'fotodrukmachine' hema, hoe werkt dat?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
'fotodrukmachine' hema, hoe werkt dat?
Hoe betaal je de foto's die je afdrukt en zijn ze van goede kwaliteit?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: 'fotodrukmachine' hema, hoe werkt dat?
Bedoel je de snelservice of echt die machine waar de foto's direct uit komen?
Edit: die machine waar ze direct uitkomen bestaat niet meer bij Hema. Zo'n fotokiosk, zoals Hema ze noemt, werkt heel makkelijk. Je kan op ongeveer alle mogelijke manieren je foto's erop uploaden, bijv. via USB, CDROM, kabeltje direct van de camera of SD kaart. Vervolgens kan je op het scherm de foto's kiezen die je afgedrukt wil hebben en op welk formaat. Als je dat allemaal hebt ingesteld, dan kan je de bestelling verzenden en kiezen of je het direct klaar wil hebben of na 2 werkdagen ophalen. Er komt een bonnetje uit en daarmee ga je naar de kassa met fotoservice ( is vaak bij klantenservice) en door dat bonnetje te geven krijg je je foto's en betaal je zoals bij elke andere kassa.
Edit: die machine waar ze direct uitkomen bestaat niet meer bij Hema. Zo'n fotokiosk, zoals Hema ze noemt, werkt heel makkelijk. Je kan op ongeveer alle mogelijke manieren je foto's erop uploaden, bijv. via USB, CDROM, kabeltje direct van de camera of SD kaart. Vervolgens kan je op het scherm de foto's kiezen die je afgedrukt wil hebben en op welk formaat. Als je dat allemaal hebt ingesteld, dan kan je de bestelling verzenden en kiezen of je het direct klaar wil hebben of na 2 werkdagen ophalen. Er komt een bonnetje uit en daarmee ga je naar de kassa met fotoservice ( is vaak bij klantenservice) en door dat bonnetje te geven krijg je je foto's en betaal je zoals bij elke andere kassa.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Echt niet? Op hun website staat van wel namelijk! Maar ik hoorde al dat die dingen bagger zijn dus dat wordt 'm niet .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hmm ik keek ook al op de website om te checken wat ik zei.. Misschien kijk ik er overheen, waar zag jij het onder staan?
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Hier staat er nog wel een.
Daar druk je je SD-kaart in en enkele minuten later liggen de foto's in een apparaat bij de kassa.
Kwaliteit vond ik prima hoor!
Daar druk je je SD-kaart in en enkele minuten later liggen de foto's in een apparaat bij de kassa.
Gast- Gast
Kruidvat heeft ook dat ding. Maar weet niet hoe de kwaliteit is
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Balloon schreef:Hier staat er nog wel een.
Ja hier ook! Prima foto's.
Wel duur vond ik
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Doe het ook niet voor hele stapels. Maar af en toe een paar voor de grootouders.
Gast- Gast
Kruidvat is beter als hema , kruidvat heeft veel heldere kleuren.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: