Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 12 van 17
Pagina 12 van 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Parisienne. Volgens mij zijn jouw meisje en mijn mannetje voor elkaar gemaakt hahaa.
Zeg je haar niet: en nu is het klaar met zeuren? Als R zo bezig blijft ben ik er echt klaar mee en zeg hem op te houden met dat gezeur
Zeg je haar niet: en nu is het klaar met zeuren? Als R zo bezig blijft ben ik er echt klaar mee en zeg hem op te houden met dat gezeur
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Jawel, ik word steeds duidelijk en strenger en zeg duidelijk dat het klaar is. Zij heeft alleen altijd een weerwoord, mijn woorden (hoe steng ook) komen gewoon echt niet binnen. Het is nu stil overigens. Ga zo maar eens kijken hoe ze er bij ligt en wat ze allemaal haar bed in heeft gesleept.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb R nu een zaklamp gegeven voor in bed. Hij kan soms echt een half uur door de babyfoon blijven praten tegen je.
Mamamaaaaa mamamaaaaaa
Ik door de babyfoon: ja R wat is er?
R: in welke kamer ben je( nieuwe tic hij vraagt de hele dag in welke kamer ik ben...)
Ik: ik ben in de woonkamer, ga je nu lekker slapen.
R; ik slaap al hoor mama. Stil... Mama in welke kamer ben je?
Mamamaaaaa mamamaaaaaa
Ik door de babyfoon: ja R wat is er?
R: in welke kamer ben je( nieuwe tic hij vraagt de hele dag in welke kamer ik ben...)
Ik: ik ben in de woonkamer, ga je nu lekker slapen.
R; ik slaap al hoor mama. Stil... Mama in welke kamer ben je?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind het jammer dat mijn vriend nu bij mijn ouders op visite is en aan het eten is (en bij de IKEA haha..) terwijl ik thuis zit. Nou ging ik het niet halen met werken ook, en had mijn moeder hem een keer uitgenodigd, omdat ik het eten toch niet lus. Maar ik vind het eigenlijk stom dat hij gezellig daar zit, en ik nu in mijn eentje alleen.
Gast- Gast
Moet stiekem wel een beetje lachen om jullie kinderen Parisienne en Printje. Kan ook heel goed begrijpen dat je het na een tijdje wel beu bent.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
dr_oupy schreef:Moet stiekem wel een beetje lachen om jullie kinderen Parisienne en Printje. Kan ook heel goed begrijpen dat je het na een tijdje wel beu bent.
Ik heb een geweldige aanbieding voor je, drie nachten voor de prijs van 0 ( alleen de nachten hoor. Voor de rest is het zo'n enorme schat
Printje- Lady Post-a-lot
Er is iemand in mijn omgeving die maar blijft zeggen dat ik nog lang niet ga bevallen omdat de baby nog niet is ingedaald en mijn buik nog veel te hoog zit.
Ik heb een in- en uitwendige echo bij de gyn gehad en een uitwendige bij de verloskundige, op alledrie duidelijk te zien dat de baby echt op z'n laagst zit met zijn hoofd.
Maaaaaarrr nee dat klopt niet. Ik word er zo gek van
Ik heb een in- en uitwendige echo bij de gyn gehad en een uitwendige bij de verloskundige, op alledrie duidelijk te zien dat de baby echt op z'n laagst zit met zijn hoofd.
Maaaaaarrr nee dat klopt niet. Ik word er zo gek van
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow, laat je niet gek maken. Dt zegt niets, beide kinderen hebben hier mooit ingedaald gezeten voor de bevalling en ik ben keurig op tijd bevallen.
Printje- Lady Post-a-lot
Elke keer hoor ik weer 'zie je wel, ik zei toch dat je nog niet gaat bevallen'.
Zeg dan niks
Zeg dan niks
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik ben verdomme NOG STEEDS single!!!
WHY????!! Ik ben so awesome!!
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Capt'n Zero schreef:
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Stomme stomme stomme voeten! Ik haat schoenen kopen. Ik zag super mooie schoenen en ja hoor de ene te klein en de andere veel te groot!
Ook zie ik allemaal mooie hakken maar daar kan ik bijna niet meer op lopen.
(ja dramaaaaaa)
(ja dramaaaaaa)
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Stomme stomme stomme voeten! Ik haat schoenen kopen. Ik zag super mooie schoenen en ja hoor de ene te klein en de andere veel te groot!
(ja dramaaaaaa)
heb jij net als ik ook een halve maat verschil tussen beide voeten?
Ik vind het maar lastig, en doe vaak in de ene schoen een zooltje, alhoewel dat met leuke sandaaltjes of slippertjes een stuk lastiger is.......ik haaat voeten ook
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Hier een foothater too.
Ik heb wel mooie pumps enzo en ik draag ze ook gewoon stug door maar mijn voeten doen altijd pijn.
Ik heb wel mooie pumps enzo en ik draag ze ook gewoon stug door maar mijn voeten doen altijd pijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Stomme fietsenmaker..
Vorige week mijn fiets geen gebracht en ik zou hem vandaag weer ophalen. Dus ik op die te kleine leenfiets 20min heen fietsen (hij zit aan de andere kant van de stad, maar daar loopt mijn verzekering..), kom ik daar, fiets nog niet klaar! Ik heb dus alleen op donderdag tijd om heen te gaan, dus nou moet ik volgende week weer heen.. En het was me toch een partijtje koud op de fiets! Ik kreeg er oorpijn van
Vorige week mijn fiets geen gebracht en ik zou hem vandaag weer ophalen. Dus ik op die te kleine leenfiets 20min heen fietsen (hij zit aan de andere kant van de stad, maar daar loopt mijn verzekering..), kom ik daar, fiets nog niet klaar! Ik heb dus alleen op donderdag tijd om heen te gaan, dus nou moet ik volgende week weer heen.. En het was me toch een partijtje koud op de fiets! Ik kreeg er oorpijn van
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
ForeverLove schreef:Mamsie schreef:Stomme stomme stomme voeten! Ik haat schoenen kopen. Ik zag super mooie schoenen en ja hoor de ene te klein en de andere veel te groot!
(ja dramaaaaaa)
heb jij net als ik ook een halve maat verschil tussen beide voeten?
Ik vind het maar lastig, en doe vaak in de ene schoen een zooltje, alhoewel dat met leuke sandaaltjes of slippertjes een stuk lastiger is.......ik haaat voeten ook
Nou bij mij scheelt het bijna een hele maat. Ik probeer het ook altijd op te lossen met zooltjes maar soms werkt dat niet of zit het nog niet goed.
Pumps kan ik niet meer voor mijn bekken. Soms doe ik het toch en dat is de dag er na op de blaren zitten. Ik heb op dit moment 1 paar platte winterlaarzen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb ook een klacht over m'n voeten.
Ik krijg zo belachelijk snel blaren, had vanochtend Dr Martens aan, die inmiddels 13 jaar oud zijn dus ooit al eens ingelopen, en na 5 minuten deden ze al belachelijk veel pijn en toen zat m'n hele schoen en voet onder het bloed want ik had al een blaar open gelopen.
Ik krijg zo belachelijk snel blaren, had vanochtend Dr Martens aan, die inmiddels 13 jaar oud zijn dus ooit al eens ingelopen, en na 5 minuten deden ze al belachelijk veel pijn en toen zat m'n hele schoen en voet onder het bloed want ik had al een blaar open gelopen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Cow schreef:Capt'n Zero schreef:
Wauw. Wat een klik! Zou die kikker mijn prins kunnen zijn?
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
ff klagen hoor, ik ben zoooooooo moe, damn! Stomme kutpillen voor mijn bloeddruk hebben dat als bijwerking. Wilde net naar bed gaan voor een middagdutje toen ik bedacht dat ik écht eerst moest regelen dat mijn auto naar de garage gaat. Dus nu zit ik te wachten op route mobiel, want starten wil ie niet meer en dan moet ik daarna waarschijnlijk naar de garage rijden en dan brengen zij me terug... Heel fijn geregeld allemaal maar jeeeeemig wat ben ik moe, zit gewoon echt te vechten tegen de slaap. Gelukkig is het maar een klein stukje rijden.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik baal, mijn vriend is 1 keer in de 3 weken een weekend vrij. 3 weken geleden was er een collega ziek waardoor hij toch moest werken. En nu is een andere collega ziek, en moet hij dus waarschijnlijk weer werken. Hij kan wel zeggen dat hij niet kan, maar dan zijn ze straks als baby is geboren dat nog niet vergeten en kan hij waarschijnlijk dan geen vrije dagen opnemen. Inmiddels kan hij een paar maanden vrij nemen omdat hij zo veel vrije dagen heeft staan, maar hij kan ze nooit opmaken.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow, bekend probleem haha. Veel overuren bij mijn man!
Ik heb ook stomme voeten...heb hele grote voeten
Ik heb ook stomme voeten...heb hele grote voeten
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik moet zo'n stomme zooltjes in mijn schoenen dragen van de podoloog. (mijn lichaam is nogal scheef wat met die zooltje gecorrigeerd word) Maar die zooltjes passen lang niet alle schoenen dus schoenen kopen is ook voor mij een drama! En op hakken lopen gaat dus al helemaal niet...
Oh en ik wil even klagen over mijn broertje en zijn vrienden; ik ben alleen thuis met mijn broertje en hij heeft wat vrienden uitgenodigd hier. Heeft een van die vrienden de oven aangezet omdat hij een pizza klaar wilde maken ofzo. (zonder te vragen dus) Maar in de oven lagen broodjes van mij voor morgen omdat ik een dagje weg ga. De plastic zak die om de broodjes zat is natuurlijk helemaal gaan smelten dus het stinkt hier nu als een gek en die broodjes zijn niet meer te gebruiken
Oh en ik wil even klagen over mijn broertje en zijn vrienden; ik ben alleen thuis met mijn broertje en hij heeft wat vrienden uitgenodigd hier. Heeft een van die vrienden de oven aangezet omdat hij een pizza klaar wilde maken ofzo. (zonder te vragen dus) Maar in de oven lagen broodjes van mij voor morgen omdat ik een dagje weg ga. De plastic zak die om de broodjes zat is natuurlijk helemaal gaan smelten dus het stinkt hier nu als een gek en die broodjes zijn niet meer te gebruiken
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Verdorie, maar 4 ons verloren deze week. Ik had gerekend op een kilo, omdat ik woensdag al tussentijds had gewogen en toen daar al aan zat.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik baal dat we in het weekend altijd zoveel huishoudelijke klussen moeten doen, die niet hoefden voor we een kat hadden.
Heel goed stofzuigen, kattenbakken, stoffen. Ik doe het met liefde voor de kat, want die wilde ik zo graag. Maar als ik zometeen 4 uur getraind heb, dan heb ik geen zin om stof te zuigen. Er liggen ook nog 3 handdoeken wassen te wachten om opgevouwen te worden... Pff...het stapelt zich een beetje op!
Heel goed stofzuigen, kattenbakken, stoffen. Ik doe het met liefde voor de kat, want die wilde ik zo graag. Maar als ik zometeen 4 uur getraind heb, dan heb ik geen zin om stof te zuigen. Er liggen ook nog 3 handdoeken wassen te wachten om opgevouwen te worden... Pff...het stapelt zich een beetje op!
Gast- Gast
Ik baal dat ik veels te laat naar bed ben gegaan en vandaag lang in de trein zit. Eigen keus, maar ik had liever nog een paar uurtjes geslapen.
*edit* en het sneeuwt weer! Ik wil helemaal geen sneeuw.
*edit* en het sneeuwt weer! Ik wil helemaal geen sneeuw.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 12 van 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?
» Wat een ellende!