De nationale Reistest
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
De nationale Reistest
Wie heeft er meegedaan? En wat was jouw score? Ik had 4 vragen fout, van 2 vragen wist ik achteraf het goede antwoord wel en die andere 2 waren fout gegokte antwoorden. Maar al met al toch een 9, dus ben erg tevreden.
Oja, en bij de benaderingsvragen deden de schuifjes het niet (heb via smartphone meegedaan)
Oja, en bij de benaderingsvragen deden de schuifjes het niet (heb via smartphone meegedaan)
Gast- Gast
Re: De nationale Reistest
Ik heb ook meegedaan! Vond het echt leuk De benaderingstest vond ik wel zo lastig. Ik zat er dan bij alle 3 ook flink naast...
Maar waarvan de antwoorden kwamen heb ik mooi een 8! Dus ik ben best trotsEn nu wil ik mijn diploma.
Maar waarvan de antwoorden kwamen heb ik mooi een 8! Dus ik ben best trots
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Heeft er verder niemand meegedaan? Of in ieder geval een poging gewaagd? Ik vond het ook leuk om mee te doen.
Gast- Gast
Ik! Ik had niks fout maar de schuifdingen werkte niet op de iPad om de benaderingsvragen te beantwoorden
Gast- Gast
Ik heb ook meegedaan, had een 8.5 als cijfer. Vond het erg leuk gedaan!
Helaas deden bij mij die schuifjes het ook niet om de benaderingsvragen te beantwoorden... Beetje jammer, maar had toch niet gewonnen dan.
Helaas deden bij mij die schuifjes het ook niet om de benaderingsvragen te beantwoorden... Beetje jammer, maar had toch niet gewonnen dan.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ik las op de facebookpagina van 3 op reis dat ze nav de klachten over de schuifknopjes hebben besloten de benadringsvragen niet mee te laten tellen. Er is een nieuwe winnaar gekozen uit diegenen die alle quizvragen goed hadden. Wel sneu voor het meisje/vrouw die in 1e instantie was gekozen. Op mijn tel. zag ik dat dat ene Sandy was..
Volgens mij is de nieuwe winnaar een jongen/man geworden. Jammer Jip, jij had dus ook kunnen winnen
Volgens mij is de nieuwe winnaar een jongen/man geworden. Jammer Jip, jij had dus ook kunnen winnen
Gast- Gast
Dat vind ik heel netjes van ze, maar ook meer dan terecht.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ze zullen dan ook gekeken hebben naar de snelheid waarmee geantwoord is. Ach, ik had toch geen wereldreis kunnen maken...denk ik..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nationale IQ-test, vanavond 20:30
» Nationale IQ Test!
» Nationale fietsplan
» Is het vandaag nationale ordinaire dag?
» Vandaag is het nationale pannenkoekendag!
» Nationale IQ Test!
» Nationale fietsplan
» Is het vandaag nationale ordinaire dag?
» Vandaag is het nationale pannenkoekendag!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: