Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Waarom komt je ex nog bij je ouders over de vloer?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Dolcis_ schreef:Jordana schreef:Dolcis_: hoe is het?
Je hebt een pm
CL, kan me voorstellen dat hij ervan baald. Maar hij heeft de brief dus zelf ook niet gezien?
Jammer dat je ex bij je ouders is! Kunnen ze hem niet weg sturen voor jou?
Nope, want die zat dus tussen de folders.
En ze sturen hem heus niet weg voor mij. Heb er al zooo vaak discussies over gehad dat ik het überhaupt belachelijk vind dat mijn ex daar nog over de vloer komt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom is hij zo boos dan? Eerder als vandaag kon je er toch niks mee... en anders had je weekend misschien ook minder leuk geweest?CherrieLola schreef:Hij is boos op me omdat ik die brief zaterdag niet heb gezien, zat tussen de folders, en aangezien we al zo'n gezeik hebben met schulden is hij er boos over dat ik niet goed op heb gelet. Maar ik had er zaterdag toch niks aan kunnen doen en toen ik de brief zag heb ik meteen actie ondernomen...
Het liefst wil ik vanavond naar mijn ouders, maar dat kan niet, want mijn ex komt bij hun op visite en ik zie het niet zitten om daar bij te zitten.
Gast- Gast
En je hebt direct actie ondernomen toen je erachter kwam!
Vind ik dan geen reden meer om boos over te zijn
Vind ik dan geen reden meer om boos over te zijn
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Beauty Addict schreef:Waarom is hij zo boos dan? Eerder als vandaag kon je er toch niks mee... en anders had je weekend misschien ook minder leuk geweest?CherrieLola schreef:Hij is boos op me omdat ik die brief zaterdag niet heb gezien, zat tussen de folders, en aangezien we al zo'n gezeik hebben met schulden is hij er boos over dat ik niet goed op heb gelet. Maar ik had er zaterdag toch niks aan kunnen doen en toen ik de brief zag heb ik meteen actie ondernomen...
Het liefst wil ik vanavond naar mijn ouders, maar dat kan niet, want mijn ex komt bij hun op visite en ik zie het niet zitten om daar bij te zitten.
Met die argumenten doet hij niks, ben in ieder geval blij dat mijn weekend er niet door verpest is. Mijn trotse gevoel dat ik vanmorgen had wel.
Van die brief is niet alleen jou 'schuld'. Ook die van je vriend. Lijkt me ook raar om je ex steeds bij je ouders te treffen of dat ze nog een goede band hebben.. Kan me er geen voorstelling van maken maar denk niet dat ik er heel blij van zou worden.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Van die brief is niet alleen jou 'schuld'. Ook die van je vriend. Lijkt me ook raar om je ex steeds bij je ouders te treffen of dat ze nog een goede band hebben.. Kan me er geen voorstelling van maken maar denk niet dat ik er heel blij van zou worden.
Het huis staat op mijn naam, dus die post was ook voor mij.
Maar over mijn ex, ik vind het inderdaad belachelijk, maar mijn ouders geven als argument dat ze zelf mogen weten wie er in hun huis komt. Dat snap ik ook wel, maar waarom dat nou mijn ex moet zijn?!
Ja idd. Tuurlijk mogen ze het zelf weten. Maar een beetje vreemd is het wel. Wat vind je vriend ervan dan? Lijkt me voor hem ook wat vervelend.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ja idd. Tuurlijk mogen ze het zelf weten. Maar een beetje vreemd is het wel. Wat vind je vriend ervan dan? Lijkt me voor hem ook wat vervelend.
Oh, hij vind het raar, maar hij stoort zich er niet aan. Hij kent mijn ex niet en hij heeft niets tegen hem. Hij is daar heel nuchter in.
iemand zin in een stukje paprika?
aniet- Kletskop
Oeh lekker, rode?
Oke.. ik heb een vraag..
Ik ben gisteravond gevallen en heb daar een snee van ong. 8 cm doorsnee aan over gehouden (op mijn been!). Het grootste gedeelte is oppervlakkig.. maar ong 1,5 cm breed is toch wel een stukje dieper,
Het vel staat daar uit elkaar en je kijkt als het ware int wondje. Nu hangt er ook een stuk los vel aan(te dik om eraf te trekken:S).. en het bloed nog steeds (ong 15 uur later?)
Nu vraag ik me af.. moet ik dat stuk vel (inmiddels zwart :p) er gewoon afknippen of laten zitten? Moet ik er een pleister op plakken of gewoon laten luchten? enn ishet normaal dat het zolang blijft bloeden (nu alleen nog die 1,5 cm hoor, niet de hele snee meer)
oja en als extra informatie.. Ik leef nog steeds
Ik ben gisteravond gevallen en heb daar een snee van ong. 8 cm doorsnee aan over gehouden (op mijn been!). Het grootste gedeelte is oppervlakkig.. maar ong 1,5 cm breed is toch wel een stukje dieper,
Het vel staat daar uit elkaar en je kijkt als het ware int wondje. Nu hangt er ook een stuk los vel aan(te dik om eraf te trekken:S).. en het bloed nog steeds (ong 15 uur later?)
Nu vraag ik me af.. moet ik dat stuk vel (inmiddels zwart :p) er gewoon afknippen of laten zitten? Moet ik er een pleister op plakken of gewoon laten luchten? enn ishet normaal dat het zolang blijft bloeden (nu alleen nog die 1,5 cm hoor, niet de hele snee meer)
oja en als extra informatie.. Ik leef nog steeds
Gast- Gast
Ja, dat had je even moeten laten hechten, dan konden ze dat velletje misschien nog redden..
Niet zelf de dokter uithangen, maar gewoon even langs je huisarts gaan..
Gast- Gast
Ik had het laatst op m`n been.. 2 stukjes wilden gewoon niet dicht gaan.. Heb ik 4 hele sexy hechtingen gekregen.. En een fucking lelijk litteken..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, dat had je even moeten laten hechten, dan konden ze dat velletje misschien nog redden..
zon klein sneetje doen ze toch niets aan?
Gast- Gast
voor CherrieLola
Geen schuld op je nemen voor iets wat niet jouw schuld is......!
Ik ben terug, nu even de boter iets zachter laten worden en dan cakejes maken!
Geen schuld op je nemen voor iets wat niet jouw schuld is......!
Ik ben terug, nu even de boter iets zachter laten worden en dan cakejes maken!
Gast- Gast
Als het diep is en niet dicht wil, dan willen ze wel hechten of hechtpleisters/lijm doen hoor..
Gast- Gast
Misschien verbinden ze het met hechtpleisters en hoeft het niet gehecht.
Volgens mij kan het ook niet meer,t is te lang geleden,zeg maar.
Zou even bellen naar de huisarts en vragen wat je moet doen..
Ik heb gele paprika,Cherrie!
aniet- Kletskop
Hechten moet binnen een bepaald aantal uren Jade....
Maar je kunt het wel zelf dichterbij elkaar plakken met hechtpleistertjes, die kun je heel makkelijk zelf knippen.
En Aniet, mag ik een stukje?
Maar je kunt het wel zelf dichterbij elkaar plakken met hechtpleistertjes, die kun je heel makkelijk zelf knippen.
En Aniet, mag ik een stukje?
Gast- Gast
aniet schreef:Misschien verbinden ze het met hechtpleisters en hoeft het niet gehecht.
Ik denk ook dat het te lang geleden is!
Ik maak het nog wel een keer schoon, betadine erop en dan druk ik het wel tegen elkaar aan.. t ergste wat er kan gebeuren is dat ik een minder mooi litteken krijg.. nouja shit happens..
Gast- Gast
Joehoeee.
10 maart heb ik intake gesprek om gastouder bij andere thuis te worden
Gast- Gast
Anousch schreef:Joehoeee.
jeej Leuk Anousch! Ik ga voor je duimen!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: