Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 4 van 17
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Nee, nog geen oplossing. Nou ja, mijn ex betaalt dit huis voorlopig nog, ook als dat een jaar (of misschien zelfs wel langer) zal moeten. Maar ik wil niet afhankelijk van hem zijn. Dus het maakt me behoorlijk onrustig.SoGood schreef:
Lorre: Snap dat je daar flink van baalt.. Is er nog steeds geen oplossing? SATC is wel een goed idee ja. Kijk nu kansloos al uren ID TV.
Voel jij je vandaag weer wat beter? Misschien moet je gewoon ongesteld worden? Dan heb ik ook wel eens een vreetbuitje.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
mszcharlotte:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik baal dat ik al dagen maar 3 uurtjes per nacht slaap en ik nu zo moe ben dat ik niet eens zin heb om te haken. Terwijl vandaag haakdag zou zijn.
Oh ja, ik baal ook van de actie van mijn vriend vanmorgen. Hij is vandaag de hele dag weg en ik was ook om 6 uur opgestaan om nog even koffie met hem te drinken. Zegt ie doodleuk dat ik nog even mee moet lopen naar de auto om er spullen uit te halen. Kon ik me heel fijn gaan aankleden en met mijn duffe kop door de stromende regen naar de auto lopen
Oh ja, ik baal ook van de actie van mijn vriend vanmorgen. Hij is vandaag de hele dag weg en ik was ook om 6 uur opgestaan om nog even koffie met hem te drinken. Zegt ie doodleuk dat ik nog even mee moet lopen naar de auto om er spullen uit te halen. Kon ik me heel fijn gaan aankleden en met mijn duffe kop door de stromende regen naar de auto lopen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC, je moet niks
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Caroow schreef:Ik wou dat ik nooit was begonnen met dat stomme spel op facebook, ik zit elke keer een half uur te wachten op een nieuw leven, wat ik weer in 1 minuut verlies. STOM SPEL.
Candy Crush?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
We hebben nogsteeds geen warm water en ik moet morgenochtend vroeg weer werken. Ik heb vrijdagochtend voor het laatst gedoucht ik voel me echt zo vies
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Roza schreef:Caroow schreef:Ik wou dat ik nooit was begonnen met dat stomme spel op facebook, ik zit elke keer een half uur te wachten op een nieuw leven, wat ik weer in 1 minuut verlies. STOM SPEL.
Candy Crush?
Ik ben ook verslaafd kom alleen niet verder dan level 34
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Roza schreef:Caroow schreef:Ik wou dat ik nooit was begonnen met dat stomme spel op facebook, ik zit elke keer een half uur te wachten op een nieuw leven, wat ik weer in 1 minuut verlies. STOM SPEL.
Candy Crush?
Ik ben ook verslaafd kom alleen niet verder dan level 34
Ja Candy Crush ja
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:
Ja Candy Crush ja
Heel verslavend en ik zit ook vast (wel in level 162)
De app staat zowel op mijn telefoon als iPad, waardoor ik twee keer levens heb
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Vreselijk verslavend spel is dat inderdaad, 1 keer dacht ik "laat ik het eens proberen" en vervolgens zat ik het gewoon een uur te spelen
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik klaag even dat ik hoofdpijn heb en mij niet zo lekker voel, en daarom geen zin heb om te werken. En vanavond moet ik dan ook nog eens op bezoek. Normaal heel gezellig, nu wat minder. /klaagmodus weer uit.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal dat onze kat tijdens de sneeuw onze tuin als kattenbak gebruikt heeft
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb echt even behoefte aan dit topic.
Ik ben al vanaf september werkloos en het solliciteren levert tot nu toe niets op. Ik word helemaal depressief van het thuiszitten, waardoor ik werkelijk nergens zin meer in heb en alleen nog maar in bed lig. Ik heb veel last van hyperventilatie en hartkloppingen waardoor ik zeer angstig word. Mijn kat is anderhalve week overleden, hij was ziek dus we hebben hem een spuitje laten geven. Ik maak me zorgen over de toekomst omdat mijn relatie niet lekker loopt, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijzelf. Omdat ik zoveel psychische problemen heb en niet goed alleen kan zijn durf ik me niet goed aan iemand te binden anders hadden we vast allang samengewoond. Ik ben ook jaren geleden in behandeling geweest bij het GGZ, maar het heeft niet geholpen. Het ging zoveel beter met me toen ik een baan had, maar helaas mocht het niet voortduren vanwege de economische crisis.
Niet quoten graag.
Ik ben al vanaf september werkloos en het solliciteren levert tot nu toe niets op. Ik word helemaal depressief van het thuiszitten, waardoor ik werkelijk nergens zin meer in heb en alleen nog maar in bed lig. Ik heb veel last van hyperventilatie en hartkloppingen waardoor ik zeer angstig word. Mijn kat is anderhalve week overleden, hij was ziek dus we hebben hem een spuitje laten geven. Ik maak me zorgen over de toekomst omdat mijn relatie niet lekker loopt, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijzelf. Omdat ik zoveel psychische problemen heb en niet goed alleen kan zijn durf ik me niet goed aan iemand te binden anders hadden we vast allang samengewoond. Ik ben ook jaren geleden in behandeling geweest bij het GGZ, maar het heeft niet geholpen. Het ging zoveel beter met me toen ik een baan had, maar helaas mocht het niet voortduren vanwege de economische crisis.
Niet quoten graag.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
@ Rapunzel, heel herkenbaar helaas. Thuis zitten is zwaarder dan werken vind ik.
Ik baal ook enorm. Wilde in september starten met een duale opleiding, dit omdat dit eruit kwam bij een loopbaantraject. Veel sollicitaties verstuurd, maar nergens aangenomen. Nu op vanalles en nog wat aan het solliciteren, maar nog steeds niets. Ook helemaal klaar met dat thuiszitten! Net 8 maanden therapie gehad, alles op de rit...en we beginnen nu weer van voor af aan, bah
Ik baal ook enorm. Wilde in september starten met een duale opleiding, dit omdat dit eruit kwam bij een loopbaantraject. Veel sollicitaties verstuurd, maar nergens aangenomen. Nu op vanalles en nog wat aan het solliciteren, maar nog steeds niets. Ook helemaal klaar met dat thuiszitten! Net 8 maanden therapie gehad, alles op de rit...en we beginnen nu weer van voor af aan, bah
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Blugh ik wacht op een cijfer en het komt maar niet. Ik hoop zo dat ik een voldoende heb want ik wil dit kwartaal zoooooo niet overdoen. Er waren er inclusief mijzelf maar 4 die mochten presenteren. Helaas was ik heel die week echt ziek en de avond voor de presentatie ook zieke kinderen. Het ging dus echt niet lekker, ik duim maar dat mijn mooie cijfer voor mijn werkstuk de boel compenseert.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
We hebben nu al een ster in de ruit van onze nieuwe auto die we sinds zaterdag hebben
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Kakzooi, ik baal van m'n werk.
Ik heb een vaste aanstelling voor 2 dagen en heb een tijdelijke aanstelling voor een halve dag, zo werk ik 2,5 dag in mijn eigen groep. Omdat dat niet genoeg is en m'n invalwerk niet liep werk ik ook nog in de kroeg. Daar ben ik de komende maand maar 3 avonden ingeroosterd
En in december begon m'n invalwerk te lopen, en kreeg ik te horen dat ik tot 1 maart werk heb en misschien wel het hele schooljaar. Vandaag hoorde ik dat ik waarschijnlijk alleen volgende week nog nodig ben.
Sucks!
Ik heb een vaste aanstelling voor 2 dagen en heb een tijdelijke aanstelling voor een halve dag, zo werk ik 2,5 dag in mijn eigen groep. Omdat dat niet genoeg is en m'n invalwerk niet liep werk ik ook nog in de kroeg. Daar ben ik de komende maand maar 3 avonden ingeroosterd
En in december begon m'n invalwerk te lopen, en kreeg ik te horen dat ik tot 1 maart werk heb en misschien wel het hele schooljaar. Vandaag hoorde ik dat ik waarschijnlijk alleen volgende week nog nodig ben.
Sucks!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dat is wel heel erg balen, hoe komt het?Atelier Madame schreef:We hebben nu al een ster in de ruit van onze nieuwe auto die we sinds zaterdag hebben
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
Klacht 1: ik lig in het ziekenhuis
Klacht 2: volgens mij is het ziekenhuis vergeten mij ontbijt te brengen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Wow Caroow, niks ernstigs hoop ik? Alles goed met de baby?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Caroow, what happened? Niks ernstigs toch hoop ik?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:Klacht 1: ik lig in het ziekenhuis
Ohjee waarom lig je in t ziekenhuis? Voor dat ontbijt zou ik gewoon bellen.
Mamsie- Ratel
Waarom lig je daar Caroow, alles in orde?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik had (en heb) erg pijnlijke harde buiken dus nu lig ik hier om te kijken of het niet erger wordt.
Het is nu heel druk hier dus ik voel me een beetje bezwaard om te bellen voor ontbijt..
Het is nu heel druk hier dus ik voel me een beetje bezwaard om te bellen voor ontbijt..
Caroow- Lady Post-a-lot
Nou jakkie! Hopelijk wordt het gewoon weer rustig in je buik.
Joh het is 9 van de 10 x druk en een mens moet toch eten hè! Zeker een zwangere
Joh het is 9 van de 10 x druk en een mens moet toch eten hè! Zeker een zwangere
Mamsie- Ratel
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum