Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 13 van 17
Pagina 13 van 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Blegh het hardlopen wilde op het begin helemaal niet, ik kwam niet in een lekker ritme. Na 2 min gewoon wandelen tussendoor ging het daarna een heel stuk beter. Maar zo irritant als je al niet lekker begint.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh dat is balen Ibbeltje, gelukkig kwam het wel goed!
Even hier ook nog klagen:
Ik wil kwijt dat ik al 2.5 week tussen ziek en half ziek in hang en ik knap maar niet helemaal op.
Daarom heb ik besloten vandaag niet naar mijn neefjes verjaardag te gaan (ook ruim uur rijden), en maar even op de rem te trappen, anders kom ik er nooit af...
Even hier ook nog klagen:
Ik wil kwijt dat ik al 2.5 week tussen ziek en half ziek in hang en ik knap maar niet helemaal op.
Daarom heb ik besloten vandaag niet naar mijn neefjes verjaardag te gaan (ook ruim uur rijden), en maar even op de rem te trappen, anders kom ik er nooit af...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend Ibbeltje, dat je niet lekker begon. Maar wel super dat je doorzet!
Ik heb keelontsteking en het doet verdorie echt pijn. Ook nog hoofdpijn en oorpijn erbij, ben de laatste paar dagen echt niet te genieten. Ben ook nog amper buiten geweest, lig de hele tijd maar op de bank met af en toe koorts. Ik verveel me dood. Nu heb ik bedacht dat ik vandaag de hele slaapkamer ga poetsen maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in. Word soms zo gek van mezelf, ik moet mezelf overal toe dwingen.
En ik ben bang dat ze op stage gaan zeuren over mijn afwezigheid, ben best vaak ziek namelijk niet dat ik er iets aan kan doen, maar toch is het heel erg vervelend. Ik wil gewoon lekker mee kunnen draaien in het bedrijf.
Ook moet ik echt meer gaan bewegen want ik snoep weer veel te veel. Gatver, baal op het moment echt van mezelf.
Ik heb keelontsteking en het doet verdorie echt pijn. Ook nog hoofdpijn en oorpijn erbij, ben de laatste paar dagen echt niet te genieten. Ben ook nog amper buiten geweest, lig de hele tijd maar op de bank met af en toe koorts. Ik verveel me dood. Nu heb ik bedacht dat ik vandaag de hele slaapkamer ga poetsen maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in. Word soms zo gek van mezelf, ik moet mezelf overal toe dwingen.
En ik ben bang dat ze op stage gaan zeuren over mijn afwezigheid, ben best vaak ziek namelijk niet dat ik er iets aan kan doen, maar toch is het heel erg vervelend. Ik wil gewoon lekker mee kunnen draaien in het bedrijf.
Ook moet ik echt meer gaan bewegen want ik snoep weer veel te veel. Gatver, baal op het moment echt van mezelf.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Mijn enige klacht is dat ik morgen weer aan 't werk ben..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Tnx Lejow en SoT. Vond het ook fijn dat het daarna wel weer ging.
Lejow irritant zo he dat half ziek zijn. Slim om niet te gaan. Even pas op de plaats. Beterschap!
SoT keelpijn is ook niet leuk En ook nog hoofdpijn en oorpijn. Snap dat het vervelend is op stage, maar je kan er idd niks aan doen. Als ik je ergens mee kan helpen? Maandag ben ik vrij. Beterschap in ieder geval !
Lejow irritant zo he dat half ziek zijn. Slim om niet te gaan. Even pas op de plaats. Beterschap!
SoT keelpijn is ook niet leuk En ook nog hoofdpijn en oorpijn. Snap dat het vervelend is op stage, maar je kan er idd niks aan doen. Als ik je ergens mee kan helpen? Maandag ben ik vrij. Beterschap in ieder geval !
Lief van je Ibbeltje! Ik moet gewoon niet zo zeiken al is het wel heel stom dat ik de laatste tijd veel lichamelijke klachten heb, buikgriep, griep, keelontsteking, ontstoken tandvlees etc. allemaal na elkaar. Het zal wel aan de winter liggen, dat het maar snel lente wordt!
Sea of Trees- Kletskop
Paper Crown schreef:Mijn enige klacht is dat ik morgen weer aan 't werk ben..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Paper Crown schreef:Mijn enige klacht is dat ik morgen weer aan 't werk ben..
Heb er wel zin in hoor, alleen ik sluit een jaar af wat alleen en enkel in het teken van
Julian's komst stond. We waren gisteren naar de Bongerd, dat zit boven de babypark, en ik werd er emotioneel van. Ik vind mijn baby zo leuk, ik vond alles voor hem kopen zo leuk, en nu is hij maar 10 weken en ik moet weer aan het werk. Dus je kan al raden dat ik stiekem volschoot zo bij de babypark, de kwelgeest in mij moest er een rondje lopen...
#wilnogeenbaby
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Lejow schreef:Paper Crown schreef:Mijn enige klacht is dat ik morgen weer aan 't werk ben..
Heb er wel zin in hoor, alleen ik sluit een jaar af wat alleen en enkel in het teken van
Julian's komst stond. We waren gisteren naar de Bongerd, dat zit boven de babypark, en ik werd er emotioneel van. Ik vind mijn baby zo leuk, ik vond alles voor hem kopen zo leuk, en nu is hij maar 10 weken en ik moet weer aan het werk. Dus je kan al raden dat ik stiekem volschoot zo bij de babypark, de kwelgeest in mij moest er een rondje lopen...
#wilnogeenbaby
Ja tuurlijk word je daar emotioneel van. Je sluit toch weer een stuk af!
En dat mag dus ook gewoon, dus lekker even alles er uit huilen en jezelf verwennen met iets wat je lekker vind (een groot stuk chocola ofzo).
En wat je zegt, het zal ook echt wel weer leuk zijn om aan het werk te zijn (vond ik uiteindelijk ook!), maar de eerste dag is toch weer even raar.
Wel vind ik het, nu B er is, nóg leuker thuiskomen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Sea of Trees schreef:Lief van je Ibbeltje! Ik moet gewoon niet zo zeiken al is het wel heel stom dat ik de laatste tijd veel lichamelijke klachten heb, buikgriep, griep, keelontsteking, ontstoken tandvlees etc. allemaal na elkaar. Het zal wel aan de winter liggen, dat het maar snel lente wordt!
Je mag best zeiken hoor want het is niet fijn als je je zo belabberd voelt. Onthoud het aanbod maar
En dat het snel lente moet worden ben ik het helemaal mee eens
Ik heb gisteren een muffin gegeten, een frietje speciaal, een Mc Kroket, kwartaart, wijn, port, bladerdeeghapjes, chips, chocolade eitjes en bitterballen.
En nu ben ik nog steeds misselijk.
En nu ben ik nog steeds misselijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind het zeer irritant dat ik vrijdagavond een mail kreeg van DUO dat ik online post heb. Vervolgens kan ik niet inloggen via Digid, ik ontvang de sms maar niet. En je moet perse inloggen met die sms! En voorheen ontving ik die smsjes wel gewoon, er staan er zelfs nog een aantal in mijn telefoon. Iemand hier een oplossing voor?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Ik vind het zeer irritant dat ik vrijdagavond een mail kreeg van DUO dat ik online post heb. Vervolgens kan ik niet inloggen via Digid, ik ontvang de sms maar niet. En je moet perse inloggen met die sms! En voorheen ontving ik die smsjes wel gewoon, er staan er zelfs nog een aantal in mijn telefoon. Iemand hier een oplossing voor?
even je telefoon uit zetten...even uitlaten (10 min ) en dan aan. Bij mij bleven ook wel eens smsjes hangen en mij werd dit toen aangeraden en toen waren de smsjes er ook.
Ik wil even zeggen dat ik het prachtig vind dat ik weet dat mijn lichaam weer functioneert, maar wie er ooit heeft bedacht dat je dan maar zo lek als een mandje bent....Grrr!!! Dat jaar ongesteld vrij zijn was veel te lekker!
Beterschap voor alle meiden!!!
Enne Pc.....Heel normaal hoor, ik had er ook last van. Nu de 2e keer zelfs nog erger dan de bij de 1e, omdat het misschien wel de laatste keer was dat ik zo'n periode mee zou maken. Succes morgen!
Beterschap voor alle meiden!!!
Enne Pc.....Heel normaal hoor, ik had er ook last van. Nu de 2e keer zelfs nog erger dan de bij de 1e, omdat het misschien wel de laatste keer was dat ik zo'n periode mee zou maken. Succes morgen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik ga ook eer even klagen, en eigenlijk gewoon omdat mijn leven zó verdomde saaaaaiiii is!
Ik ben alleen maar aan het werken-eten-hond uitlaten-bankhangen-slapen, 7 dagen in de week hetzelfde. bah!!
Ik ben alleen maar aan het werken-eten-hond uitlaten-bankhangen-slapen, 7 dagen in de week hetzelfde. bah!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JD schreef:Ik ga ook eer even klagen, en eigenlijk gewoon omdat mijn leven zó verdomde saaaaaiiii is!
Dat kun je toch vrij makkelijk veranderen?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Uhm.. Dit heb ik toch voor een groot gedeelte zelf in de hand toch?JD schreef:Ik ga ook eer even klagen, en eigenlijk gewoon omdat mijn leven zó verdomde saaaaaiiii is!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Hmmm nou ik weet ff niet meer hoe..... heb al zoveel pogingen gedaan.
hobbies/sportclub - geen geld voor
vriendinnen - laten niets meer van zich horen en geven geen gehoor als ik contact opneem.
ach, had gewoon een zeurdag, dan is dit topic wel even lekker
vriendinnen - laten niets meer van zich horen en geven geen gehoor als ik contact opneem.
JD- Ratel
Ik heb niets te klagen, alleen dat ik zou willen dat m'n vriend eerder bij me is dan 17.00 uur. En oh ja dat ik reacties krijg op m'n mailtjes. Ennn dat ik zo graag voorjaarsweer zou willen, lekker zonder jas naar buiten!
Hmm het is toch nog een aardige klaagzang geworden haha
Hmm het is toch nog een aardige klaagzang geworden haha
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Waarom zitten er zo weinig gele Mentos in de Mentos Fruit rollen? Die vind ik juist het lekkerste. Ik zit vol spanning te kijken welke kleur er nu weer uit het rolletje komt... In een rol maar drie gele! Tot zover mijn kleine ergernis van vandaag.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Kun je via dit forum geen nieuwe contacten opdoen?JD schreef:Hmmm nou ik weet ff niet meer hoe..... heb al zoveel pogingen gedaan.
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Kun je via dit forum geen nieuwe contacten opdoen?JD schreef:Hmmm nou ik weet ff niet meer hoe..... heb al zoveel pogingen gedaan.
Ja ik ga binnenkort naar een meeting, dus wie weet wat dat voortbrengt
JD- Ratel
Eris schreef:Waarom zitten er zo weinig gele Mentos in de Mentos Fruit rollen? Die vind ik juist het lekkerste. Ik zit vol spanning te kijken welke kleur er nu weer uit het rolletje komt... In een rol maar drie gele! Tot zover mijn kleine ergernis van vandaag.
ik vind juist dat er altijd te weinig roze in zitten...
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden na het stoppen van de pil, en ik ben ook niet zwanger.
Ik wil gewoon ongesteld worden please.
Ik wil gewoon ongesteld worden please.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
+1 Enig voordeel is dat ik kibbeling voor het avondeten in huis heb gehaald en daar heb ik wel veel zin in. Toch maar koken straks dus.Stylegirl schreef:Ik heb er vandaag ook niet zoveel zin in.. Hang op de bank in mijn pyjama en dat al zo ongeveer de hele dag. Straks moet ik koken en ik heb er zó geen zin in.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 13 van 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?
» Wat een ellende!