Rijlesinstructeurs
+28
Aimee
Rouge
Pitufo
ijsjemeisje
xxjojootjexx
Fjell
Fearie
Lady Starstruck
Lady1984
Exogenesis
Bazinga
dr_oupy
Summerlovin
Jasmine
Atelier Madame
_Lacey_
M@niek
May
Urban Naked
Charles
Punk'd
Poubelle
Frappuccino
June
Blond
Caroow
Jeanette
Rush
32 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Rijlesinstructeurs
Hebben wij soms dezelfde instructeur gehad? Mijne was ook een eikel eerste klas. Helaas deed ik een versnelde cursus waar alles al gepland was. Stoppen halverwege zou dan een dure grap zijn. Zo sloeg hij regelmatig kei hard op het dashboard, maakte een noodrem uit woede, schreeuwde zo hard naar mij dat de mensen op straat naar ons keken etc. En dan opeens was hij weer heel even aardig en zei dat het wel goed kwam. Achteraf ging zijn gedrag echt te ver en had ik ermee naar de rijschool moeten gaan.
Geef goed je grenzen aan en als hij echt te ver gaan gewoon een klacht indienen en een andere instructeur zoeken. Want mij heeft het veel extra lessen gekost, doordat hij dit soort gedrag vertoonde.
Geef goed je grenzen aan en als hij echt te ver gaan gewoon een klacht indienen en een andere instructeur zoeken. Want mij heeft het veel extra lessen gekost, doordat hij dit soort gedrag vertoonde.
Gast- Gast
Al die verhalen herken ik helemaal niet, mijn instructeur was heel relaxed. Hij is 1 keer heel boos op mij geworden omdat ik voor de 100e keer dezelfde fout maakte, en daarna heb ik nooit meer die fout gemaakt . Verder als ik een fout maakte moest ik het gewoon weer opnieuw doen, en als ik iets niet begreep nou dan moest de auto aan de kant en ging hij aan de hand van plaatjes of tekeningen laten zien hoe ik precies moest rijden of sturen. Het was ook geen minuut van de les stil, de hele weg waren we over van alles en nog wat aan het praten.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Carrie, wát een eikel! Kun je tegen hem niet alsnog een klacht indienen? Dat kan echt niet, ik word hier plaatsvervangend kwaad.
Urban Naked, ik ga er denk ik volgende keer weer wat van zeggen als het zo is. Als het dan nog niet verandert, vraag ik een andere instructeur. Mijn moeder zei hetzelfde als jij: Je betaalt er wel geld voor, en het zou zonde zijn als het hierdoor langer duurt.
Peachy, dat denk ik niet, want die van mij slaat en schreeuwt gelukkig niet. Hij kan gewoon niet normaal en opbouwende feedback geven, heeft geen flauw idee dat ik alleen maar onzekerder word van zijn commentaar. Maar dat dubbele is wel herkenbaar.
Verder is autorijden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!
Urban Naked, ik ga er denk ik volgende keer weer wat van zeggen als het zo is. Als het dan nog niet verandert, vraag ik een andere instructeur. Mijn moeder zei hetzelfde als jij: Je betaalt er wel geld voor, en het zou zonde zijn als het hierdoor langer duurt.
Peachy, dat denk ik niet, want die van mij slaat en schreeuwt gelukkig niet. Hij kan gewoon niet normaal en opbouwende feedback geven, heeft geen flauw idee dat ik alleen maar onzekerder word van zijn commentaar. Maar dat dubbele is wel herkenbaar.
Verder is autorijden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!
Gast- Gast
Pfoei wat een verhalen!
Ik ben dol op mijn rij-instructeur! Leer heel veel en snel en hij is heel grappig en superlief
En mijn oom.
Ik ben dol op mijn rij-instructeur! Leer heel veel en snel en hij is heel grappig en superlief
En mijn oom.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mijn rij-instructeur was een wat oudere man, die ook mijn moeder, broer en zus aan hun rijbewijs heeft geholpen. Ik kon altijd heel goed met hem opschieten.
Nadeel was, dat hij regelmatig zijn broekrits niet dicht had zitten, soms wat zweterig en hijgerig was (beetje overgewicht) en altijd mijn handen vastpakte wanneer ik die verkeerd plaatste. Ook gebruikte hij wel eens een stokje, voor een corrigerend tikje, maar dat heeft hij bij mij nooit gedaan.
Nadeel was, dat hij regelmatig zijn broekrits niet dicht had zitten, soms wat zweterig en hijgerig was (beetje overgewicht) en altijd mijn handen vastpakte wanneer ik die verkeerd plaatste. Ook gebruikte hij wel eens een stokje, voor een corrigerend tikje, maar dat heeft hij bij mij nooit gedaan.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik had ook een oudere, rustige man waarbij ik dat soort dingen totaal niet herken. Hij was wel beleefd, altijd gezellig praten, is nooit boos geworden. Ik zou er echt niet tegen kunnen als ik een instructeur had waarvan ik onzeker werd. Dan gaat het bij mij júist mis.
Dus ik zeg, lekker op zoek naar een andere instructeur!
Dus ik zeg, lekker op zoek naar een andere instructeur!
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ook echt een eikel van een instructeur. Ik werd er ook zenuwachtig van en ik presteerde echt slecht. Met als gevolg ik heb tot op de dag van vandaag geen rijbewijs gehaald. Ik heb een keer een fietser bijna aangereden (omdat ik zo bang was) en toen werd hij me toch boos. Hij vroeg waar ik mee bezig was en hoe ik het in mijn hoofd haalde. Ik had les samen met een vriendin en daarmee kreeg hij een keer ruzie omdat ze zat te lezen op de achterbank terwijl ik les had. Daarvoor heb ik nog een andere instructeur gehad en dat was ook een eikel echt totaal geen inlevingsvermogen enzo. Ik weet ook niet wat het is met instructeurs haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mijn vriend is rij-instructeur en hoor allemaal maar goede dingen over hem, hij schijnt alles op een duidelijke en rustige manier uit te leggen.
Ikzelf heb ook een rij-instructeur gehad wat echt een vervelende vent was. Hij werd zelfs boos toen ik zakte
Ikzelf heb ook een rij-instructeur gehad wat echt een vervelende vent was. Hij werd zelfs boos toen ik zakte
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik had niet echt een klik met mijn rijinstructeur.. maar het was verder een aardige man en legde alles wel goed uit en bleef eigenlijk altijd rustig en geduldig. Wat bij mij ook wel nodig was want was niet zo'n talent. Echt gezellig was het niet vond ik maar verder had ik niks te klagen.
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Ik snap echt niet dat sommigen bij rijinstructeurs blijven die zulke asociale dingen flikken als uitschelden, sexistische opmerkingen en handtastelijkheden. Echt zon vent moet je toch meteen per direct vaarwel zeggen!
Hier helemaal die ervaring niet met beide instructeurs (auto en motor)
De eerste was heel rustig, maar wel grapjes enzo. Hij had heerlijke snoepjes in de auto, en bij een goede opdracht mocht je er een pakken.
Bij de motor was wel streng, maar rechtvaardig, maar ook in voor een lolletje en gewoon zoals het hoort, professioneel in zijn werk.
Hier helemaal die ervaring niet met beide instructeurs (auto en motor)
De eerste was heel rustig, maar wel grapjes enzo. Hij had heerlijke snoepjes in de auto, en bij een goede opdracht mocht je er een pakken.
Bij de motor was wel streng, maar rechtvaardig, maar ook in voor een lolletje en gewoon zoals het hoort, professioneel in zijn werk.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Zal mij niks verbazen als veel rijlesinstructeurs rijles geven in ruil voor sex.
Zie onderstaand filmpje.
http://www.froeks.tv/player/player-licensed-viral.swf?autostart=false&file=http%3A%2F%2Fvideo.froeks.tv%2Fdata%2Fvideo%2F3%2F314%2Fvideo-31420.flv&image=http%3A%2F%2Fstatic.froeks.tv%2Fdata%2Fvideo%2F3%2F314%2Fscreenshot-31420.jpg&repeat=false&viral.onpause=false&skin=http%3A%2F%2Ffroeks.tv%2Fplayer%2Fskin%2Fskin.xml&logo.file=http%3A//static.froeks.tv/pivotx/templates/froeks/graphics/video-logo.png&logo.position=top-right&logo.hide=false&logo.link=http%3A%2F%2Ffroeks.tv%2F2011-01-27%2Frijles-in-natura-een-ritje-voor-een-ritje&plugins=gapro-1,adtvideo,anvatoanalytics&anvatoanalytics.tracker=50868961&adtvideo.config=http%3A%2F%2Ffroeks.tv%2Fajaxhelper.php%3Faction%3Dget_adtvideo&gapro.account=UA-4917315-1&gapro.trackstarts=true&gapro.trackpercentage=true&gapro.tracktime=true&gapro.idstring=31420
Zie onderstaand filmpje.
http://www.froeks.tv/player/player-licensed-viral.swf?autostart=false&file=http%3A%2F%2Fvideo.froeks.tv%2Fdata%2Fvideo%2F3%2F314%2Fvideo-31420.flv&image=http%3A%2F%2Fstatic.froeks.tv%2Fdata%2Fvideo%2F3%2F314%2Fscreenshot-31420.jpg&repeat=false&viral.onpause=false&skin=http%3A%2F%2Ffroeks.tv%2Fplayer%2Fskin%2Fskin.xml&logo.file=http%3A//static.froeks.tv/pivotx/templates/froeks/graphics/video-logo.png&logo.position=top-right&logo.hide=false&logo.link=http%3A%2F%2Ffroeks.tv%2F2011-01-27%2Frijles-in-natura-een-ritje-voor-een-ritje&plugins=gapro-1,adtvideo,anvatoanalytics&anvatoanalytics.tracker=50868961&adtvideo.config=http%3A%2F%2Ffroeks.tv%2Fajaxhelper.php%3Faction%3Dget_adtvideo&gapro.account=UA-4917315-1&gapro.trackstarts=true&gapro.trackpercentage=true&gapro.tracktime=true&gapro.idstring=31420
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik heb in belgie les gehad en heb dus sowieso maar 10 uur les gehad van een rij-instructeur. ik had een vrouw en dat was wel een gezellig mens! Één keer zat ze wel half te slapen naast me, toen was ze de halve nacht opgebleven om de finale van Kim Clijsters te zien...
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Rood, les je toevallig bij een rijschool die met een A begint? Ik had ook eerst iemand die me meer stress bezorgde tijdens het autorijden, ook deed de achteruit het niet goed en had ik tijdens de examens steeds problemen omdat het niet lukte, wat dus meer aan de auto lag dan aan mij. Ik ben 4 keer gezakt en toen overgegaan naar een andere rijschool, wat een opluchting, ik was door de eerste instructeur en auto alleen maar onzekerder geworden, en die andere man was een verademing. Ik voelde mezelf ook veel zekerder tijdens het autorijden en die man was gewoon een rustige kerel. Bij hem ben ik toen wel geslaagd.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Herkenbaar die verhalen! Na bij 2 verschillende rijscholen te zijn weg gegaan om de instructeurs echt heel onaardig waren heb ik me er de derde keer maar bij neergelegd... Ik heb wel, nadat hij mij 1x echt totaal zat af te branden, jankend de auto aan de kant van de weg gezet en ben uitgestapt
Ook 1 dag voor mij rijexamen had ik nog een les, toen zei hij dat hij het examen beter af kon zeggen. Want ik zou toch nooit slagen en dat zou echt niet goed zijn voor zijn cijfers blabla. Ik heb het examen toch gedaan en ben toen in 1x geslaagd. Toen ging hij in eens heeel aardig doen en blij, toen heb ik alleen maar heel sarcastisch gezegd dat het in ieder geval niet aan zijn support heeft gelegen en heb ik mijn vader gebeld om me op te komen halen.
Ook 1 dag voor mij rijexamen had ik nog een les, toen zei hij dat hij het examen beter af kon zeggen. Want ik zou toch nooit slagen en dat zou echt niet goed zijn voor zijn cijfers blabla. Ik heb het examen toch gedaan en ben toen in 1x geslaagd. Toen ging hij in eens heeel aardig doen en blij, toen heb ik alleen maar heel sarcastisch gezegd dat het in ieder geval niet aan zijn support heeft gelegen en heb ik mijn vader gebeld om me op te komen halen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat zijn er hoop nare rijlesinstructeurs!
De mijne was rustig maar wel heel aardig. Ik snap niet waar hij het geduld vandaan haalde om mij telkens maar weer alles te leren, maar het is hem wel gelukt. Hij is nooit boos geworden, ook niet als ik 3x achter elkaar gewoon rechtdoor reed terwijl hij zei dat ik rechtsaf moest. Hij was alleen niet zo duidelijk over of ik het nu goed deed of niet, daarmee bedoel ik of nu op niveau was voor het aantal lessen dat ik gehad had. Ben uiteindelijk wel in 1x geslaagd na 26 lessen dus ik zal wel het wel goed gegaan zijn
De mijne was rustig maar wel heel aardig. Ik snap niet waar hij het geduld vandaan haalde om mij telkens maar weer alles te leren, maar het is hem wel gelukt. Hij is nooit boos geworden, ook niet als ik 3x achter elkaar gewoon rechtdoor reed terwijl hij zei dat ik rechtsaf moest. Hij was alleen niet zo duidelijk over of ik het nu goed deed of niet, daarmee bedoel ik of nu op niveau was voor het aantal lessen dat ik gehad had. Ben uiteindelijk wel in 1x geslaagd na 26 lessen dus ik zal wel het wel goed gegaan zijn
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Mijn instructeur was ook niet echt geweldig. Hij was wel aardig enzo, nouja naar mijn idee iets TE aardig.
Na een aantal lessen begon hij dingen te zeggen als: 'Wat nou als ik mijn hand, boven op jouw hand op de pook leg?' en 'Nu je aan het rijden bent kan ik je overal aanraken waar ik zou willen want dan kan je toch niks doen'. Nou heeft hij nooit iets echt gedaan omdat ik altijd mijn antwoorden wel terug had, maar toch vond ik het maar een vreemde en vooral vieze kerel.
Na een aantal lessen begon hij dingen te zeggen als: 'Wat nou als ik mijn hand, boven op jouw hand op de pook leg?' en 'Nu je aan het rijden bent kan ik je overal aanraken waar ik zou willen want dan kan je toch niks doen'. Nou heeft hij nooit iets echt gedaan omdat ik altijd mijn antwoorden wel terug had, maar toch vond ik het maar een vreemde en vooral vieze kerel.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, wat lijkt me dat vreselijk als je een vervelend rijinstructeur hebt. Diegene waarbij ik reed had een hele goede naam in de omgeving. Echt een onwijs fijne vent, die je zelfvertrouwen gaf. Jammer dat je zo ver weg woont van waar ik woon, anders had ik je zijn nummer gegeven! Haha. Bij hem ben ik in 1x geslaagd, juist omdat het gewoon zo lekker nuchter ging. Tijdens mijn examen ging er namelijk ook wel wat mis, maar door gewoon rustig te blijven (wat ik dankzij hem had geleerd) en het zo snel mogelijk op te lossen, ben ik toch geslaagd.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Iew, wat een enge verhalen allemaal! Ik heb gelukkig een hele fijne rij-instructeur gehad. Hij legde alles duidelijk uit en werd nooit boos.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: