Stomverbaasd...
+17
Jeanette
Slakje
June
ijsjemeisje
Toet
Snoes
Caroow
Siamsa
Jerry
Lady Starstruck
mzcharlotte
Coco
Rush
Gympie
PeperMunt
Mamsie
Linnie1985
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stomverbaasd...
Toet schreef:Haha ja gek is dat hè?! Ik werd pas ook door een paar jongetjes (echt, ik schat ze een jaar of 10) voor hoer uitgemaakt, op klaarlichte dag bij een voetbalveldje. Heel apart, nou kom ik uit een dorp en daar maak je dat al helemaal niet gauw mee dus ik stond er echt van te kijken!
In jouw dorp kun je toch gewoon nog steeds zeggen: 'Brutale vlegel, ik ken je vader!'
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Dat kom ik dagelijks tegen. Verbaast me niks meer, helaas.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Caroow schreef:Er vroeg laatst een kind aan mij of ik lekker had gesekst? Omdat ik zwanger ben.. Ik heb er maar geen antwoord op gegeven
Whahahaha, die is wel leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ijsjemeisje schreef:Toet schreef:Haha ja gek is dat hè?! Ik werd pas ook door een paar jongetjes (echt, ik schat ze een jaar of 10) voor hoer uitgemaakt, op klaarlichte dag bij een voetbalveldje. Heel apart, nou kom ik uit een dorp en daar maak je dat al helemaal niet gauw mee dus ik stond er echt van te kijken!
Moet wel even lachen om de woorden op klaarlichte dag.
Hahah ja ik bedoel, als het nou 's avonds is en ik loop in een kort rokje omdat ik ga stappen ofzo, kan ik me nog ergens voorstellen dat een kind dat zou roepen.
Inderdaad June, daarom gebeurt dat hier ook niet denk ik, iedereen kent elkaar.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik liep een keer bij de C1000 en toen stonden er ook van die opgeschoten jochies. Riepen ze of ik 10 cent voor ze had, dus ik zeg nee, loop door. Roept 1 van de 2, "Vuile teringhoer".
Toen heb ik gezegd "Hoe heet je moeder?". Ik geloof dat ze hem niet meteen snapten.
Toen heb ik gezegd "Hoe heet je moeder?". Ik geloof dat ze hem niet meteen snapten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik werd laatst 'versierd' door 3 jongetjes van een jaar of 11/12. Ik liep bij de bushalte en toen hoorde ik gefluit en geroep 'dat ik maar even met ze mee de bosjes in moest'. Toen ik niet reageerde zeiden ze iets in de trant van: vieze arrogante teringslet. Echt, niet normaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Ik werd laatst 'versierd' door 3 jongetjes van een jaar of 11/12. Ik liep bij de bushalte en toen hoorde ik gefluit en geroep 'dat ik maar even met ze mee de bosjes in moest'. Toen ik niet reageerde zeiden ze iets in de trant van: vieze arrogante teringslet. Echt, niet normaal!
Hahaha sorry ik vind dat eerste stukje dan wel weer grappig. Hoe komen die kinders er toch op?!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vond het ook wel grappig hoor, maar ik was ook wel erg verbaasd dat zulke (in mijn ogen) kleine jochies al zo brutaal zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik ook al zo gehaaid was op die leeftijd.
Elliot- Ratel
Ik snap niet dat kinderen van tegenwoordig (oh, nu voel ik me oud!) dat zeggen! Zoiets durfde ik vroeger echt niet hoor. Sowieso wist ik op die leeftijd nog niets van seks.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Misschien zag Elliot er wel uit als een expert in hutten bouwen?Toet schreef:Elliot schreef:Ik werd laatst 'versierd' door 3 jongetjes van een jaar of 11/12. Ik liep bij de bushalte en toen hoorde ik gefluit en geroep 'dat ik maar even met ze mee de bosjes in moest'. Toen ik niet reageerde zeiden ze iets in de trant van: vieze arrogante teringslet. Echt, niet normaal!
Hahaha sorry ik vind dat eerste stukje dan wel weer grappig. Hoe komen die kinders er toch op?!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Ik liep laatst met een vriendin langs een stel kinderen van een jaar of 10. Vraagt een meisje over haar vriendinnetje "mevrouw, vindt u haar geil?"
Ik liep eerst door, maar dacht toen "nee, dat is niet normaal", dus draaide me om en vroeg "wát zeg je?". Toen reageerden ze niet en heb ik gezegd dat ze normaal moesten doen met hun rare praatjes...
Haha, en toen voelde je je oud
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
mzcharlotte schreef:Misschien zag Elliot er wel uit als een expert in hutten bouwen?Toet schreef:Elliot schreef:Ik werd laatst 'versierd' door 3 jongetjes van een jaar of 11/12. Ik liep bij de bushalte en toen hoorde ik gefluit en geroep 'dat ik maar even met ze mee de bosjes in moest'. Toen ik niet reageerde zeiden ze iets in de trant van: vieze arrogante teringslet. Echt, niet normaal!
Elliot- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: