Stomverbaasd...
+17
Jeanette
Slakje
June
ijsjemeisje
Toet
Snoes
Caroow
Siamsa
Jerry
Lady Starstruck
mzcharlotte
Coco
Rush
Gympie
PeperMunt
Mamsie
Linnie1985
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stomverbaasd...
Moest ff naar de supermarkt, en loop langs 3 kinderen uit de brugklas. Ik zag en hoorde ze fluisteren. Zegt er 1 terwijl ik net langsliep: "mevrouw kunt u ook n*ken...
Ben maar door gelopen en heb me ook niet omgedraaid. Maar jeetje ik was wel een beetje stomverbaasd van wat ik hoorde .
Jullie nog stomverbaasde dingen meegemaakt?
Ben maar door gelopen en heb me ook niet omgedraaid. Maar jeetje ik was wel een beetje stomverbaasd van wat ik hoorde .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stomverbaasd...
Haha ik moet er wel een beetje om lachen. Dat is gedrag wat een kind van 10 doet. Geen jongens van 12/13.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Linnie1985 schreef:Moest ff naar de supermarkt, en loop langs 3 kinderen uit de brugklas. Ik zag en hoorde ze fluisteren. Zegt er 1 terwijl ik net langsliep: "mevrouw kunt u ook n*ken...
Nouja! Daar zou ik inderdaad ook verbaasd van zijn.
Hier heeft een jongen van ongeveer 15 jaar gisteravond alle spiegels van de auto's afgeschopt. We hoorden al steeds geluid maar als we keken zagen we niks.
Totdat mijn vriend zag dat die jongen zich op onze auto aan het uitleven was.
Jammer genoeg waren we er niet op tijd bij en is de jongen weg gekomen.
Dit soort dingen snap ik dus echt niet, die jongen heeft waarschijnlijk geen idee voor hoeveel honderden euro's hij schade aanricht.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Mamsie schreef:Haha ik moet er wel een beetje om lachen. Dat is gedrag wat een kind van 10 doet. Geen jongens van 12/13.
Haha, ze zagen er echt uit als 12/13 jarigen. Ook met zo'n grote rugzak.
Linnie1985- Kletskop
Mamsie schreef:Haha ik moet er wel een beetje om lachen. Dat is gedrag wat een kind van 10 doet. Geen jongens van 12/13.
Het doet mij er aan denken toen ik zelf een jaar of 9 , 10 was toen liep ik in het zwembad ook te zingen '' I fuck de badmeester" terwijl ik geen idee had wat dat betekende haha.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Ik was net stomverbaasd, toen ik dit aantrof in mijn brievenbus. Inclusief drie kerstkaarten. Nou, applaus voor de postbode voor het vinden van mijn huis.
Laatst aangepast door Gympie op di 5 feb 2013 - 5:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Jeetje Gympie, dat is ook schandalig. Zat er erg belangrijke post bij die ook te laat is?
Ik heb vandaag getrakteerd voor mijn verjaardag en ben erg verwend. Bij ons is het zo de collega die het laatst jarig was koopt een cadeau voor de volgende die jarig is van 15 euro. Zij vroeg mij wat ik voor mijn verjaardag wilde en heb een bon van de ICI paris gevraagd, of een VVV bon. Krijg ik een boek! Zo raar. En het boek heb ik ook al. Dus heb haar een mail gestuurd of ze het bonnetje nog heeft, ben benieuwd. Vraag dan niet wat ik voor mijn verjaardag wil
Ik heb vandaag getrakteerd voor mijn verjaardag en ben erg verwend. Bij ons is het zo de collega die het laatst jarig was koopt een cadeau voor de volgende die jarig is van 15 euro. Zij vroeg mij wat ik voor mijn verjaardag wilde en heb een bon van de ICI paris gevraagd, of een VVV bon. Krijg ik een boek! Zo raar. En het boek heb ik ook al. Dus heb haar een mail gestuurd of ze het bonnetje nog heeft, ben benieuwd. Vraag dan niet wat ik voor mijn verjaardag wil
Gast- Gast
Carrie schreef:Jeetje Gympie, dat is ook schandalig. Zat er erg belangrijke post bij die ook te laat is?
Whaha lekker slim. Zeker geen vvv kantoor of ici paris in de buurt?
Lekker dan die late post. Hopelijk zat er niks belangrijks bij dat je straks ineens extra moet betalen...
Linnie1985- Kletskop
We werken in de stad, daar zitten diverse ICI Paris'. Waar je VVV bonnen kunt kopen weet ik niet, maar vast ook wel ergens in de stad. Ben heel dankbaar dat ik uberhaubt een cadeautje krijg hoor, maar vind het zo gek.Linnie1985 schreef:Carrie schreef:Jeetje Gympie, dat is ook schandalig. Zat er erg belangrijke post bij die ook te laat is?
Lekker dan die late post. Hopelijk zat er niks belangrijks bij dat je straks ineens extra moet betalen...
Gast- Gast
Dat loopt al een tijdje inderdaad, dit is helaas niet de eerste keer. Vorige keer kreeg ik twee maanden na mijn vakantie mijn reisverzekeringspasje binnen en kon mijn vriend zich in allerlei bochten wringen om een aanmaning recht te zetten.Zazou schreef:Zo Gympie, ik had een dikke vette klacht bij TNT neer gelegd!
Er zitten wel rekeningen bij (maar automatisch al afgeschreven gelukkig), maar het stomste zijn de autopapieren. Die waren begin januari opgevraagd en er kwam maar niks. RDW gevraagd het aangetekend te versturen, nou gelukkig kon dat en kwam dat aan...en dan nu een maand later komt die envelop ineens binnen.
We zitten zelf ook een beetje met de handen in het haar, want we hebben al ZO vaak gebeld en geklaagd. Maar het is gewoon een klotebedrijf (sorry) dat schijt heeft aan de 'klant'. Ze kunnen wat dat betreft ook veel maken, want ja...monopoliepositie.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Jeetje Gympie, wat vervelend! Wij hadden er nooit last van, maar het is bij ons ook al een drama de laatste weken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Carrie schreef:We werken in de stad, daar zitten diverse ICI Paris'. Waar je VVV bonnen kunt kopen weet ik niet, maar vast ook wel ergens in de stad. Ben heel dankbaar dat ik uberhaubt een cadeautje krijg hoor, maar vind het zo gek.Linnie1985 schreef:Carrie schreef:Jeetje Gympie, dat is ook schandalig. Zat er erg belangrijke post bij die ook te laat is?
Ja maar toch, als ze vraagt wat jij wilt hebben en dan met iets heel anders aan komen...
Linnie1985- Kletskop
Ja dat vind ik ook vreemd hoor! Ze had dat boek vast thuis nog in de kast staan of dubbel!Linnie1985 schreef:
Ja maar toch, als ze vraagt wat jij wilt hebben en dan met iets heel anders aan komen...
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
@ Gympie: Het zou niet moeten, maar is er een adres waar je regelmatig komt en waar de post wel goed aankomt? In dat geval zou ik echt overwegen om mijn postadres te veranderen. TNT zou je moeten ontzorgen, niet jullie door allerlei bochten te laten wringen om je post tijdig te krijgen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hm dat laatste ga ik dan weer niet vanuit Zo'n vrouw is het niet en het is ook 'de regel' dat iedere jarige aan de volgende jarige 15 euro uitgeeft. Het zat ook netjes ingepakt in papier van de winkel. Maar als ze het bonnetje heeft is het opgelost.Coco schreef:Ja dat vind ik ook vreemd hoor! Ze had dat boek vast thuis nog in de kast staan of dubbel!Linnie1985 schreef:
Gast- Gast
Whaha moet er ook wel een beetje om lachen om de post van Linnie dan. Beetje baldadige kinderen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik liep laatst met een vriendin langs een stel kinderen van een jaar of 10. Vraagt een meisje over haar vriendinnetje "mevrouw, vindt u haar geil?"
Ik liep eerst door, maar dacht toen "nee, dat is niet normaal", dus draaide me om en vroeg "wát zeg je?". Toen reageerden ze niet en heb ik gezegd dat ze normaal moesten doen met hun rare praatjes...
Ik liep eerst door, maar dacht toen "nee, dat is niet normaal", dus draaide me om en vroeg "wát zeg je?". Toen reageerden ze niet en heb ik gezegd dat ze normaal moesten doen met hun rare praatjes...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Linnie1985 schreef:Carrie schreef:Jeetje Gympie, dat is ook schandalig. Zat er erg belangrijke post bij die ook te laat is?
Koop dan een boekenbon =S
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Er vroeg laatst een kind aan mij of ik lekker had gesekst? Omdat ik zwanger ben.. Ik heb er maar geen antwoord op gegeven
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had dat op mijn werk een keer, zowel een kind als een volwassen (oudere) man die zo'n opmerking maakten. Het kind was een jaar of 6/7 denk ik, was samen met zijn moeder bij mij. Zegt hij tegen zijn moeder: "Kijk mama, die heeft vieze dingen gedaan in bed".Caroow schreef:Er vroeg laatst een kind aan mij of ik lekker had gesekst? Omdat ik zwanger ben.. Ik heb er maar geen antwoord op gegeven
Een paar weken later was er een man van een jaar of 60 bij mij en die zei "dat je goed kon zien dat ik niet braaf was geweest in bed". Ik vind zo'n opmerkingen zo walgelijk, heb het dan ook maar genegeerd.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik had dat op mijn werk een keer, zowel een kind als een volwassen (oudere) man die zo'n opmerking maakten. Het kind was een jaar of 6/7 denk ik, was samen met zijn moeder bij mij. Zegt hij tegen zijn moeder: "Kijk mama, die heeft vieze dingen gedaan in bed".Caroow schreef:Er vroeg laatst een kind aan mij of ik lekker had gesekst? Omdat ik zwanger ben.. Ik heb er maar geen antwoord op gegeven
Een paar weken later was er een man van een jaar of 60 bij mij en die zei "dat je goed kon zien dat ik niet braaf was geweest in bed". Ik vind zo'n opmerkingen zo walgelijk, heb het dan ook maar genegeerd.
Van zo'n jong kind vind ik het nog niet eens zo erg, maar van een volwassene vind ik het echt niet kunnen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow, van dat kind vond ik het ook niet erg. Ik geloof dat zijn moeder het erger vond haha, die kon er niet echt mee lachen en bleef zich maar excuseren. Maar die opmerking van die oudere man kon ik niet bepaald waarderen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha ja gek is dat hè?! Ik werd pas ook door een paar jongetjes (echt, ik schat ze een jaar of 10) voor hoer uitgemaakt, op klaarlichte dag bij een voetbalveldje. Heel apart, nou kom ik uit een dorp en daar maak je dat al helemaal niet gauw mee dus ik stond er echt van te kijken!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Haha ja gek is dat hè?! Ik werd pas ook door een paar jongetjes (echt, ik schat ze een jaar of 10) voor hoer uitgemaakt, op klaarlichte dag bij een voetbalveldje. Heel apart, nou kom ik uit een dorp en daar maak je dat al helemaal niet gauw mee dus ik stond er echt van te kijken!
Moet wel even lachen om de woorden op klaarlichte dag.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: