Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Green_Pepper wo 30 jan 2013 - 3:53

Rose en nina, ik denk dat er per instelling hele verschillende regels (kunnen) gelden. Sterker nog, per opleiding verschillen de regels al.
Het zou dus in theorie kunnen dat Vesper nu als 'afwezig' is beoordeeld (veroordeeld eigenlijk Wink) en dat ze daarom het vak opnieuw moet doen volgend jaar. Maar ja, dat hoop ik niet en zou super kut zijn!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Rose wo 30 jan 2013 - 3:55

@Green_Pepper, even ter verduidelijking wij 3en zitten op dezelfde school Wink Niet dezelfde opleidingen maar gok dat de regels m.b.t. tentamens wel voor de gehele school hetzelfde zijn.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 3:56

We zitten allemaal op dezelfde school GP smile Ik zou 'm de volgende periode kunnen herkansen. Ik heb nog geen bericht terug gehad van die lerares. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Rose wo 30 jan 2013 - 3:58

Ik zou het ook nog even aankaarten bij je slb-er als je er met de lerares niet uit komt. Die kunnen vaak net eventjes ietsje meer betekenen Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 561177
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Green_Pepper wo 30 jan 2013 - 4:01

Aah dat wist ik natuurlijk niet, sorry!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Sea of Trees wo 30 jan 2013 - 7:28

Ik heb hoofdpijn, nekpijn, spierpijn en ik ben ontzettend moe. Sad
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  SDL wo 30 jan 2013 - 8:59

Ik ben chagrijnig en ik word gek van een aantal zeikerds om me heen. Ben op dit moment er een beetje klaar mee. Bah.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Sam wo 30 jan 2013 - 9:06

Mijn vriend wilde de telefoon niet opnemen, waarop ik helemaal tegen hem begonnte gillen en hij daarop een cupcake achter me aangooide Yes
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Fortissimo wo 30 jan 2013 - 10:08

Mijn vriend is soms gewoon echt onnozel. Zucht.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 10:09

Ik heb oorpijn, heb het bloed heet, hoofdpijn & heb zin om een potje te huilen Yes

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne wo 30 jan 2013 - 13:32

Ik lig al vanaf 22.45 in bed, maar kan niet slapen. Heb nu net uit ellende de iPad er maar bij gepakt. En de wekker gaat gewoon om 6.40.
Ben nu dus ook stront chagrijnig....
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 20:13

Ik lig al een paar uur wakker door oorpijn Sad
En ik moet straks bloed laten prikken en ben doodsbang voor naalden, bah!

Gast
Gast

Bericht  Mari wo 30 jan 2013 - 21:33

Ik haat mijn werk, ik kan die vreselijke boekhouder wel wat aan doen. Wat een klote baan is dit.

cheers net een leuke vacature gevonden ik ga van het weekend mijn best doen op een goede brief

Laatst aangepast door Mari op wo 30 jan 2013 - 22:34; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  SoGood wo 30 jan 2013 - 22:28

Ik baal nog steeds:

Een groot deel van ons spaargeld gaat straks waarschijnlijk op aan het dichten van de verkoop van ons huis die veel lager ligt dan de hypotheek gezien de huidige huizenmarkt. Daar word ik echt ziek van. Ik laat het maar over me heen komen.

Ik zit op dag 45 van mijn cyclus en ben nog steeds niet ongesteld geworden.

Dat ik hypochonder ben, al mijn hele leven en dat ik er nu weer veel last van heb.

Van mijn studieschuld, mijn keiharde werken aan een studie en ik heb nu een baan die ik niet leuk vind.

Zo, dat lucht weer op!

@ TO: Goed topic! Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 3711883763
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jasmine wo 30 jan 2013 - 23:51

Ik ben moe, flauw, draaierig en licht in mijn hoofd en kan niet lekker op de bank hangen, want dochter moet zo naar de peuterspeelzaal.

Weet ook wel waar door het komt (lage bloeddruk), maar de dingen die zouden moeten helpen, helpen dus niet. BAH!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 23:57

Ik ben moe en futloos.

Gast
Gast

Bericht  Charles do 31 jan 2013 - 0:02

Sam schreef:Mijn vriend wilde de telefoon niet opnemen, waarop ik helemaal tegen hem begonnte gillen en hij daarop een cupcake achter me aangooide Yes

lol!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Caroow do 31 jan 2013 - 0:06

Ik heb een brandwond zo groot als Vlieland op mijn arm, dat ding jeukt als een wilde. En nu ben ik geprikt door een mug, precies in het midden pale Ik kan mezelf wel uit het raam gooien van de jeuk maar ik wil niet krabben want dan krijg ik een litteken nerd
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Arwyn do 31 jan 2013 - 0:12

Muggen zijn gewoon rotbeesten, die mogen van mij wel worden afgeschaft!
Zijn ook nergens goed voor.. Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 2441965372
Wel erg rot Caroow, knap als je daar vanaf kunt blijven!

Ik hang relaxt op de bank, niet zoveel te balen.
Heb alleen wel het idee dat de telefoon die ik net 2 week heb, nu al kuren heeft.. Camera werkte net opeens niet meer, batterij gaat lang niet zo lang mee als ik op internet lees en nog wat van die kleine dingetjes..

Oh en ik wil verhuizen!! Maar met ons inkomen nu zitten we net boven de grens voor een sociale huurwoning en een hypotheek kunnen we niet krijgen omdat we allebei uitzendwerk doen.. Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 1270000679
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nyx do 31 jan 2013 - 0:17

Gisteren geweldige schoenen gevonden. Gelijk in mijn winkelwagen gegooid, maar toen het op betalen aankwam, begon ik toch te twijfelen. Dus de belofte met mezelf gemaakt dat als ik ze vandaag nog net zo mooi vond, dat ik ze dan ook daadwerkelijk mocht kopen.

Natuurlijk kreeg ik ze niet meer uit mijn hoofd, maar toen ik ze vanochtend wilde gaan bestellen, kon ik ze niet meer vinden. Waarschijnlijk uitverkocht? Evil or Very MadSpui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 2441965372Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 878948377:xHeb ik weer! Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 8 1270000679
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 0:19

Ik heb straks een presentatie maar ik wil niet. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  ixis do 31 jan 2013 - 0:22

Ik heb dalijk mijn eerste vergadering, maar ik wil/durf niet.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Siem do 31 jan 2013 - 1:05

Ik moet de hele middag wachten op een pakketje, ze zeggen dat ze het dinsdag hadden aangeboden (ik was niet thuis dus het zou kunnen) alleen hadden ze geen briefje achtergelaten maar stond er wel pakket bezorgd. Zowel gister als vandaag gebeld, ze gingen het uitzoeken bellen ze terug met de mededeling dat het pakket bij 1 van de buren is bezorgd volgens de bezorgster en ik zou een briefje in de bus moeten hebben gehad.
Vervolgens bellen ze een uur later dat het pakketje gewoon nog op het depot ligt scratch En dat ze het vanmiddag langs komen brengen.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Mari do 31 jan 2013 - 1:44

Nu zit ik nog te janken ook door dat klote werk, ik ben er zo klaar mee. Van mij part ontslaan ze me
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Steep do 31 jan 2013 - 6:03

Wat is er met je werk Mari?

Mijn blackberry (crackberry) is kapot, alle reservetoestellen hier thuis ook... PANIEK (Wink)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: