Echoooooooooo!!!!!
+13
Burn
PeperMunt
Aziraphale
Printje
Bazinga
VeryCherry
Zwerver
Japie
Roza
Jezzie
Kowalski
Rush
Floor
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Echoooooooooo!!!!!
Ik ben met een half oog the voice aan 't kijken (in afwachting van moordvrouw)
Ondertussen kijk ik naar een slapende man Waar ik al 3 keer tegen heb gezegd dat hij moet gaan douchen.
En ik luister naar een huilend kind
Ik heb tucjes bacon en een glaasje ranja op
Ondertussen kijk ik naar een slapende man Waar ik al 3 keer tegen heb gezegd dat hij moet gaan douchen.
En ik luister naar een huilend kind
Ik heb tucjes bacon en een glaasje ranja op
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ik ben net op kraamvisite geweest en zit nu met E., een biertje, een schaaltje kaas en pistachenoten op de bank, de opgenomen uitzending van Grimm te kijken. Ondertussen neemt 'ie The Voice op
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Foto VC!
Ik ben ook lekker de Voice aan het kijken! Normaal trainen we tot 21.00 uur maar nu in verband met carnaval tot 20.00 uur, dus kan het eindelijk eens een keer zien, nice!
Intussen ben ik op zoek naar nepwimpers
Ik ben ook lekker de Voice aan het kijken! Normaal trainen we tot 21.00 uur maar nu in verband met carnaval tot 20.00 uur, dus kan het eindelijk eens een keer zien, nice!
Intussen ben ik op zoek naar nepwimpers
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Eentje maar Reev?
Kowalski- Ratel
Ik heb mijn haar net uitgespoeld, dus het is nog zeiknat
Wat voor wimpers zoek je? Die van de Action vind ik ontzettend fijn, ik gebruik er alleen lijm van Eylure bij
Wat voor wimpers zoek je? Die van de Action vind ik ontzettend fijn, ik gebruik er alleen lijm van Eylure bij
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi!
Ik heb net perongeluk een paar borrelnootjes gegeten, terwijl ik alleen maar worteltjes mocht eten van mezelf
Wel heb ik nu een lekker glaasje Gold Medal
Ik heb net perongeluk een paar borrelnootjes gegeten, terwijl ik alleen maar worteltjes mocht eten van mezelf
Wel heb ik nu een lekker glaasje Gold Medal
Gast- Gast
Da's whiskey toch? Wat voor soort?
VeryCherry schreef:Ik heb mijn haar net uitgespoeld, dus het is nog zeiknat
Ben wel benieuwd hoor naar je kleur!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een beetje overdreven wimpers, voor carnaval. Mijn wimpers zijn van zichzelf al best lang en vol, dus de meeste 'gewone' nepwimpers vallen niet echt op
Kowalski- Ratel
Ik zit al even op de bank genesteld met drie verschillende zakken chips en een overvolle koektrommel naast me. Ga zo denk ik nog even crackers met smeerkaas smeren, daar heb ik nu trek in Ik kijk de Voice Kids en wacht op mijn vriend die thuiskomt van werken.
Oh.. en ik irriteer me mateloos aan onze borrelende radiatoren Net een paar weken geleden geplaatst en ze hebben het erg slordig gedaan. Al een keer ontlucht, al een keer bijgevuld, maar dat stomme ding blijft borrelen.
Oh.. en ik irriteer me mateloos aan onze borrelende radiatoren Net een paar weken geleden geplaatst en ze hebben het erg slordig gedaan. Al een keer ontlucht, al een keer bijgevuld, maar dat stomme ding blijft borrelen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Van Jack Daniels!VeryCherry schreef:Da's whiskey toch? Wat voor soort?
Gast- Gast
Dan moet ik morgen misschien toch weer naar de Action! Zo kom je er nooit, zo kom je er 2x in twee dagen!
Kowalski- Ratel
_Jackie schreef:Van Jack Daniels!VeryCherry schreef:Da's whiskey toch? Wat voor soort?
Is het er eentje met zo'n rooksmaak?
Die vind ik namelijk zo ontzettend goor. Smaakt alsof je een asbak leeg aan het lebberen bent
Ik zit moordvrouw te kijken, samen met mijn zusje en chips en nootjes..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha nee, dat valt heel erg mee!VeryCherry schreef:_Jackie schreef:Van Jack Daniels!VeryCherry schreef:Da's whiskey toch? Wat voor soort?
Is het er eentje met zo'n rooksmaak?
Die vind ik namelijk zo ontzettend goor. Smaakt alsof je een asbak leeg aan het lebberen bent
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: