Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
voor de meiden die het even kunnen gebruiken.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gast- Gast
Nou meiden ik ga weer aan de slag... Mijn collega komt binnen nu en een paar minuten en dan ga ik lunchen. Iedereen een fijne dag! Doei!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Like that!wc-eend schreef:
Ik sta inmiddels op nummer 13 voor een huisje! Nog eventjes geduld!
Gast- Gast
Ook een hele dikke voor jou!! Do
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ben trouwens weer terug
ben alleen heel stom kaartjes vergeten te kopen, dus moet ik dat straks nog maar even doen haha.
ben alleen heel stom kaartjes vergeten te kopen, dus moet ik dat straks nog maar even doen haha.
Gast- Gast
Haha anoush daar ging je toch voor he?
Moezie- Kletskop
Nou ik hoor de laatste tijd alleen maar hoe raar het wel niet is dat ik nog nooit een relatie heb gehad, terwijl ik al wel 22 ben. Nou doordat ik dat zo vaak hoorde ging ik gewoon aan mezelf twijfelen. Zelfs mijn moeder ging indirect vissen of ik niet op vrouwen viel. En het is helemaal niet erg dat ze dat vraagt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar niet met die reden. Maar ik heb besloten me er niet langer gek door te laten maken. Dan ben ik maar raar. Ik ben er trots op
En verder qua studie is het ook allemaal niet zo gegaan als het moest o.a. door ziekte. Maar goed dan komt de perfectionist in mij weer naar boven, en dan wil ik het zo perfect dat het alleen maar slechter gaat. Maar ammehoela perfect zijn hoeft niet, ik wil gewoon afstuderen.
En verder qua studie is het ook allemaal niet zo gegaan als het moest o.a. door ziekte. Maar goed dan komt de perfectionist in mij weer naar boven, en dan wil ik het zo perfect dat het alleen maar slechter gaat. Maar ammehoela perfect zijn hoeft niet, ik wil gewoon afstuderen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Anousch schreef:Ben trouwens weer terug
Whaha blond, daar ging je toch voor?
Gast- Gast
Wat goed May....
Ook dat je je gewoon durft te realiseren dat er dus niks mis is met jou, maar met het beeld van de omgeving....
Way to go!!!
Ook dat je je gewoon durft te realiseren dat er dus niks mis is met jou, maar met het beeld van de omgeving....
Way to go!!!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Anousch schreef:Ben trouwens weer terug
Maar das de verjaardagsstress natuurlijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Tja wat positiviteit kunnen we wel gebruiken hier.._Donnaa schreef:Like that!wc-eend schreef:
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
May schreef:Nou ik hoor de laatste tijd alleen maar hoe raar het wel niet is dat ik nog nooit een relatie heb gehad, terwijl ik al wel 22 ben. Nou doordat ik dat zo vaak hoorde ging ik gewoon aan mezelf twijfelen. Zelfs mijn moeder ging indirect vissen of ik niet op vrouwen viel. En het is helemaal niet erg dat ze dat vraagt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar niet met die reden. Maar ik heb besloten me er niet langer gek door te laten maken. Dan ben ik maar raar. Ik ben er trots op
You go Girl!!!!
Jij bent echt goed bezig nobody is perfect!!
Vind het wel echt echt echt goed van je!!
Moezie- Kletskop
Dolores schreef:Wat goed May....
Way to go!!!
Ja ik ben gewoon hartstikke leuk En heb gewoon pech in de liefde, nou ja daar doe je niks aan
May- Ratel
True :-)wc-eend schreef:Tja wat positiviteit kunnen we wel gebruiken hier.._Donnaa schreef:Like that!wc-eend schreef:
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Haha anoush daar ging je toch voor he?
Hahaha ja eigenlijk wel.
Ik moet echt met lijstjes gaan werken anders gaat t echt niet goedkomen.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:May schreef:Nou ik hoor de laatste tijd alleen maar hoe raar het wel niet is dat ik nog nooit een relatie heb gehad, terwijl ik al wel 22 ben. Nou doordat ik dat zo vaak hoorde ging ik gewoon aan mezelf twijfelen. Zelfs mijn moeder ging indirect vissen of ik niet op vrouwen viel. En het is helemaal niet erg dat ze dat vraagt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar niet met die reden. Maar ik heb besloten me er niet langer gek door te laten maken. Dan ben ik maar raar. Ik ben er trots op
You go Girl!!!!
Jij bent echt goed bezig nobody is perfect!!
Vind het wel echt echt echt goed van je!!
Dank je Een een knuffel voor jou omdat je je zo rot voelt
May- Ratel
Alex167 schreef:Groot gelijk, Auxo Gezellig!
Ja beetje te gezellig eigenlijk.. Moet echt veel nuttigs doen vandaag, dus kan het forum beter uitgooien denk ik.
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Alex167 schreef:Anousch schreef:Ben trouwens weer terug
Maar das de verjaardagsstress natuurlijk
Hahaha ja wie weet
Nee ik onthou gewoon niks meer, het is echt vreselijk.
Gast- Gast
Anousch schreef:loontjes-power schreef:Haha anoush daar ging je toch voor he?
Hahaha ja eigenlijk wel.
Ik ken het! Ik moest gisteren naar het winkelcentrum en ik heb alles opgeschreven, want voor ik de deur uit was, was ik al voor de helft vergeten waar ik allemaal naar toe moest.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Anousch schreef:loontjes-power schreef:Haha anoush daar ging je toch voor he?
Hahaha ja eigenlijk wel.
Ik ken het! Ik moest gisteren naar het winkelcentrum en ik heb alles opgeschreven, want voor ik de deur uit was, was ik al voor de helft vergeten waar ik allemaal naar toe moest.
Ja irritant he?
Maarja ik ben nog zo jong (niet dat jij oud bent hoor hihi )
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: