Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Reva schreef:Had ik al gezegd dat er een megakaart bij mn deur lag? Nee he? Met mijn naam erop Niks erin, alleen Xxx. Pfffffffff.
Leuk Reva! Ik heb niets gekregen
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, haar auto werd vanmorgen weggesleept. WHAHAHAHHA. Dus kon geen kaart neerleggen. Doe morgenochtend wel op de bus bij dr werk. Maar wel bosje bloemen bij mn ouders op de auto gelegd en toen aangebeld
En chocolaatjes gehad en een dvd
En chocolaatjes gehad en een dvd
Gast- Gast
Klinkt als een geslaagde valentijn, Reva!
Qiara- Ratel
Die Milka hartjes lijken me echt lekker!
Qiara- Ratel
Ja, zijn ook lekker. Heb er al vijf op
Met sinterklaas had ik ook een chocoletter en stuk marsepein in de brievenbus zonder afzender. Ik heb een bezorgvoedselbank.
Met sinterklaas had ik ook een chocoletter en stuk marsepein in de brievenbus zonder afzender. Ik heb een bezorgvoedselbank.
Gast- Gast
Dat is helemaal leuk. En vervelend haha. Ik heb 10 jaar geleden een Valentijnskaart gehad en weet nog steeds niet van wie. Echt stom.
Gast- Gast
Wat leuk, Reva! Misschien is de afzender wel dezelfde!
Qiara- Ratel
Wat naar, Brennuss!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Op valentijn?Brennuss schreef:Ik heb gezeik met mn vriend.
HAHAH, ja. Hoe grappig.
Het is niet heel erg hoor, maar er komen hier vant weekend een aantal vrienden van hem (drie stuks), die blijven slapen, live sm.ash gaan streamen en de hele dag en nacht gaan gamen. Dikke prima, maar er zit eentje bij die dagelijks blowt. En nu heb ik gezegd dat ik het geen prettig idee vind als die dude hier zijn jonko's gaat zitten draaien. Nouja, ik wilde gewoon weten van mijn vriend of hij het daar mee eens is, en dat -mocht die jongen erover beginnen- ik er niet alleen voor sta en mijn vriend het opeens allemaal wel best vind.
Stom gezeik, I know. Niet quoten please.
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!
Ik durf het bijna niet te posten. Maar het was echt super leuk met mijn date vanavond..
Hij was best anders nu. Hij leek veel zelfverzekerder.. echt super leuk en apart.. hihi
Ik lig nu bij mijn ouders op een kloten matrasje.. en denk dat ik nooit zal slapen.. als ik dat wel doe dan word ik wakker met onwijze rugpijn.. brrr ik wil mijn eigen huis + bed..
Ik durf het bijna niet te posten. Maar het was echt super leuk met mijn date vanavond..
Hij was best anders nu. Hij leek veel zelfverzekerder.. echt super leuk en apart.. hihi
Ik lig nu bij mijn ouders op een kloten matrasje.. en denk dat ik nooit zal slapen.. als ik dat wel doe dan word ik wakker met onwijze rugpijn.. brrr ik wil mijn eigen huis + bed..
Gast- Gast
Naaah, ik zit op de site van Knaagdierenopvang te kijken, waar ik afgelopen december mijn konijntje heb gebracht. Ik heb hem gekregen toen ik 17 was denk ik. Hij is dus sowieso 4 jaar oud. Nu zag ik dus een foto van hem, op de site waar staat dat ie 21 maanden is! En vervolgens stond ie er onder een andere naam nog een keertje op met een leeftijd van 23 maanden. Dat is toch gek?
Gast- Gast
Dat is inderdaad erg raar, Brennuss. Valse informatie geven is ook niet erg handig.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goeiemorgen! Ik werd wakker met het gezellig 34 keer slaan van de klok van de buren, erg prettig.
Hoe is het met je, Lotus?
Hoe is het met je, Lotus?
Gast- Gast
Oh, dat is inderdaad fijn wakker worden.
Ik weet niet zo goed hoe het met me is. Ben nog steeds in verwarring over wat ik nou wil en moet. En ik moet nog een beetje wakker worden, geloof ik. Oja, en ik heb nog geen zin in vandaag.
Hoe is het met jou?
Ik weet niet zo goed hoe het met me is. Ben nog steeds in verwarring over wat ik nou wil en moet. En ik moet nog een beetje wakker worden, geloof ik. Oja, en ik heb nog geen zin in vandaag.
Hoe is het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: