Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoka.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zoka. Empty Zoka.

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 8:31

Kent iemand dat toevallig?
Lise kreeg een mail van de turnvereniging of ze van zomer ook mee wilde naar het zomerkamp, het duurt een week en ze turnen ook elke dag. Ook doen ze veel spelletjes, naar het bos enzo.
Dus ik vroeg me af of hier iemand is die het kent, het is landelijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoka. Empty Re: Zoka.

Bericht  mauwmauw do 31 jan 2013 - 8:35

mijn nichtjes zijn vorige jaar geweest.Gaan geloof ik dit jaar weer.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  TukTuk do 31 jan 2013 - 8:40

Ja ik ben er zelf 1x geweest, en het was echt geweldig! Was toen wel wat ouder dan, 15 geloof ik, maar het is echt heel leuk. Ik neem aan dat het nog steeds op hetzelfde terrein is, maar je turnt dan idd iedere dag, en iedere dag doe je weer andere spelletjes, wij gingen ook 1x naar het zwembad, maar geen idee of de jongere groepen ook gingen, en idd heel veel spelletjes in het bos, je zit daar echt in een hele mooie omgeving. De turnzaal was ook geweldig, heel groot, goede begeleiding etc.
Ook hebben ze ieder jaar een bepaald liedje en thema wat centraal staat, met dat liedje wordt je ook iedere dag gewekt, dat galmt dan over het terrein. Wij hadden toen "Zoka, das pas koel!" als thema, dus alle spelletjes etc waren ook gericht op winterse thema's :P
Volgens mij studeert ook iedere groep een einddans in, en die wordt dan geshowt aan het einde van de week aan alle ouders.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie do 31 jan 2013 - 8:42

Zoka is cool!! Zelf ben ik zeker 5 jaar gegaan. Eerst boederijkamp en daarna tentenkamp. Had altijd de week van mn leven!

Hmm ik ga meteen is pijlen bij mijn jongens.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 8:43

Ja dat had ik er ook een beetje van gelezen AN. Ik kende het voor de rest ook niet, maar Lise wil er erg graag heen. Het is inderdaad voor kinderen vanaf 8 jaar, dat is ze dan ook.
We gaan dit jaar niet op vakantie, dus het leek me ook wel erg leuk voor haar. Er hangt wel een aardig prijskaartje aan, maar goed dat heb ik er dan ook wel voor over.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 31 jan 2013 - 8:46

Bij mij had het trouwens niets met turnen te maken. Gewoon ravotten in het bos, spellen doen, eten met z'n allen, zwemmen, disco en altijd een mega enge spooktoch bij tentenkamp. Ook werd er altijd wat ingestudeerd en dat werd op de laatste dag aam de ouders geshowd.

Ik krijg er zin in als ik er aan denk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Char1 do 31 jan 2013 - 8:47

Zoka is erg leuk en goed georganiseerd. Ze doen ook dingen met hun eigen leeftijdsgroep, dus het is echt afgestemd op wat kinderen op die leeftijd leuk vinden. Je hebt verschillende kampen: turnhal, danskamp en gewoon zomerkamp.
Ik vond zulke dingen als kind iig erg leuk smile

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 8:49

Lise zit inderdaad op turnen, dus daar trainen ze ook dagelijks voor. Volgens mij zijn het ook verschillende dingen als ik de site zo lees.
Ik denk dat ik haar dus maar gewoon ga opgeven.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 31 jan 2013 - 9:05

Ja het is indd behoorlijk prijzig, maar alles is natuurlijk ook geregeld en inclusief, eten etc, trainen. Het enige wat ze daar nog nodig heeft is eventueel wat zakgeld voor wat snoep bijvoorbeeld, wat ze op het kamp kan kopen.
En daarbij is het een geweldige ervaring smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 9:07

Zat al te denken, waar ken ik die term toch van... Maar ene oud-collega van mij is daar altijd leiding. Zij is altijd superenthousiast.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 9:08

Dat is ook zo hoor, ik heb net een mailtje terug van de trainers en er gaan er tot nu toe nog geen echte kleintjes mee, maar 2 anderen die een jaartje ouder zijn wel en daar kan ze ook goed mee overweg, dus hartstikke leuk.

Gast
Gast

Bericht  Thunder do 31 jan 2013 - 9:28

Ik ben ook jaren op kamp geweest met mijn turnvereniging. Was altijd super leuk!!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven