Kidcar Twister
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kidcar Twister
Wij willen, nog steeds, een fietskar aanschaffen. Nu hebben we op marktplaats een goede aanbieding gezien van een Kidcar Twister, is iemand bekend met deze kar?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kidcar Twister
Ja wij hebben de deluxe versie (wel de gele versie). Hij bevalt hier super goed. Al gebruiken wij hem natuurlijk bijna niet meer (alleen heel af en toe als we heel veel boodschappen gaan doen met de fiets). Zit er over te denken om hem te gaan verkopen, hij staat in de schuur erg in de weg.
Dus mocht je nog een mooie tweede z.g.a.n. tweedehandse zoeken... dan wil ik het hier er wel eens over hebben.
Dus mocht je nog een mooie tweede z.g.a.n. tweedehandse zoeken... dan wil ik het hier er wel eens over hebben.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Re: Kidcar Twister
munk schreef:Ja wij hebben de deluxe versie (wel de gele versie). Hij bevalt hier super goed. Al gebruiken wij hem natuurlijk bijna niet meer (alleen heel af en toe als we heel veel boodschappen gaan doen met de fiets). Zit er over te denken om hem te gaan verkopen, hij staat in de schuur erg in de weg.
Euh nou eigenlijk..hahaha als jij hem toch gaat verkopen dan hebben wij zeker wel interesse, en het is eindelijk weer een kans op elkaar weer eens te zien hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: