Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fietskinderzitje + verlenging drager.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fietskinderzitje + verlenging drager. Empty Fietskinderzitje + verlenging drager.

Bericht  munk za 9 feb 2013 - 2:53

We zijn aan het zoeken voor een nieuw achterzitje voor onze T. Dit voorjaar kan hij echt niet meer in het voorzitje. Maar help er is zo veel keus... en ik zie door de bomen het bos niet meer.

We fietsen veel en proberen de boodschappen op de fiets te doen. Er moeten dus 2 goede stevige (losse fiets tassen op kunnen). Ik heb geen speciale mama fiets. Wie weet hoe dit zit.

Ik wil denk ik de Bobike maxi tour. (omdat het hoofd dan goed beschermd is (ook als ze in slaap vallen). Ik weet dat bij Yepp extra verlengstukken (drager XL) los kan kopen om je begagedrager te verlengen voor fietstassen. Maar hoe zit het bij bobike?

Fietskinderzitje + verlenging drager. Bobike_maxi_tour_retro_bruin_3377
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskinderzitje + verlenging drager. Empty Re: Fietskinderzitje + verlenging drager.

Bericht  PiP za 9 feb 2013 - 3:48

Geen ervaring, ik zou gewoon eens naar een grotere fietsenzaak gaan voor meer info.
Wij gaan voor een yepp, met ik denk verlenging.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Fietskinderzitje + verlenging drager. Empty Re: Fietskinderzitje + verlenging drager.

Bericht  Printje za 9 feb 2013 - 5:48

Ik heb een yepp met bagageverlenger en tassen, ook geen mamafiets, je moet wel zorgen voor een goede standaard mijn fiets viel eerst de hele tijd om.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sabje za 9 feb 2013 - 7:39

Fietskinderzitje + verlenging drager. Newlooxs-218-303-dubbele-tas-mondi-joy-isis-grey~18409598
Ik heb dat fietsstoeltje sinds een paar weken voor M.ax. Ik heb geen mama fiets. Ik had toen ik mijn voorzitje besteld had ook meteen tassen erbij besteld. Alles in dezelfde kleur (stoeltje, tassen, windscherm). Daar zat een bagageverlenger bij. Ik vind het wel dat mijn fiets een beetje wiebelig word van de stoel. Dit komt omdat hij bij ons niet op de bagagedrager zit, maar hangt op een ander systeem. Ik raad je aan wel een goede standaard op je fiets te zetten zo een met twee pootjes (kom even niet op de naam).
Zal er een foto van de tassen bij doen. Zijn alleen niet echt grote tassen, maar anders past het niet met je stoeltje.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: