Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 14 van 17
Pagina 14 van 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Zo ik heb vandaag gewoon even een rot dag.
Na een druk weekend met weinig slaap vind mijn lichaam dat het vandaag even 'op' is.
Gevolg dat ik stijf ben, last van mijn schouder en rug heb. Ook stoot/loop ik op 1 of andere manier overal tegen aan.
Er komt dus ook niks uit mijn handen vandaag terwijl ik nog genoeg te doen heb..
Nadat ik vanmiddag met een oude vriend even heb zit appen heb ik even lekker een potje zitten janken omdat hij vrij snel door had dat ik vandaag niet lekker in mijn vel zit (niet alleen door hierboven).
En dat terwijl ik hem al tijden niet had gesproken en ik er verder niks over gezegd had.
Dus we hebben nu afgesproken om morgenmiddag even lekker te bellen/kletsen aangezien het op korte termijn niet mogelijk is om af te spreken i.v.m. afstandsverschil.
Nu ga ik mezelf even een schop onder de kont geven en eventjes in het huishouden bezig want met rommel om mij heen ga ik me natuurlijk niet beter voelen.
Na een druk weekend met weinig slaap vind mijn lichaam dat het vandaag even 'op' is.
Gevolg dat ik stijf ben, last van mijn schouder en rug heb. Ook stoot/loop ik op 1 of andere manier overal tegen aan.
Er komt dus ook niks uit mijn handen vandaag terwijl ik nog genoeg te doen heb..
Nadat ik vanmiddag met een oude vriend even heb zit appen heb ik even lekker een potje zitten janken omdat hij vrij snel door had dat ik vandaag niet lekker in mijn vel zit (niet alleen door hierboven).
En dat terwijl ik hem al tijden niet had gesproken en ik er verder niks over gezegd had.
Dus we hebben nu afgesproken om morgenmiddag even lekker te bellen/kletsen aangezien het op korte termijn niet mogelijk is om af te spreken i.v.m. afstandsverschil.
Nu ga ik mezelf even een schop onder de kont geven en eventjes in het huishouden bezig want met rommel om mij heen ga ik me natuurlijk niet beter voelen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik ben net van de trap gevallen en dat doet pijn.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb gesolliciteerd en ben weer eens afgewezen
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Ik heb het héél erg druk op het werk en heb daardoor veel pijn aan mijn lichaam. Zegt de regiomanager "O, maar je hebt een heerlijke vakantie in het vooruitzicht toch?" Ja.. alsof ik dan ineens minder pijn heb op dit moment?
Gast- Gast
Mijn schouder doet meer pijn dan dat zou mogen, nu ik weer aan het werk ben. Morgen dus maar weer even langs de fysiotherapeut.
Ik werk verdorie nog maar 2 uurtjes per dag en laat de mannen alle zware dingen tillen
Ik werk verdorie nog maar 2 uurtjes per dag en laat de mannen alle zware dingen tillen
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik dacht na 5 avonddiensten een avondje voor mezelf te hebben, m'n man is weg en de kinderen liggen in bed. Alleen liggen ze mekaar wakker te houden
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja dat is heel zuur idd! Komende dagen een drukke planning?Tania schreef:Ik dacht na 5 avonddiensten een avondje voor mezelf te hebben, m'n man is weg en de kinderen liggen in bed. Alleen liggen ze mekaar wakker te houden
Gast- Gast
Tania ow daar kan ik ook zo van balen. Denk ik heerlijk ff tijd voor mezelf te hebben beginnen de kinderen te stieren.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pluto, nee ik ben de hele week vrij verder dus op zich komt het wel goed hoor maar baalde er gewoon van.
Inmiddels slapen ze gelukkig.
Inmiddels slapen ze gelukkig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
is ook niet leuk. ben blij dat ze slapen! Kan je nu nog even lekker relaxen
Gast- Gast
Ik vind sommige mensen helemaal niks meer snap
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Peanut schreef:Ik vind sommige mensen helemaal niks meer snap
Wat??
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik denk dat vind van moet zijn..Printje schreef:Peanut schreef:Ik vind sommige mensen helemaal niks meer snap
Wat??
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben erachter gekomen dat mijn papa niets meer van ons moest hebben na de scheiding met mama. Hij werd beetje gedwongen door mama om voor ons te zorgen. Hij heeft ook nooit alimentatie betaald voor ons aan mama.
Mijn papa is nooit zo'n geweldige papa geweest, hij heeft mij ook het huis uit gezet toen ik zwanger bleek te zijn, maar dat?! Pfff... Ik zit er nu toch al een tijdje mee in mijn hoofd, ik stoor me eraan dat hij zijn kinderen niet meer moet, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen.
Mijn papa is nooit zo'n geweldige papa geweest, hij heeft mij ook het huis uit gezet toen ik zwanger bleek te zijn, maar dat?! Pfff... Ik zit er nu toch al een tijdje mee in mijn hoofd, ik stoor me eraan dat hij zijn kinderen niet meer moet, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Sinds twee weken heb ik medicatie tegen wat dwanghandelingen/gedachten. En sinds die twee weken slaap ik als nooit tevoren. Ik ga liggen en ben zo twaalf uur weg. Ik zou daarover kunnen klagen, maar eigenlijk vind ik het wel lekker. Wat ik minder vind is dat ik overdag niet kan functioneren. Ik heb zelfs moeite om de ene been voor de andere te zetten. Als ik uit bed kom, ben ik eigenlijk alweer moe genoeg om weer naar bed te gaan. Ik ben dit niet gewend, heb het te druk om zo verschrikkelijk moe te zijn en het begint me nu te irriteren.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Burn schreef:Ik denk dat vind van moet zijn..Printje schreef:Peanut schreef:Ik vind sommige mensen helemaal niks meer snap
Wat??
Ja moet ook van zijn. Tikken op de ipad is nog geen succes
Peanut- Fluisteraar
Lennox schreef:.... en waarom dan niet?
Wie zeg dat ik er meer over kwijt wil.
Peanut- Fluisteraar
Nouja, omdat je het hier post is het wel zo'n soort eerste zet. Zo van: 'vraag verder, vraag verder'.
Gast- Gast
Vriendin kwam met een rokje aan zetten, maat 42. Ze zei misschien pas je die wel, en voel je je wat vrouwelijker. Ik dacht, die is vast te groot want ik vind mezelf altijd dikker dan ik ben. Trek ik het rokje aan, past hij gewoon net! Moest mijn buik beetje inhouden om hem dicht te doen. Nou snap ik wel dat het wel weer goed komt op wat langere termijn, aangezien onze meid net 5 weken is. Maar was er niet echt heel blij mee haha! ?Voor de zwangerschap had ik maat 36
Gast- Gast
Lennox schreef:Nouja, omdat je het hier post is het wel zo'n soort eerste zet. Zo van: 'vraag verder, vraag verder'.
Nou nee hoor.
Peanut- Fluisteraar
Ik zit hier met traanogen, misselijk gevoel enzo op de bank. Morgen weer een gesprek waar ik zo vreselijk tegenop zie.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Lennox schreef:Ook prima.
Ik weet heus wel wat ik met mijn pots bedoelt en of het nou wel of geen aandacht vragen is. Maar meer zeg ik er niet meer over.
Peanut- Fluisteraar
De pindakaas is op (wat moet ik morgen nu op mijn brood)
Edit: nu ik dit gepost heb zit ik me te bedenken of ik nu onbewust beinvloed ben door de avator van Peanut
Edit: nu ik dit gepost heb zit ik me te bedenken of ik nu onbewust beinvloed ben door de avator van Peanut
Laatst aangepast door rapa nui op ma 18 maa 2013 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 14 van 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?
» Wat een ellende!