Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat staat er op de planning vandaaf dat je geen zin hebt? Moeilijk dat je je zo voelt, ik herken je gevoel helaas.
Met mij gaat het wel. Ik moet vandaag weer naar de psycholoog.
En mn kind valt net van ons bed af. Kutterdekut.
Gast- Gast
Oh jee.. is alles nog heel Alex?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Heb je ze geteld Alex?
Ja, want hij ging slaan om 10 over half 7, toch een beetje vreemde tijd. Blijkbaar stond ie stil en vond de buurvrouw dat een mooie tijd om hem goed te zetten.
Gast- Gast
Lejow schreef:Oh jee.. is alles nog heel Alex?
Ja, gelukkig wel. Ze viel achterover, op haar hoofd, dus flink brullen. Maar dat is gelijk een goed teken. Ze heeft nu een buil, maar we kijken Biba Boerderij en dat maakt alles goed
Gast- Gast
Alex167 schreef:Wat staat er op de planning vandaaf dat je geen zin hebt? Moeilijk dat je je zo voelt, ik herken je gevoel helaas.
Ik moet naar mijn psychiater, ik moet sporten en ik moet naar mijn vrijwilligerswerk.
Alvast succes bij de psycholoog!
Gelukkig dat het meevalt met je kindje!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga nu naar mijn psychiater. Hoop dat ze niet al te vaag doet deze keer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zooo, ik ben er weer Goedemorgen allemaal.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, 't gaat wel. Mijn vriend en ik heb gister zo'n 2,5 uur gepraat en daar ben ik nog moe van. En m'n ogen willen niet meewerken, die vallen steeds weer dicht. Maar we hebben in ieder geval geen ruzie meer en daar ben ik heel blij om
Fijn dat het uitgepraat is CL! Hopelijk kun je vandaag een beetje uitrusten dan.
Gast- Gast
Gelukkig maar, CL! Ruzie is niet leuk. Wel lang gesprek zeg, 2.5 uur. Ik kan me voorstellen dat je moe bent.
Gast- Gast
Van uitrusten komt vandaag niet zoveel, ik krijg het druk. Maar wel met leuke dingen
Maar misschien heb ik nog wel even tijd om te haken, dat is ook ontspannend
Maar misschien heb ik nog wel even tijd om te haken, dat is ook ontspannend
Nou, vanmorgen maar even opruimen en nog wat telefoontjes plegen, dat zijn de minder leuke dingen. Maar vanmiddag naar zwemles met mijn zoontje, daarna eten bij mijn ouders en dan ga ik met mijn zusje naar de open avond van mijn oude middelbare school en daar heb ik heel veel zin in. Ik wil zooo graag weten of het er nog hetzelfde is en of ik nog leraren herken en zij mij
Heb me net afgemeld bij stage. Echt uitleggen wat er aan de hand is hoeft gelukkig niet. Maar merkte wel dat hij baalde. Wel vond/vind hij het goed dat ik met de huisarts ga praten.
Al klinkt t mss egoistisch; maar ik denk dat ik hier de gene moet zijn die het meest baalt.
Al klinkt t mss egoistisch; maar ik denk dat ik hier de gene moet zijn die het meest baalt.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh dat is wel leuk inderdaad! Is dat de school waar je vanaf bent gegaan toen je zwanger werd?
Gast- Gast
Ja, die school is het inderdaad, ik ben er alleen niet vanaf gegaan toen ik zwanger was. Ik heb met een dikke buik m'n examen gedaan
Oooh haha, cool. Ik dacht dat je ergens een keer zei dat je je school niet afgemaakt had ... Vandaar dat ik de aanname deed dat je van school was gegaan. Hoe werd er op je gereageerd trouwens in die periode?
Gast- Gast
De hele school vond het superstoer, volgens hun was ik altijd degene die alles deed en alles durfde, dus dat ik helemaal voor mijn kind ging vonden ze echt gaaf. Gelukkig geen enkele nare reactie gehad. Ja, wel uit de buurt, maar dus niet op school en dat was wel prettig.
Cherrie, vanaf welke leeftijd kon je zoontje kwartetten?
Mijn neefje is vandaag 4 geworden en ik zie op de site van Intertoys dat ze auto-weetjes kwartet hebben. Hij is ontzettend slim, dus hij weet binnen no time al die weetjes, maar is kwartet al leuk op die leeftijd?
Want er staat namelijk vanaf 5 jaar..
Mijn neefje is vandaag 4 geworden en ik zie op de site van Intertoys dat ze auto-weetjes kwartet hebben. Hij is ontzettend slim, dus hij weet binnen no time al die weetjes, maar is kwartet al leuk op die leeftijd?
Want er staat namelijk vanaf 5 jaar..
Gast- Gast
Oh ja, je neefje is jarig vandaag hè, gefeliciteerd!!
Euhm, mijn zoontje had het principe door toen hij bijna 4 was, maar nog niet het geduld om
het een heel spel vol te houden
Euhm, mijn zoontje had het principe door toen hij bijna 4 was, maar nog niet het geduld om
het een heel spel vol te houden
Ohnee, dat heeft m`n neefje misschien ook niet, maar die weetjes zijn sowieso leuk om hem te leren en dan kunnen ze altijd kwartetten als hij wat ouder is..
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: