Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik eet yoghurt met heel veel chocolade hagelslag. Had zo'n zin in chocolade
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Weltruste Lotus!
Lynn_- Kletskop
Nee die roze en witte en gele enzo *stuiter*
Truste, Lotus!
Huh kan je hagelslag in yoghurt doen
Truste, Lotus!
Gast- Gast
Haha ja?
Lynn_- Kletskop
Ow ik twijfel trouwens of ik vandaag ga springen, hahah. Hele dag al gewerkt en eigenlijk hang ik nu in laatergeenbrandkomen-outfit op de bank met doritos en jillz. Wel goed dat je alweer hebt gesprongen
Gast- Gast
Woar ist deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer Alexie?
En goeeeeeeeeienavond trouwens, heb net een fiets inmekaar gedraaid van fondant. Die moet morgen op een taart!
En goeeeeeeeeienavond trouwens, heb net een fiets inmekaar gedraaid van fondant. Die moet morgen op een taart!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ow ik twijfel trouwens of ik vandaag ga springen, hahah. Hele dag al gewerkt en eigenlijk hang ik nu in laatergeenbrandkomen-outfit op de bank met doritos en jillz. Wel goed dat je alweer hebt gesprongen
Het waren maar 5 minuten, en daarna heb ik mijn zak met snoep aangevallen . Vanaf volgende week wil ik ook graag gaan hardlopen.. Maar dan is het vakantie haha, dus ik weet niet of er dan veel van terecht komt
Die roze, witte, gele likkoekjes zijn lekker! Die at ik vroeger ook altijd. Dus ik ben wel een klein beetje jaloers .
Gast- Gast
AaaAAAAAAAAAAAAAaaaaaaUW
Crisis ik stoot mijn teen aan de poot van de bank
AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaUuuuuuuuuuuuuWwwwwwwwww
Crisis ik stoot mijn teen aan de poot van de bank
AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaUuuuuuuuuuuuuWwwwwwwwww
Lejow- Lady Post-a-lot
Au Lejow, dat doet pijn!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Al óp?? Hij is net gemaakt de foto hoor, pfff De koekjes zijn wel open, haha.
Gast- Gast
Jeej! Eigenlijk best een leuk pakket
Ik moest er wel iets Jip en Jannekes in doen, jij met je Takkie (die hadden ze dan weer niet).
Ik moest er wel iets Jip en Jannekes in doen, jij met je Takkie (die hadden ze dan weer niet).
Gast- Gast
Reva schreef:Nee die roze en witte en gele enzo *stuiter*
Truste, Lotus!
* men neme een bakje, doen daar yoghurt in, pakken hagelslag en houden dit vervolgens op zijn kop boven het bakje yoghurt, voila!*
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
*knuffelt met Buzz*
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, he? Heel leuk
Stomme postbode heeft wel mn huisnummer met stift op de zijkant van de doos geschreven. Idioot. Die hoek ik morgen even. Mocht ik mn huisnummer ooit vergeten
Whaha, de kaart en kaarsjes lagen trouwens nog op de motorkap van de auto van mn zus toen ze naar huis ging. Valt weer mee voor hier Ze stond ook wel met de motorkap richting bosjes, dat zal het zijn geweest.
Mn ouders ook gisteren he. Ik kwam aanrijden, heel zachtjes, ik hoorde de hond al uit zn panty gaan. Dus ik sluip de oprit op en toen legde ik de bloemen op de motorkap van mijn vaders auto en ging ik zelf in een hoekje staan waar de camera niet komt na het aanbellen. Komt mn moeder naar de deur, doet de voordeur twee centimeter open en smijt 'm gelijk weer dicht. WHAHHAHAHAHAHAHHAHA. Lekker wantrouwend
Stomme postbode heeft wel mn huisnummer met stift op de zijkant van de doos geschreven. Idioot. Die hoek ik morgen even. Mocht ik mn huisnummer ooit vergeten
Whaha, de kaart en kaarsjes lagen trouwens nog op de motorkap van de auto van mn zus toen ze naar huis ging. Valt weer mee voor hier Ze stond ook wel met de motorkap richting bosjes, dat zal het zijn geweest.
Mn ouders ook gisteren he. Ik kwam aanrijden, heel zachtjes, ik hoorde de hond al uit zn panty gaan. Dus ik sluip de oprit op en toen legde ik de bloemen op de motorkap van mijn vaders auto en ging ik zelf in een hoekje staan waar de camera niet komt na het aanbellen. Komt mn moeder naar de deur, doet de voordeur twee centimeter open en smijt 'm gelijk weer dicht. WHAHHAHAHAHAHAHHAHA. Lekker wantrouwend
Gast- Gast
Zo weer even bijgelezen, goedenavond allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Trisha schreef:Halloo allemaal
Ik ben verliefd op de stem van Quin uit Glee!
Is Quin dat piepertje?
Gast- Gast
Reva schreef:Mn ouders ook gisteren he. Ik kwam aanrijden, heel zachtjes, ik hoorde de hond al uit zn panty gaan. Dus ik sluip de oprit op en toen legde ik de bloemen op de motorkap van mijn vaders auto en ging ik zelf in een hoekje staan waar de camera niet komt na het aanbellen. Komt mn moeder naar de deur, doet de voordeur twee centimeter open en smijt 'm gelijk weer dicht. WHAHHAHAHAHAHAHHAHA. Lekker wantrouwend
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Reva schreef:Trisha schreef:Halloo allemaal
Ik ben verliefd op de stem van Quin uit Glee!
Is Quin dat piepertje?
Die blonde aanvoerder van de cheerleaders!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: