Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nou meiden ik ben zo klaar met werken en ga daarnaa lekker na huis om me om te kleden en dan lekker te gaan uit eten!!
Ik wens jullie een fijne avond allemaal!!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Nou meiden ik ben zo klaar met werken en ga daarnaa lekker na huis om me om te kleden en dan lekker te gaan uit eten!!
Geniet er van!
Gast- Gast
Fijne avond,Loontjespower!
Gezellig uiteten!
Gezellig uiteten!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Dat zal wel lukken
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb een fijn gesprek gehad. Ik ben er voor mezelf nog steeds niet uit wat ik nou wil, maar het was in ieder geval fijn om het erover te kunnen hebben. Mijn spv'er zei dat ik naar mijn lichaam moet luisteren. Doe dat ook nog wel een beetje, geloof ik.
Ik ben nu vooral erg moe. Zou wel even lekker willen huilen, maar ik geloof niet dat dat gaat lukken. Maar het gaat wel iets beter dan vanmiddag. Dat denk ik tenminste.
Ik ben nu vooral erg moe. Zou wel even lekker willen huilen, maar ik geloof niet dat dat gaat lukken. Maar het gaat wel iets beter dan vanmiddag. Dat denk ik tenminste.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goed om te horen dat het een fijn gesprek was, Lotus!
Smikkell.. heb je nou een beetje goed geslapen?
Gast- Gast
weet iemand hier hoe ik heeeeleee makkelijke maar lekkere komkommersalade kan maken>
Gast- Gast
Ja, ik slaap nu beter maar veel te lang. En de uren dat ik wakker ben voel ik me gewoon niet fijn.June schreef:Goed om te horen dat het een fijn gesprek was, Lotus!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik slaap nu beter maar veel te lang. En de uren dat ik wakker ben voel ik me gewoon niet fijn.June schreef:Goed om te horen dat het een fijn gesprek was, Lotus!
Heb je de huisarts al gebeld? Of wil je eerst de week afmaken?
Edit: hé, ik ben een ratel..
Gast- Gast
Jade schreef:weet iemand hier hoe ik heeeeleee makkelijke maar lekkere komkommersalade kan maken>
Koop een komkommer, hak 'm in stukjes. Denk de rest erbij.
Gast- Gast
hè hè gedaan....
Nu nadenken over hoe ze wegbrengen en dan komt het best in orde....
Nu nadenken over hoe ze wegbrengen en dan komt het best in orde....
Gast- Gast
Ik heb ooit iets gehoord met azijn en suiker koken. Dan komkommer schaven en door het afgekoelde goedje mengen. Maar weet het niet meer precies
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh, Hoi trouwens
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb morgen mijn auto theorie examen
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hoop voor je dat je een makkelijke versie krijgt. Er zit nogal wat verschil in namelijk.
Lotus- Ratel
(k heb dus zo'n tupperware taartdoos, maar die heb ik vorige week met een taart erin naar een vriendin gebracht..)
Gast- Gast
of witte wijnazijn gebruiken.BlackRabbit schreef:Ik heb ooit iets gehoord met azijn en suiker koken. Dan komkommer schaven en door het afgekoelde goedje mengen. Maar weet het niet meer precies
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik hoop voor je dat je een makkelijke versie krijgt. Er zit nogal wat verschil in namelijk.
Even wat extra druk geven .
Ik wens je veel succes SuperGrover!
Gast- Gast
Haha bedankt! Ja Lotus, ik hoop het ook, ik vind ook veel verschil zitten in de proefexamens... Maar goed, nu 4 achter elkaar geslaagd, en dan maar hopen
SuperGrover- Ratel
Nou, mijn telefoon is afgesloten, dus kon sowieso niet bellen. En daarnaast ben ik elke dag zo laat wakker dat ik toch niets kan.
Gast- Gast
Zo was het niet bedoeld. Maar ik had een makkelijke en mijn broertje een paar weken later een met echte rotvragen.
Lotus- Ratel
Smikkell schreef:Nou, mijn telefoon is afgesloten, dus kon sowieso niet bellen. En daarnaast ben ik elke dag zo laat wakker dat ik toch niets kan.
Ik maak me zorgen. Is er een vooruitzicht van wanneer je telefoon niet meer afgesloten is? Je hebt alleen een mobiele telefoon of heb je ook een huistelefoon?
Gast- Gast
Snap ik wel hoor Lotus! Je hebt ook gewoon gelijk, het is ook wat geluk hebben.
Trouwens June, hoe kom jij aan dat onmenselijke hoge postaantal? :affraid:
Trouwens June, hoe kom jij aan dat onmenselijke hoge postaantal? :affraid:
SuperGrover- Ratel
Lotus schreef:Zo was het niet bedoeld. Maar ik had een makkelijke en mijn broertje een paar weken later een met echte rotvragen.
Dat snap ik
Een vriendin van me had heel goed geleerd (ik ken haar, ze leert sowieso alles altijd heel goed) en ze had de eerste keer zeven fouten. Een half uur daarna viel er iemand uit en heeft ze het gewoon nog een keer gedaan: één fout.
SuperGrover: ik heb alle vertrouwen in je en mocht je het onverhoopt toch niet halen, probeer dan of er misschien na jou nog een gaatje is om het nog een keer te proberen!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: