Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 11 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 4:56

Ik word echt gek van die 2 kleintjes!! Ze zijn druk, niet normaal! Elke keer elkaar slaan en haren trekken! Bah!

Ook word ik gek van de werktijden van mijn vriend, hij gaat om half 6 de deur uit en is pas rond 18.00 thuis op dit moment. Ook baal ik van hem dat hij maandag geen eens vrij heeft genomen als ik geopereerd moet worden. Nu heb ik de mazzel dat ik me pas om 12.30 moet melden, dus de kids kan ik gewoon naar de oppas brengen en met de bus naar het ziekenhuis.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 11 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Slakje wo 13 maa 2013 - 5:00

Mijn vriend is 'ziek'. Ik kan dus voor niks in het huishouden op hem rekenen, en daar ben ik nu dus boos om, ik heb er net 2 dagen over gedaan om alleen de living schoon te maken, de rest van het huis is een puinhoop en het enige wat hij zegt: "Je hoeft nu toch niet te werken, dus ik verwacht wel dat het huishouden op rolletjes loopt."
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 5:02

Nou hij had van mij een dikke vinger kunnen krijgen slakje!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 5:08

Ik vind het belachelijk dat mijn zus geen moeite doet om vrij te regelen voor de vrijgezellendag van ons zusje. En dan is ze ook nog eens de ceremoniemeester!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 5:12

Er komt morgen n nieuw iemand hier op de unit. Ik zit er meteen elk weekend mee opgescheept en ik heb er zo geen zin in. Zo'n enorme leeftijdskloof en ook een beetje...nja een bepaald typje.... Bluuuuuugh!

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo wo 13 maa 2013 - 6:09

Weet je wat mijn vriend had gekund slakje? Het dak op smile Jij doet niks? Dan doe ik ook niks.
Balen van je zus Sybella.. Is het lastig voor haar om vrij te krijgen?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 6:13

Nou, ze moet dan hele weekenden wisselen. Op zich is dat geen probleem maar binnenkort gaat de camping open... En dan wil ze die weekenden ook vrij zijn.... Dus....

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl wo 13 maa 2013 - 6:36

Ik baal even van Ebay op t moment. Heb iets leuks besteld waar k super ongeduldig op zit te wachten. Normaal alles binnen een wee of 2 wel binnen... wacht nu al bijna een maand. Neutral
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 6:44

Ik ben echt aan het aftellen tot ik vakantie heb... nog een maand te gaan! Mijn leidinggevende is op vakantie, dus alles komt op mijn nek en ik ben echt gesloopt.. Heb er al bijna 16 uur opzitten in 2 dagen, terwijl ik nog 2 dagen moet en eigenlijk 24 uur werk laughcry Dus dat wordt 30 uur deze week denk ik zomaar Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 13 maa 2013 - 7:40

Sea of Trees schreef:Ik baal op dit moment voor de verandering eens nergens van. Het huis is een keer schoon, en mijn zelfgemaakte kipwraps zijn ook nog eens goed gelukt Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 11 281626781

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 11 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Prosecco wo 13 maa 2013 - 7:47

Slakje schreef:Mijn vriend is 'ziek'. Ik kan dus voor niks in het huishouden op hem rekenen, en daar ben ik nu dus boos om, ik heb er net 2 dagen over gedaan om alleen de living schoon te maken, de rest van het huis is een puinhoop en het enige wat hij zegt: "Je hoeft nu toch niet te werken, dus ik verwacht wel dat het huishouden op rolletjes loopt."

Eigenlijk ben ik dat wel met je vriend eens. Als je niet werkt en dus de hele dag thuis bent heb je toch genoeg tijd voor het huishouden?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Slakje wo 13 maa 2013 - 7:52

Prosecco schreef:
Slakje schreef:Mijn vriend is 'ziek'. Ik kan dus voor niks in het huishouden op hem rekenen, en daar ben ik nu dus boos om, ik heb er net 2 dagen over gedaan om alleen de living schoon te maken, de rest van het huis is een puinhoop en het enige wat hij zegt: "Je hoeft nu toch niet te werken, dus ik verwacht wel dat het huishouden op rolletjes loopt."

Eigenlijk ben ik dat wel met je vriend eens. Als je niet werkt en dus de hele dag thuis bent heb je toch genoeg tijd voor het huishouden?
Ik ben wel zwanger en kan niet veel meer doen. Ik kan op 1 dag wel opruimen en 1 kamer volledig schoonmaken, maar dan ben ik compleet uitgeput. Dat in combinatie met ook voor Louise zorgen, nog naar de winkel gaan, nog dit doen, nog dat doen, lopen voor meneer, ... Om 17u lig ik slapend in de zetel. En dan zeurt hij nog... Een klein beetje hulp is toch niet teveel gevraagd?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Tania wo 13 maa 2013 - 7:54

Waarom zit je thuis dan Slakje?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Slakje wo 13 maa 2013 - 7:55

Ze hebben mij ontslagen omdat ik aangaf dat ik niet meer zou terugkeren na mijn bevalling. Ik had het wel verwacht.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow wo 13 maa 2013 - 7:55

Slakje schreef:
Prosecco schreef:

Ik ben wel zwanger en kan niet veel meer doen. Ik kan op 1 dag wel opruimen en 1 kamer volledig schoonmaken, maar dan ben ik compleet uitgeput. Dat in combinatie met ook voor Louise zorgen, nog naar de winkel gaan, nog dit doen, nog dat doen, lopen voor meneer, ... Om 17u lig ik slapend in de zetel. En dan zeurt hij nog... Een klein beetje hulp is toch niet teveel gevraagd?

Mijn vriend heeft nog nooit zo weinig hoeven doen en het huis is nog nooit zo schoon geweest. Misschien was het anders geweest als ik nog een kind had, maar je bent pas 20 weken.. Als je nu al niet meer wat in huis kan doen, dan wordt het straks wel heel zwaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Prosecco wo 13 maa 2013 - 7:56

Slakje schreef:
Prosecco schreef:

Als hij ziek is, is het denk ik wel te veel gevraagd dat hij iets doet. Maar jij hoeft toch ook niet alles in 1 dag te doen? Als je elke dag iets doet loopt je huishouden ook op rolletjes.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Slakje wo 13 maa 2013 - 8:01

Hij heeft een verkoudheid en wat hoofdpijn. Ik zorg nog altijd dat er eten op tafel staat, dat Louise klaar staat voor de creche, dat ze eten heeft, dat de afwas gedaan is, speel nog altijd met Louise terwijl ik met een maag/darmontsteking zit of met een baarmoederontsteking. Ik vind dat hij niet zo moet miepen :p Hij ziet er duidelijk actief genoeg uit, maar hangt een hele dag voor tv playstation te spelen. Moest hij nu effectief plat in bed liggen zou ik hem dat niet vragen. Ik kan het nu gewoon even niet meer, punt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco wo 13 maa 2013 - 8:04

Dan hou jij nu ook even op en ga je morgen of overmorgen weer verder. Kan me niet voorstellen dat je huis zo'n drama is dat alles nú moet gebeuren.
En mannen zijn altijd ernstiger ziek als vrouwen, mijn vriend is ook al de hele avond aan het zuchten en steunen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 13 maa 2013 - 8:04

Slakje heb je nu die infecties? Nee toch? Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 11 1371890812

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Slakje wo 13 maa 2013 - 8:10

Zal ik foto's maken? Het huis is een drama :p Ik ben helemaal geen huishoudmens. Ben nu dan ook bezig met alles in orde te zetten, maar daar moet hij nu eenmaal bij helpen omdat er zware dingen bij zijn, of dingen die naar glasbollen en kledingcontainers moeten, als dat al weg is, ben ik al heel blij, maar die dingen kan ik zelf niet weg doen. Alles helemaal schoonmaken gaat nu ook een hele week duren. Het enige wat ik van hem vraag is om de afwas te doen en af en toe met Louise bezig te zijn zodat ik of even kan rusten, of gewoon even kan doordoen zonder constant Louise te berispen. En het glas en kleding wegdoen, maar dat vraag ik ondertussen al dik 3 maanden... En het is niet eens dat hij zucht en steunt, hij zit gewoon in de zetel, speelt ps, kijkt tv, maar voor de rest fit als een vis, gewoon wat snot hier en daar.

Nee, hoor, nu niet, heb ze gehad.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 8:19

Gewoon zorgen dat je het samen gaat doen. Jij het bijhouden, samen even puinruimen. En als het niet meer gaat, gewoon stoppen, die troep is ook niet van 1 dag.

Gast
Gast

Bericht  Slakje wo 13 maa 2013 - 8:22

Nee, heb gezegd dat het zeker een week gaat duren eer alles weer op orde staat. Morgen gaat hij weer werken en gaat Louise naar de creche, dan kan ik het allemaal op mijn gemakske doen. Of ik laat stiekem een schoonmaakster komen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 8:26

Hoezo stiekem? Als je het niet red samen, kun je dat toch gewoon bespreken? Dat je het 1 keer grondig laat doen, en jij helpt dan misschien mee met haar, en dat je het daarna (samen) bijhoudt?

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 13 maa 2013 - 8:31

Mijn geklaag van vandaag: N. trekt werkelijke alle smoesjes uit de kast om maar niet te hoeven slapen. Om de 5 minuten komt ze haar bed en kamer uit. "Mam, ik wil je nog even gedag zeggen. Mam, ik kan niet slapen. Mam, ik heb dorst. Mam, ik wil je wat vertellen. Mam, nog één piepklein verhaaltje. Mam, mag ik nog even een piepklein beetje spelen? Mam, mijn tanden zijn niet goed gepoetst. Mam, mijn kussen en knuffel ligt niet goed. Ja, maar mammmm ..." Rolling Eyes Ze houdt het nu al anderhalf uur vol.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Printje wo 13 maa 2013 - 8:48

Slakje, ik vind jouw taalgebruik altijd zo schattig. Helpt een soort overzicht maken je niet? Dat je een beetje kijkt wat je per dag kan doen. Verder herken ik het, gelukkig voor mezelf niet, heb tot 39+6 alles zelf gedaan, huis etc en had nergens last van dus heb wat dat betreft geen tips.

Ik blijf balen van die nachten hier, word er echt simpel van. R is een lieve schat maar snachts echt.... Dat N nog wakker wordt tsja dat hoort erbij maar we hebben meer werk met R als met haar. En we hebben alle tips al geprobeerd alles werkt twee nachten en het is weer pet.

Op zulke momenten mogen ze van mij echt nu al ouder zijn dat je die ellende niet meer hebt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: