Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
SuperGrover schreef:Snap ik wel hoor Lotus! Je hebt ook gewoon gelijk, het is ook wat geluk hebben.
Trouwens June, hoe kom jij aan dat onmenselijke hoge postaantal? :affraid:
Nachtcafé.. tentamens.
Gast- Gast
Mijn appel heeft een naad, zoals chocolade eitjes en paashazen ook hebben. Dat vind ik raar, want een appel wordt niet in een fabriek aan elkaar gesmolten, toch?
Gast- Gast
Dat mag tegenwoordig niet meer, er is nu een minimumtijd dat tussen 2 theorie-examens moet zitten. Sowieso is alles veranderd, er zijn 2 nieuwe onderdelen bij gekomen (gevaarherkenning en verkeersinzicht) en das behoorlijk prutJune schreef:
Een vriendin van me had heel goed geleerd (ik ken haar, ze leert sowieso alles altijd heel goed) en ze had de eerste keer zeven fouten. Een half uur daarna viel er iemand uit en heeft ze het gewoon nog een keer gedaan: één fout.
SuperGrover: ik heb alle vertrouwen in je en mocht je het onverhoopt toch niet halen, probeer dan of er misschien na jou nog een gaatje is om het nog een keer te proberen!
Ik vind trouwens dat je wat berichten aan mij moet overdragen. Ik ben hier praktisch elke dag en ik heb pas 1 stomme ster *zit mokkend in een hoekje met armen over elkaar*
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Als je in een hoekje gaat zitten mokken komen er sowieso geen sterren bij...SuperGrover schreef:
Ik vind trouwens dat je wat berichten aan mij moet overdragen. Ik ben hier praktisch elke dag en ik heb pas 1 stomme ster *zit mokkend in een hoekje met armen over elkaar*
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Dat mag tegenwoordig niet meer, er is nu een minimumtijd dat tussen 2 theorie-examens moet zitten. Sowieso is alles veranderd, er zijn 2 nieuwe onderdelen bij gekomen (gevaarherkenning en verkeersinzicht) en das behoorlijk prut
Die twee nieuwe onderdelen daar weet ik inderdaad van. Ik heb de proefversies daarvan wel moeten doen tijdens mijn theorie-examen. Dan bekeken ze in hoeverre het haalbaar was e.d. Ik wist niet dat er nu ook meer tijd tussen moet zitten, stom.
Je mag zo meer dan de helft van mijn berichten hebben hoor, geen probleem. Mijn tip: als je sterren wilt verdienen, zeg dan eens wat meer
Gast- Gast
hmmm ik merk dat jullie komkommersalade net zo geslaagd wordt als die van mij.. ik denk dat ik maar gewoon komkommer ga schaven, yoghurt sausje erbij.. wat italiaanse kruiden erover.. enne de rest zoek ik later wel uit..
Gast- Gast
ik rasp komkommer en doe er dan wat zwarte peper overheen.
Smaakt erg lekker!
Smaakt erg lekker!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Smikkell: Hoezo, ik tel in die post toch al 2 sterren
June: Verkeersinzicht is echt heel makkelijk, maar die gevaarherkenning is echt niet grappig. En meer zeggen? Voor mijn gevoel spam ik dit hele forum al vol haha
Anousch: Dank je!!
June: Verkeersinzicht is echt heel makkelijk, maar die gevaarherkenning is echt niet grappig. En meer zeggen? Voor mijn gevoel spam ik dit hele forum al vol haha
Anousch: Dank je!!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Gast- Gast
Jade schreef:hmmm ik merk dat jullie komkommersalade net zo geslaagd wordt als die van mij.. ik denk dat ik maar gewoon komkommer ga schaven, yoghurt sausje erbij.. wat italiaanse kruiden erover.. enne de rest zoek ik later wel uit..
http://www.okokorecepten.nl/recept/salade/komkommersalade/
Gast- Gast
gewoon stug doorposten krijg je vanzelf 2 sterren.
of een nachtje meedoen in het nachttopic dan gaat t helemaal hard.
of een nachtje meedoen in het nachttopic dan gaat t helemaal hard.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
SuperGrover schreef:Ik heb morgen mijn auto theorie examen
Komt vast goed. Goed lezen!! en de plaatjes bekijken (vooral bij gevaar herkenning) en dan op je gevoel antwoorden.
Gast- Gast
Ik heb allemaal nieuwe mensen leren kennen vandaag, waren twee heel aardig waren & zelfs bijna uit dezelfde wijk komen, erg leuk dus. Ze gaan alleen wel op een andere afdeling werken, maar dat mag de pret niet drukken vandaag vooral veel over het bedrijf geleerd en hele rondleiding gehad & morgen hebben we de hele dag communicatietrainingen met rollenspellen e.d.
Gast- Gast
Mijn date is er...
(hij is nu douchen, komt net uit zn werk)
Maar hij komt binnen.. wil ik hem een kus geven.. krijg ik heel keurig 3 kussen op de wang.. en dat na zondag.. Dus ik schaam me alweer meteen dat ik hem gewooon een kus wilde geven
(hij is nu douchen, komt net uit zn werk)
Maar hij komt binnen.. wil ik hem een kus geven.. krijg ik heel keurig 3 kussen op de wang.. en dat na zondag.. Dus ik schaam me alweer meteen dat ik hem gewooon een kus wilde geven
Gast- Gast
Haha, niet te druk om maken Jade, ik denk dat hij het gewoon spanning vindt en niet te hard van stapel wil lopen? En zo meteen gewoon stiekem een hele dikke zoen geven, dan ontdooit die vast wel
Gast- Gast
Nou inderdaad!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb effe een dutje gedaan
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346