Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+101
kwak
Puggle
Balloon
Jezzie
Fiwen
vlinder-19
Suus
Alex
hellowkitty
Kalishi
Bluestar
Mida4you
koNijntje
Monnie
Zenna
Bruintje Beer
Zonneschijn
Novalee
FruttiTutti
munk
_Mashimaro_
Sophiee
Laurientje
Mamsie
peach
Filoria
Amber-
Pommes
chipa
maiadebij
Aagje!
Mrs. Jansen
Blue flower
Pink!
Lejow
Parel
Annie24
Happydobby
Muppetje
Printje
NoMercy
Liadan
Charles
Jits
mickey
SarahKey
Tania
Flip Fluitketel
tweeling
Paper Crown
Koeboe82
*Lookie*
nillis
_Jet
Manderijn
Maudy
Ella
blondje1313
Fearie
Smaragdje
Schism
Steep
Didi
Shopaholic
Dimphna
Laced
liesje
Nana
Foodish
Coccinelle
-Ieniemienie-
Highway
Sun88
smooch
MissD
Papillio
Funk
strawberry
Aimee
bolus26
Pien
Shisha
Flower_L
Jasmine
Floor
CCC
studiebol
Pruim
Tiara
Parisienne
Star007
PiP
Ayla
Jade
Sanne
Sea of Trees
M@niek
Linda
PapillonRose
Viva
Limburg85
105 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Annie24 schreef:*Lookie* schreef:Annie24 schreef:@Lookie; zijn de gekleurde broeken van deze collectie van een ander materiaal dan de gekleurde broeken van afgelopen collectie?
Bedoel je die gekleurde broeken van Zara? Want deze zijn van H&M (groen) en Primark (geel). Heb trouwens de gekleurde broekjes bij Zara wel weer zien liggen, ze voelden qua dikte/stof ongeveer hetzelfde. Groene broek van H&M is hetzelfde qua dikte als die groene (en meer kleuren) broekjes die ze eerder hadden, en die jij ook hebt. Geel broekje van Primark is ook niet heel dik.
Dacht idd dat die gele van de Zara was
Balen dat Y. geen 92 baby meer past van de H&M, want ik had die broekjes ook heel graag weer voor deze zomer willen hebben
Op naar de Primark dan :-) daar hebben ze zeker ook maat 98 en 104 en ook allerlei kleuren van dit broekje. En maar 6 euro!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:Annie24 schreef:*Lookie* schreef:Annie24 schreef:@Lookie; zijn de gekleurde broeken van deze collectie van een ander materiaal dan de gekleurde broeken van afgelopen collectie?
Bedoel je die gekleurde broeken van Zara? Want deze zijn van H&M (groen) en Primark (geel). Heb trouwens de gekleurde broekjes bij Zara wel weer zien liggen, ze voelden qua dikte/stof ongeveer hetzelfde. Groene broek van H&M is hetzelfde qua dikte als die groene (en meer kleuren) broekjes die ze eerder hadden, en die jij ook hebt. Geel broekje van Primark is ook niet heel dik.
Dacht idd dat die gele van de Zara was
Balen dat Y. geen 92 baby meer past van de H&M, want ik had die broekjes ook heel graag weer voor deze zomer willen hebben
Op naar de Primark dan :-) daar hebben ze zeker ook maat 98 en 104 en ook allerlei kleuren van dit broekje. En maar 6 euro!
Vind het daar (Rotterdam) altijd zo druk
Word al gek als ik er aan denk dat ik daar naar binnen moet haha
Misschien binnenkort maar even alleen heen, zonder Y. en vriend. Want van hun word ik ook altijd zenuwachtig als het druk is: vriend gaat lopen zuchten en piepen en Y. zit alleen maar 'uit, uit, uit' te gillen in de wagen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Anniej, ik was er vanmorgen rond 10 uur! Het was super rustig!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou wel willen weten wanneer de primark in Eindhoven opengaat.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik las ergens pas september 2013 Maar ze zijn al flink aan het werk daar met de verbouwing!Printje schreef:Ik zou wel willen weten wanneer de primark in Eindhoven opengaat.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Lejow schreef:Anniej, ik was er vanmorgen rond 10 uur! Het was super rustig!
Hmmm...misschien volgende week zaterdagochtend dan maar eens. R. moet dan toch werken, dus kan ik met Y. even daarheen (en meteen even langs de Name-It winkel ) Die paar keer dat ik erheen wilde stond het hele plein al vol terwijl hij nog niet eens open was. Dan heb ik er al geen zin meer in
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Lejow schreef:Anniej, ik was er vanmorgen rond 10 uur! Het was super rustig!
Hmmm...misschien volgende week zaterdagochtend dan maar eens. R. moet dan toch werken, dus kan ik met Y. even daarheen (en meteen even langs de Name-It winkel ) Die paar keer dat ik erheen wilde stond het hele plein al vol terwijl hij nog niet eens open was. Dan heb ik er al geen zin meer in
Joh, als al die mensen spreiden in de winkel, merk je er niets meer van
Ze hebben die gekleurde broekjes ook voor meisjes. Ik had nu die blauwe, en ze hingen er ook nog in geel en roze.
Laatst aangepast door Lejow op za 23 feb 2013 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Star007 schreef:Ik las ergens pas september 2013 Maar ze zijn al flink aan het werk daar met de verbouwing!Printje schreef:Ik zou wel willen weten wanneer de primark in Eindhoven opengaat.
Mmm serieus.. Ik meende dat op de ramen hing binnenkort, maar dat klopt dus niet
Printje- Lady Post-a-lot
Nouja ik heb al tig verschillende berichten gelezen, over wanneer hij open gaat. Ik wacht wel gewoon af. Ik denk trouwens ook niet dat je daar de eerste weken ( maanden) wil komen met de drukte Dan heb ik wel weer een voordeel aan mijn onregelmatige werktijden, want ik kan dan mooi op een doordeweekse ochtend eens gaan kijken.Printje schreef:Star007 schreef:Ik las ergens pas september 2013 Maar ze zijn al flink aan het werk daar met de verbouwing!Printje schreef:Ik zou wel willen weten wanneer de primark in Eindhoven opengaat.
Mmm serieus.. Ik meende dat op de ramen hing binnenkort, maar dat klopt dus niet
Star007- Kletskop
Ik lees trouwens ook dat het filiaal in Eindhoven, de grootste van Nederland wordt met 7350 m2
Star007- Kletskop
Hij komt toch waar eerst american today en bcc zat?
Printje- Lady Post-a-lot
nillis schreef:Lejow wat ontzettend leuke stelletjes.
@ Viva, in de folder stond diverse zomerjassen 15 euro en hier zat ook gewoon een kaartje aan met 15 euro. Maar goed was in ieder geval een leuk prijsje anders had ik hem niet meegenomen, want T had al een zomerjas.
Ik weet het
Gaat dan om die jassen die afgebeeld staan (ik werk er, heb 'm speciaal nog gescand vandaag maar nog 29,95 dus je had een mazzeltje )
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Inderdaad. Plus waar het IAK verzekerings gedoetje zat.Printje schreef:Hij komt toch waar eerst american today en bcc zat?
Star007- Kletskop
We hebben eindelijk schoenen gevonden voor L.!
De extreme flex, ze zijn best duur, en áls ze ineens gaat loslopen buiten (we lopen voornamelijk buiten met schoenen aan namelijk, binnen antislipsokken), dan is ze zo door de antislipmodellen heen. Beetje zonde van het geld dan! Voor hetzelfde geld is ze volgende maand uit deze schoenen gegroeid, maar we zien het. Vonden eigenlijk weinig schoenen leuk, maar deze passen wel bij haar (toevallig heb ik ook veel z8 met neonroze haha)..
De extreme flex, ze zijn best duur, en áls ze ineens gaat loslopen buiten (we lopen voornamelijk buiten met schoenen aan namelijk, binnen antislipsokken), dan is ze zo door de antislipmodellen heen. Beetje zonde van het geld dan! Voor hetzelfde geld is ze volgende maand uit deze schoenen gegroeid, maar we zien het. Vonden eigenlijk weinig schoenen leuk, maar deze passen wel bij haar (toevallig heb ik ook veel z8 met neonroze haha)..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Leuk! Ik moet ook nog op zoek naar nieuwe, want maatje 20 is ze nu bijna uit. Ik wil het liefste zilver, grijs of donkerblauwe schoentjes. Dat matcht het beste bij haar kleding haha
Deze zijn ook wel leuk vind ik , maar veelste duur!
http://www.shoemixx.nl/schoendetail/shoesme-veterschoentje-13153.html
http://www.shoemixx.nl/schoendetail/shoesme-veterschoentje-13153.html
Star007- Kletskop
http://www.shoemixx.nl/schoendetail/shoesme-veterschoentje-13153.html[/quote[/url]]Star007 schreef:Leuk! Ik moet ook nog op zoek naar nieuwe, want maatje 20 is ze nu bijna uit. Ik wil het liefste zilver, grijs of donkerblauwe schoentjes. Dat matcht het beste bij haar kleding haha
[url=http://www.shoemixx.nl/schoendetail/shoesme-veterschoentje-13153.html
Deze van L. waren nog eens 5 euro duurder, maar ik had een kortingscode van 5 euro..
Parel- Ratel
ik was zo blij dat de H&M en V&D naar U.den kwamen, moet ik weer naar E.hoven voor de Primark. Zucht...
Leuk Parel!!
Ik ga A zijn voeten volgende week ook eens op laten meten.
Ben benieuwd welke maat hij zal hebben.
Leuk Parel!!
Ik ga A zijn voeten volgende week ook eens op laten meten.
Ben benieuwd welke maat hij zal hebben.
Gast- Gast
F zijn eerste schoentjes waren ook van shoesme
https://www.google.nl/search?q=shoesme&hl=nl&client=safari&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=df4pUYX1HcyThgfgrICADQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672#biv=i|9;d|J64xfPnGIrXMoM:
Helaas niet op gelopen.
Heb nu deze met 50% korting gekocht
https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&biw=1024&bih=672&tbm=isch&sa=1&q=shoesme+blauwe+veterschoen&oq=shoesme+blauwe+veterschoen&gs_l=img.3...63579.68350.0.68563.19.19.0.0.0.0.324.1737.15j3j0j1.19.0.crnk_timediscounta..0.0...1.1.4.img.oXEWl2DtNEo#biv=i|11;d|fk3Z9vb8p5f30M:
https://www.google.nl/search?q=shoesme&hl=nl&client=safari&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=df4pUYX1HcyThgfgrICADQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672#biv=i|9;d|J64xfPnGIrXMoM:
Helaas niet op gelopen.
Heb nu deze met 50% korting gekocht
https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&biw=1024&bih=672&tbm=isch&sa=1&q=shoesme+blauwe+veterschoen&oq=shoesme+blauwe+veterschoen&gs_l=img.3...63579.68350.0.68563.19.19.0.0.0.0.324.1737.15j3j0j1.19.0.crnk_timediscounta..0.0...1.1.4.img.oXEWl2DtNEo#biv=i|11;d|fk3Z9vb8p5f30M:
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Parel, wat een ontzettend leuke schoentjes!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Parel, wat een ontzettend leuke schoentjes!
Inderdaad!!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Dank jullie, het was nog een hele zoektocht!
Als er mensen nog tips hebben voor goede schoenenwinkels, graag!
Als er mensen nog tips hebben voor goede schoenenwinkels, graag!
Parel- Ratel
Ik heb tot nu toe de meeste schoentjes van A. bij Kinderrijk schoenen in Z.wijndrecht gekocht Parel. Ze meten de voetjes goed op en hebben meestal een redelijk ruim assortiment. Alleen verkopen ze geen Shoesme dacht ik, dus toen ik daar een keer schoentjes van wilde heb ik ze ergens anders gekocht.
PapillonRose- Ratel
Waar zit dat? Niet in winkelcentrum W., of wel?PapillonRose schreef:Ik heb tot nu toe de meeste schoentjes van A. bij Kinderrijk schoenen in Z.wijndrecht gekocht Parel. Ze meten de voetjes goed op en hebben meestal een redelijk ruim assortiment. Alleen verkopen ze geen Shoesme dacht ik, dus toen ik daar een keer schoentjes van wilde heb ik ze ergens anders gekocht.
Wij zijn gisteren bij de van Bronckhorst geweest in het centrum, daar hebben ze het heel goed opgemeten! Op zo´n machine zeg maar.
Ik hoef ook als ze echt, echt loopt niet perse Shoesme, net wat we leuk vinden. Nu vond ik het met die Extreme Flex toch best belangrijk.
Parel- Ratel
Nee, zit op het v.eerplein, bij de waterbus. Mij maakt het merk of soort ook niet veel uit, maar een keer had ik wel hele leuke van Shoesme gezien en die hadden ze daar dan niet. Maar verder hebben ze wel veel. Ze meten trouwens met de hand, zo'n machine klinkt helemaal handig!
PapillonRose- Ratel
Op die machine konden ze ook zien of ze brede of juist smalle voeten heeft, of er een afwijking qua maat aan de voeten zit, erg fijn! Er kwam trouwens qua maat hetzelfde uit als toen ze het met de hand deden.PapillonRose schreef:Nee, zit op het v.eerplein, bij de waterbus. Mij maakt het merk of soort ook niet veel uit, maar een keer had ik wel hele leuke van Shoesme gezien en die hadden ze daar dan niet. Maar verder hebben ze wel veel. Ze meten trouwens met de hand, zo'n machine klinkt helemaal handig!
Het veerplein weet ik wel, dat is niet zo heel ver van jouw moeder vandaan toch? Straat uit naar het internaat toe, en dan links de dijk op en dan eerste rechts? Of zit ik dan helemaal verkeerd? Als je wilt zal ik de onderste informatie zo weghalen, trouwens.
Parel- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: