Zo hé hé, mijn strijkgoed is weer weg! Zometeen nog even wat voor school doen, nu eerst kaartjes schrijven.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Alex!!!
Ben net bij het postkantoor geweest, whahahahah (was nog een heel gedoe, ik had geen ophaalbericht, alleen dat ik niet thuis was maar geen vervolg)
Ik moest daar al keihard lachen whahahaha. Ik sta er meerdere keren per week voor pakketjes en hij komt zo aanlopen, zegt hij 'euuh ik denk dat dit ivm gisteren is'. Whahahaahahahaha. Liep ik met die doos over straat iedereen lachen en dingen als 'zozo' roepen, haha.
Echt leuk! Te lief! Ik zat de kaart te lezen in de auto (ik pm je vanavond ff) en ik las alleenstaande ipv aanstaande. Ik dacht nou das ook niet subtiel :p Maar wat lief en lekker zeg! Ik zat gelijk onder de massaeolie haha, flesje was open gegaan.
Ontzettend bedankt, leukerd! En dat uit je kaart: ja dat ligt idd aan jou, haha.
Ben net bij het postkantoor geweest, whahahahah (was nog een heel gedoe, ik had geen ophaalbericht, alleen dat ik niet thuis was maar geen vervolg)
Ik moest daar al keihard lachen whahahaha. Ik sta er meerdere keren per week voor pakketjes en hij komt zo aanlopen, zegt hij 'euuh ik denk dat dit ivm gisteren is'. Whahahaahahahaha. Liep ik met die doos over straat iedereen lachen en dingen als 'zozo' roepen, haha.
Echt leuk! Te lief! Ik zat de kaart te lezen in de auto (ik pm je vanavond ff) en ik las alleenstaande ipv aanstaande. Ik dacht nou das ook niet subtiel :p Maar wat lief en lekker zeg! Ik zat gelijk onder de massaeolie haha, flesje was open gegaan.
Ontzettend bedankt, leukerd! En dat uit je kaart: ja dat ligt idd aan jou, haha.
Gast- Gast
Caroow, gefeliciteerd!!!
Lexie-lief, ik ben echt kei mega vreselijk trots op je.... Wil je m je gegevens een keertje pmen want ik heb nog iets voor jou
Lexie-lief, ik ben echt kei mega vreselijk trots op je.... Wil je m je gegevens een keertje pmen want ik heb nog iets voor jou
Gast- Gast
Reva schreef:Alex!!!
Nu ben ik ontzettend nieuwsgierig met wat voor doos jij over straat liep
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Anousch schreef:Oehhhh een envelop met *pas openen op je verjaardag!!!!* oehhh
Spannend Anoush! Gaat het je lukken om 'm zolang dicht te houden?
Gast- Gast
Jeeeeej Reev je hebt 'm gehad! Stom flesje om open te gaan Ik ben allang blij dat een ander flesje niet is opengegaan, whaha. Of heb je die wel al op(en)?
Gelukkig vind je het leuk! Ik was echt bang dat je het gek zou vinden ofzo. Maar ook dat zal wel weer aan mij liggen. Jeej mijn dag is weer goed
Oh ja, die doos kun je als opbergdoos gebruiken als 'ie niet al te gehavend bij je aangekomen is. Maar ik vond hem zo lief. En nee muts, niet alleenstaande, hahaha.
Gelukkig vind je het leuk! Ik was echt bang dat je het gek zou vinden ofzo. Maar ook dat zal wel weer aan mij liggen. Jeej mijn dag is weer goed
Oh ja, die doos kun je als opbergdoos gebruiken als 'ie niet al te gehavend bij je aangekomen is. Maar ik vond hem zo lief. En nee muts, niet alleenstaande, hahaha.
Gast- Gast
Auxo schreef:Anousch schreef:Oehhhh een envelop met *pas openen op je verjaardag!!!!* oehhh
Hahaha jawel hoor
Gast- Gast
Anousch schreef:Auxo schreef:Anousch schreef:Oehhhh een envelop met *pas openen op je verjaardag!!!!* oehhh
Hahaha jawel hoor
Haha wat goed! Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen denk ik
Gast- Gast
Jij ook...
Het zal niet morgen worden hoor, eerder eind vd week, maar t komt goed :-)
*nu boodschappen doen....blugh*
Het zal niet morgen worden hoor, eerder eind vd week, maar t komt goed :-)
*nu boodschappen doen....blugh*
Gast- Gast
Auxo schreef:Anousch schreef:Auxo schreef:Anousch schreef:Oehhhh een envelop met *pas openen op je verjaardag!!!!* oehhh
Hahaha jawel hoor
Haha wat goed! Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen denk ik
Nou het scheelt al dat ik donderdag & vrijdag weg ben haha, ben dan mijn vriend dus dan zie ik dat kaartje toch niet liggen
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: