Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dan moet je het of ervoor oplossen zodat je daarna samen kunt genieten... Of over 2 weken vertellen...
Aan mijn antwoord heb je weer helemaal niets
Aan mijn antwoord heb je weer helemaal niets
Gast- Gast
Haha vind het wel een goeie jade
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Tududuu.
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 14 feb 2011 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het punt is dat ik nu al weet dat het weer op hetzelfde uit gaat lopen als de afgelopen vijf keer. Uiteindelijk verandert het niets. Maar ik wil er inderdaad ook niet te lang mee rondlopen.
Nouja.. hij geeft toch niks om Valentijn.
Gast- Gast
June schreef:Het punt is dat ik nu al weet dat het weer op hetzelfde uit gaat lopen als de afgelopen vijf keer. Uiteindelijk verandert het niets. Maar ik wil er inderdaad ook niet te lang mee rondlopen.
dan zou ik het vanavond vertellen en dan kan je over 14 dagen lekker samen bankhangen?
Gast- Gast
Maar je vriend kan toch wel aan je gezicht zien dat iets je niet lekker zit,Valentijnsdag of niet?!
Ik zou niet willen dat hij zou zeggen,Nou schat vertel het morgen maar want nu is het Valentijnsdag.
Hup voor de draad ermee!
Ik zou niet willen dat hij zou zeggen,Nou schat vertel het morgen maar want nu is het Valentijnsdag.
Hup voor de draad ermee!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Gast- Gast
maar als het inderdaad gaat om een relatie te beeindiggen dan zou ik inderdaad ook niet nog een avondje op de bank kunnen zitten.
En ook niet 2 weken wachten tot het verlosende woord eruit is..
En ook niet 2 weken wachten tot het verlosende woord eruit is..
Moezie- Kletskop
*sorry*
hmm dat is inderdaad niet helemaal lekker. Wat zegt hij er dan van? voelt hij het ook zo? En waarom verandert er niets na een gesprek? Lukt het niet? wil een van jullie het niet?
hmm dat is inderdaad niet helemaal lekker. Wat zegt hij er dan van? voelt hij het ook zo? En waarom verandert er niets na een gesprek? Lukt het niet? wil een van jullie het niet?
Laatst aangepast door Jade op ma 14 feb 2011 - 3:02; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Tududuu
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 14 feb 2011 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Heb het verwijderd.
. Fuck valentine;)
Zo heb ik het zaterdag ook aangepakt. Als het met gewoon vragen niet lukt, dan moet je maar dreigen
. Fuck valentine;)
Zo heb ik het zaterdag ook aangepakt. Als het met gewoon vragen niet lukt, dan moet je maar dreigen
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 14 feb 2011 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Dan zou ik zeggen,niet te lang wachten,June!
Bel of sms hem en zeg dat je wat wil bespreken.
Bel of sms hem en zeg dat je wat wil bespreken.
aniet- Kletskop
sorry voor mn quote.. komt door mn haarkleur denk ik..
Maar ik zou denk ik gek worden.. net als Donnaa.. maar dat helpt jou natuurlijk niet.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel advies.. ik ken de situatie niet zo goed. Maar het lijkt me dat je je beide goed moet voelen na een gesprek, na de gemaakte beslissing. En als hij niet wil veranderen? dan is dat wel erg moeilijk.
Maar ik zou denk ik gek worden.. net als Donnaa.. maar dat helpt jou natuurlijk niet.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel advies.. ik ken de situatie niet zo goed. Maar het lijkt me dat je je beide goed moet voelen na een gesprek, na de gemaakte beslissing. En als hij niet wil veranderen? dan is dat wel erg moeilijk.
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Hij denkt; ze blijft toch wel.
En dat is ook zo, want je bent gek op hem en je wilt niet bij hem weg. Wat dat betreft is het voor hem misschien wel simpel.. Als jij toch wel blijft, waarom zou hij dan veranderen?
jullie lijken m`n pa en ma wel
En dat is ook zo, want je bent gek op hem en je wilt niet bij hem weg. Wat dat betreft is het voor hem misschien wel simpel.. Als jij toch wel blijft, waarom zou hij dan veranderen?
Gast- Gast
Gast- Gast
June
Ik heb dat gehad met mijn vriend.. Alleen heb ik op een begeven moment ook gedreigd dat het zo echt niet verder ging en als sommige dingen niet gingen veranderen ik daar niet verder mee kon.
Gelukkig heeft dat wel geholpen!
Maar het zit jou erg dwars dus dan zou ik niet meer wachten gooi het eruit en misschien (en dat hoop ik voor jou) gaat die het inzien!!
Anders probeer een tussenweg te vinden samen
Ik heb dat gehad met mijn vriend.. Alleen heb ik op een begeven moment ook gedreigd dat het zo echt niet verder ging en als sommige dingen niet gingen veranderen ik daar niet verder mee kon.
Gelukkig heeft dat wel geholpen!
Maar het zit jou erg dwars dus dan zou ik niet meer wachten gooi het eruit en misschien (en dat hoop ik voor jou) gaat die het inzien!!
Anders probeer een tussenweg te vinden samen
Moezie- Kletskop
Oh dat had ik niet begrepen,June!
Wat is de reden dat hij tot nu toe je vriend is,June?
Wat is de reden dat hij tot nu toe je vriend is,June?
aniet- Kletskop
Ohjaa, dat heb je al eens eerder verteld idd.. Bah, wat vervelend.. Maar ik zou het niet tegen laten houden door deze dag, bij nader inzien..
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: