bedzeiltje oid in bed?
+2
Shopaholic
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
bedzeiltje oid in bed?
vanaf wanneer mag je zoiets in bed leggen? A. heeft nu al een paar nachten achter elkaar dat ze sochtends een zeer volle luier heeft en dus door gelekt is. Toen ze nog in een slaapzak sliep hoefde ik alleen de pyama en de slaapzak te wassen en klaar maar nu slaapt ze onder een dekbedje en is dus telkens haar bed nat. Ik heb een aerosleep topmatras erop liggen dus die in de wasmachine en klaar, alleen die was nog niet droog dus afgelopen nacht lag ze zo op haar matras te slapen en vanmorgen was alles dus weer nat incl matras. Nu heb ik de hoes van het matras afgehaald en in de wasmachine gegooid en snel op de kachel gelegd te drogen maar ik blijf aan het wassen zo... maar nu kan ik er bijvoorbeeld wel een handdoek onder leggen maar mag je ook een zeiltje oid gebruiken? hoe doen jullie dat met bijv zindelijk wordende kindjes enzo? iemand tips?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: bedzeiltje oid in bed?
Wij hebben een bedzeiltje gekocht op het moment dat Y. naar haar grote bed ging. Dit was dus afgelopen zomer.
Ik dacht dat we dit hadden; gekocht bij Kw.
Ik dacht dat we dit hadden; gekocht bij Kw.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Misschien ander luiers overwegen voor de nacht, of een grotere maat? Misschien willen medemama's je wel een luier opsturen om te testen.
Gast- Gast
Ik heb hier matrasbeschermers gehad van dry nites (liggen bij de luiers) voor het zindelijk worden.
Nu heb ik die van de kruidvat eigen merk, maar die zijn minder breed. Die van dry nites zit een instopstuk aan vast zodat hij goed onder het matras vast ligt aan de zijkanten. Die van kv passen net over het matras (van een meegroeibed).
Kv is wel deze week in de aanbieding -25%.
Daaronder heb ik een waterdichte molton liggen mocht hij ergens door zijn bed dwalen en in zijn broek plassen (of een ander ongelukje hebben).
Nu heb ik die van de kruidvat eigen merk, maar die zijn minder breed. Die van dry nites zit een instopstuk aan vast zodat hij goed onder het matras vast ligt aan de zijkanten. Die van kv passen net over het matras (van een meegroeibed).
Kv is wel deze week in de aanbieding -25%.
Daaronder heb ik een waterdichte molton liggen mocht hij ergens door zijn bed dwalen en in zijn broek plassen (of een ander ongelukje hebben).
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een waterdichte molton gekocht bij Ikea.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Ik dacht dat vanaf 2 een waterdichte molton gewoon mocht? Ik heb het zelf nog niet uitgezocht, want ze ligt nog in haar ledikantje en lekt vrijwel nooit door. Maar als ze naar haar grote bed gaat, dan koop ik denk ik meteen een waterdichte molton. Als dat veilig is natuurlijk.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben rond dezelfde leeftijd als A er een waterdichte molton om gedaan van de Ikea.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90152777/
Ik heb evt nog wel Pampers 5 of Kruidvat 4+ liggen om te testen!?
We komen van het weekend waarschijnlijk nog in je weet wel.
Nou ja we moeten eigenlijk.
Gaan ook nog naar de Ikea, weet alleen nog niet in welke volgorde, haha.
Laatst aangepast door PiP op vr 1 feb 2013 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PapillonRose schreef:Ik dacht dat vanaf 2 een waterdichte molton gewoon mocht? Ik heb het zelf nog niet uitgezocht, want ze ligt nog in haar ledikantje en lekt vrijwel nooit door. Maar als ze naar haar grote bed gaat, dan koop ik denk ik meteen een waterdichte molton. Als dat veilig is natuurlijk.
Die van Kwantum bleek veilig te zijn, adembaar en van katoen geloof ik!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
PiP schreef:Wij hebben rond dezelfde leeftijd als A er een waterdichte molton om gedaan van de Ikea.
ik lees je berichtje nu pas, maar ik gebruik nu maat 5 van kv en het is echt pas sinds 4 dagen dat ze nu elke ochtend drijf nat is... daarvoor ook wel eens een keer maar nu 4 nachten op rij
ze krijgt over 2 weken denk ik een ander bedje dus dan ga ik daarvoor eens kijken voor een waterdichte molton oid...
vond jij de pampers fijner dan de kruidvat luiers?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: