Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van 2 auto's naar 1 auto

+20
Arwyn
MissD
Punk'd
Elliot
SDL
Atelier Madame
sanne-84
Petteflet
Liadan
litllejoy
Happinaz
Ilovethe90s
Silver
Mari
Aagje!
Xanna
Rush
Charles
bolus26
Parel
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van 2 auto's naar 1 auto - Pagina 2 Empty Re: Van 2 auto's naar 1 auto

Bericht  Taeda do 31 jan 2013 - 8:48

Mijn man heeft een auto van de zaak en ik rij in onze auto. Ik zou het wel lastig vinden met één auto. We wonen >25 km bij ons werk vandaan en OV is hier een drama.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 9:28

Ja, wij hebben de tweede auto eruit gedaan toen we samen bij hetzelde bedrijf gingen werken. Hier is een tweede auto ook echt overbodig. Mijn man werkt `s avonds en ik overdag. En alles (op familie na) is op fietsafstand. Dus stel, mijn man heeft overdag de auto nodig omdat hij verder weg moet met de kindjes, ga ik op de fiets naar het werk. Als de band gemaakt is, gaat mijn man `s avonds weer met de brommer en heb ik de auto als ik nog weg wil.

Gast
Gast

Bericht  Kreeftje do 31 jan 2013 - 12:51

Hier sinds september ook nog maar 1 auto. Mijn vriend heeft zijn auto weggedaan, en er een scooter voor in de plaats gekocht. Afgelopen periode wel pittig, maar het was goed te doen. Als hij echt een keer de auto nodig heeft, zet hij mij af op m'n werk, of rij ik met een collega mee, of leen ik mijn vaders auto. Als het straks beter weer wordt, wil ik ook wel met de scooter naar het werk :cheering:
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Luce do 31 jan 2013 - 20:13

Wij hebben 1 auto en zouden ook 2 auto's willen. Maar als ik denk aan de maandlasten en de reparaties.. Nee laat maar. Dat gaat bakken met geld kosten. Dan fiets ik toch liever.

Mijn man gaat de laatste tijd wel veel met de trein zodat ik een auto heb voor het geval mijn jongste naar het zkh moet. Hij vindt de trein ook prima
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 20:30

Wij hebben 1 auto, maar hebben de mazzel dat mijn moeder met de bus naar haar werk gaat, zo hebben wij doordeweeks haar auto erbij. Ideaal want als er wat is kan ik zo weg.

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle do 31 jan 2013 - 21:22

Wij hebben 1 auto waar ik doordeweeks gebruik van maak. Wij werken allebei heel dicht bij huis, mijn vriend gaat met de brommer ik met de auto (breng dochter 's ochtends weg). Mijn vriend haalt onze dochter na zijn werk weer op, met de fiets of lopend. Een 2e auto zou bij ons voor die ene keer dat we allebei wel een auto zouden kunnen gebruiken in het weekend echt weggegooid geld zijn.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2