Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Chocolate Cookie schreef:Zwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik zit er echt eventjes doorheen...
Wat is er aan de hand meis?
Dat gedoe met school. Ik trek het gewoon niet meer. Ik stress me een ongeluk, ik ben bang om weer een terugval te krijgen en thuis komen te zitten. En dat komt ook steeds dichter bij...
Misschien allemaal wat onduidelijk voor je..
Heb er wel iets van meegekregen maar niet heel veel...
Kan je alleen maar even een dikke knuffel geven denk ik... Weet niet of je erover wilt praten..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zodat er meer calorieen naar binnen gaan dan dat je verbrandt? Handige meetingQiara schreef:Ik ben voor een Wii meeting! Met wijn
Gast- Gast
CC:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens langs de HEMA ga (nadat ik ben wezen sporten). Lijkt me wel weer eens lekker om te springtouwen!!
Morgen wordt mijn dag! Hij zit vol met dingen die ik moet doen en als ik ze gedaan heb, voel ik me misschien wel weer een beetje beter. Als beloning ga ik lekker koken en een heerlijk avondje met mijn vriend hebben .
Ik denk dat ik morgen ook maar eens langs de HEMA ga (nadat ik ben wezen sporten). Lijkt me wel weer eens lekker om te springtouwen!!
Morgen wordt mijn dag! Hij zit vol met dingen die ik moet doen en als ik ze gedaan heb, voel ik me misschien wel weer een beetje beter. Als beloning ga ik lekker koken en een heerlijk avondje met mijn vriend hebben .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Het klinkt zo gezellig met het proosten.. Ik heb m`n glas altijd al leeg voordat de blokjes beginnen met smelten, whaha!Reva schreef:Met ijs?? Waarom verdunnen jullie het
Gast- Gast
Alex167 schreef:Zonder ijs mag ook. Als ik er maar goed lam van word en even alles vergeet.
Is misschien ook wel een idee voor mij..als word ik dan ook weer emotioneel en daar heb ik juist geen zin in!
Kabouter- Kletskop
Heb je hier ook helemaal niet nodig..Alex167 schreef:Ik ben mijn stem kwijt
Gast- Gast
Ziek melden en lekker blijven forummen..Alex167 schreef:Klopt. Morgen op mijn werk wel.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:Zwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik zit er echt eventjes doorheen...
Wat is er aan de hand meis?
Dat gedoe met school. Ik trek het gewoon niet meer. Ik stress me een ongeluk, ik ben bang om weer een terugval te krijgen en thuis komen te zitten. En dat komt ook steeds dichter bij...
Misschien allemaal wat onduidelijk voor je..
Heb er wel iets van meegekregen maar niet heel veel...
Kan je alleen maar even een dikke knuffel geven denk ik... Weet niet of je erover wilt praten..
Misschien dat ik er een andere keer wat verder op in ga. Het zit me nu eventjes te hoog.
Dank jullie voor de knuffels!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Vandaag had ik iemand van mijn favoriete radiozender aan de lijn (Werkgerelateerd). En dan zal iedereen denken:"Radio538?, Radio 3FM, Sky?" Nee, RTV Noord.
Als een kind zo blij!
Als een kind zo blij!
Gast- Gast
Dames, ik duik mijn bed in. Fijne avond nog!
Kabouter- Kletskop
Slaap lekker Kabouter!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een stilte opeens. Lief dat jullie allemaal even hebben gewacht tot ik weer uit de douche was.
Gast- Gast
Had ik al gezegd dat er een megakaart bij mn deur lag? Nee he? Met mijn naam erop Niks erin, alleen Xxx. Pfffffffff.
Gast- Gast
Wat spannend Reva. Ik heb een zak snoepjes gekregen van m'n vriend. Nu moet ik weer extra touwtjespringen.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: