Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 7 van 17
Pagina 7 van 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Belachelijk die reactie Caroow!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het is zo vroeg.. Ik ben heel erg moe want ik heb maar 3,5 uur geslapen..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben het zo beu, dit soort nachten. Alsof de nachtmerries niet genoeg zijn, zijn er nu mensen die menen dat ze gerust met deuren mogen gooien en gesprekken op de gang mogen houden etc, om drie uur, en om half vijf en nu ben ik dus alweer drie kwartier wakker.
Ik ben MOE!
Ik ben MOE!
Gast- Gast
Oke, ik ben inmiddels wat bedaard, maar man o man, wat was ik vanmorgen chagrijnig..
Gisteravond kon ik van de hoofdpijn en gesnurk van mijn vriend al niet in slaap komen. Vervolgens waaide het vannacht echt onwijs hard en viel er van alles om op het balkon, waar ik telkens wakker van werd. Ook dacht ik elke keer 'mijn wekker gaat niet, mijn wekker gaat niet, volgens mij gaat hij niet af' en waarom ik dat dacht weet ik niet want ik had het nog gecheckt voordat ik ging slapen.
Op gegeven moment lig ik wat te doezelen en het werd maar lichter en lichter buiten en ik dacht 'is het nu nog geen 7 uur?'. Kijk ik op mijn telefoon, is het gewoon kwart voor 8 en is mijn wekker dus inderdaad niet gegaan.... Om kwart voor 8 had ik eigenlijk de deur uit gemoeten. Dus dan maar met de auto naar het werk. Dus ik mij haasten, spring de auto in die eerst al niet wil starten en vervolgens nauwelijks remt!! Ik begrijp er niks van. Ben wel doorgereden, en veel afstand gehouden maar doodeng! Nu probeer ik mijn vader al een paar uur te bereiken, die heeft er wel verstand van, maar hij neemt dus niet op.
En ik word echt horendol van onze kat. Die loopt continu in de weg en loopt alleen maar te miauwen. Nou, op zo'n dag als deze kon ik dat er helemaal niet bij hebben en heb ik keihard met de deur gesmeten zodat ik het gejank niet meer aan hoefde te horen..
*Hele diepe zucht*
Ik lig er vanavond heul vroeg in.
Gisteravond kon ik van de hoofdpijn en gesnurk van mijn vriend al niet in slaap komen. Vervolgens waaide het vannacht echt onwijs hard en viel er van alles om op het balkon, waar ik telkens wakker van werd. Ook dacht ik elke keer 'mijn wekker gaat niet, mijn wekker gaat niet, volgens mij gaat hij niet af' en waarom ik dat dacht weet ik niet want ik had het nog gecheckt voordat ik ging slapen.
Op gegeven moment lig ik wat te doezelen en het werd maar lichter en lichter buiten en ik dacht 'is het nu nog geen 7 uur?'. Kijk ik op mijn telefoon, is het gewoon kwart voor 8 en is mijn wekker dus inderdaad niet gegaan.... Om kwart voor 8 had ik eigenlijk de deur uit gemoeten. Dus dan maar met de auto naar het werk. Dus ik mij haasten, spring de auto in die eerst al niet wil starten en vervolgens nauwelijks remt!! Ik begrijp er niks van. Ben wel doorgereden, en veel afstand gehouden maar doodeng! Nu probeer ik mijn vader al een paar uur te bereiken, die heeft er wel verstand van, maar hij neemt dus niet op.
En ik word echt horendol van onze kat. Die loopt continu in de weg en loopt alleen maar te miauwen. Nou, op zo'n dag als deze kon ik dat er helemaal niet bij hebben en heb ik keihard met de deur gesmeten zodat ik het gejank niet meer aan hoefde te horen..
*Hele diepe zucht*
Ik lig er vanavond heul vroeg in.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Oei dat klinkt als een behoorlijke kutochtend Fortissimo!
Ik irriteer me eraan dat het pakketje(aangetekend) dat gister zou komen, verplaatst is naar vandaag. Maakt dat ik de 2e dag dus thuis zit te wachten. Ze komen tussen 10 en 2. Van 9 tot 3 is onze dochter bij haar gastouder en ik had gehoopt tussendoor naar de stad te kunnen om nog wat te kopen wat ik nodig heb Hopelijk zijn ze er zo!
Ik irriteer me eraan dat het pakketje(aangetekend) dat gister zou komen, verplaatst is naar vandaag. Maakt dat ik de 2e dag dus thuis zit te wachten. Ze komen tussen 10 en 2. Van 9 tot 3 is onze dochter bij haar gastouder en ik had gehoopt tussendoor naar de stad te kunnen om nog wat te kopen wat ik nodig heb Hopelijk zijn ze er zo!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dat is ook irritant Viva... Ik heb daar altijd zo'n hekel aan!
Mijn ochtend wordt nog kutter. Even contact gehad met mijn vader, die mij vriendelijk doch dwingend verzocht straks direct naar de garage te gaan in verband met versleten remschijven/blokken. Dus, garage gebeld en ook hier werd mij hetzelfde verteld. Ons vaste mannetje bij de garage is net papa geworden (super leuk natuurlijk!), en die doet het altijd zwart voor ons, maar nu moet het dus wit en gaat het veeel geld kosten.
Mijn ochtend wordt nog kutter. Even contact gehad met mijn vader, die mij vriendelijk doch dwingend verzocht straks direct naar de garage te gaan in verband met versleten remschijven/blokken. Dus, garage gebeld en ook hier werd mij hetzelfde verteld. Ons vaste mannetje bij de garage is net papa geworden (super leuk natuurlijk!), en die doet het altijd zwart voor ons, maar nu moet het dus wit en gaat het veeel geld kosten.
Fortissimo- Kletskop
Ik was vorige week ziek, woensdag donderdag en vrijdag. Het weekend en maandag ging het wat beter. Gister gewerkt en dat ging totaal niet. Voelde mij slap, benen van rubber en bloedheet en dan weer koud. Gisteravond 38,8 gemeten lag ook echt te zweten in bed.
Nu doet mijn keel pijn, achter in mijn mond is het behoorlijk dik en opgezwollen. Heb speeksel in overvloed en slikken doet pijn.
Gelukkig ben ik vandaag vrij al is mijn zoontje ook thuis maar die is rustig, morgen moet ik weer werken, ben benieuwd hoe dat gaat.
Iemand tips? Behalve hoestdrank en ibuprofen slikken want dat doe ik al.
Nu doet mijn keel pijn, achter in mijn mond is het behoorlijk dik en opgezwollen. Heb speeksel in overvloed en slikken doet pijn.
Gelukkig ben ik vandaag vrij al is mijn zoontje ook thuis maar die is rustig, morgen moet ik weer werken, ben benieuwd hoe dat gaat.
Iemand tips? Behalve hoestdrank en ibuprofen slikken want dat doe ik al.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik baal en ben een beetje verdrietig. Mijn vriend zit al vanaf augustus/september zonder baan thuis. Donderdag zou hij een gesprek hebben voor een vacature met hele goede arbeidsvoorwaarden. Hij was 1 van de 3 die op gesprek zouden gaan, vrij reële kans dus. Krijgt ie net het nieuws dat de vacature ingetrokken is en ze het intern gaan oplossen... En als het solliciteren nou een beetje vlotte, prima. Maar dit was pas z'n tweede gespreksuitnodiging in al die maanden tijd....
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik baal en ben een beetje verdrietig. Mijn vriend zit al vanaf augustus/september zonder baan thuis. Donderdag zou hij een gesprek hebben voor een vacature met hele goede arbeidsvoorwaarden. Hij was 1 van de 3 die op gesprek zouden gaan, vrij reële kans dus. Krijgt ie net het nieuws dat de vacature ingetrokken is en ze het intern gaan oplossen... En als het solliciteren nou een beetje vlotte, prima. Maar dit was pas z'n tweede gespreksuitnodiging in al die maanden tijd....
Aawh.. dat is flink balen!
Fortissimo- Kletskop
Ik ben net bij de dokter geweest en ik blijk een bijholteontsteking te hebben, met als gevolg dat mijn keel en luchtwegen ook ontstoken zijn en mijn stem superslecht is. Dus nu maar aan de antibiotica, die je op moet lossen en daar gruwel ik van...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
aah nee lennox wat een ontzettend k*t nieuws zeg. En als hij iets anders vind wat misschien niet in zijn straatje past? (weet niet of jullie dat nu ook al doen)
MM, veel beterschap, hopelijk knap je snel op.
Ik wil even klagen dat ik ook ander werk aan het zoeken ben maar er is niet veel veel. Ook voel ik me ontzettend dom als ik naar al die vacatures kijk
Ik wil even klagen dat ik ook ander werk aan het zoeken ben maar er is niet veel veel. Ook voel ik me ontzettend dom als ik naar al die vacatures kijk
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik ben hartstikke moe, heb echt totaal geen energie meer. Ik word een beetje leeggezogen aan verschillende kanten, dus moet echt op mijn hoede zijn dat ik mezelf niet heel hard voorbij ren weer. Mijn schoonmoeder belde al dat ze morgen de 2 kleintjes komt halen en dan mogen die daar logeren, zodat ik even bij kan tanken.
Gast- Gast
Zazou, wat lief van je schoonmoeder. Hopelijk kan je dan een beetje bijtanken.
Ik baal dat ik al 3 weken aan een verslag werk met zn 2en terwijl verder iedereen met 4.
Dat de leraar dan ook doodleuk zegt dat we het maar gewoon allemaal met 2 moeten doen.
Vrijdag moet het klaar zijn en ik ben er nu al zooo klaar mee maar het moet af.
Ik baal dat ik al 3 weken aan een verslag werk met zn 2en terwijl verder iedereen met 4.
Dat de leraar dan ook doodleuk zegt dat we het maar gewoon allemaal met 2 moeten doen.
Vrijdag moet het klaar zijn en ik ben er nu al zooo klaar mee maar het moet af.
dharma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11
Hij zoekt al heel breed, maar of hij moet aan de slag voor 9 euro bruto per uur zonder reiskostenvergoeding, of er is gewoon helemaal niets... Hij zoekt het eigenlijk richting call-servicecentre-werk, maar heeft ook al sollicitaties lopen bij diverse winkels, en zelfs vuilnisman wil hijzelf worden. Maar, of geen vacatures, of hij is te goedPommes schreef:aah nee lennox wat een ontzettend k*t nieuws zeg. En als hij iets anders vind wat misschien niet in zijn straatje past? (weet niet of jullie dat nu ook al doen)
Gast- Gast
Ooooh! Ik ben boos. Twee weken geleden heb ik m'n Engels tentamen gemaakt, ik ben gezakt. Ik heb de lerares een e-mail gestuurd of ik het tentamen in mocht kijken om te kijken wat ik precies fout heb gedaan. Krijg ik terug dat ie niet is nagekeken! Omdat ik de schrijfopdrachten die in de les gemaakt zijn, onvoldoende waren. Ik had deze verbeterd opnieuw in moet leveren vóór het tentamen, maar dit is me nooit verteld! Ik heb dus gewoon voor nop dat tentamen zitten maken, want zij wist al dat ze hem niet na zou kijken.
Gast- Gast
Wow Vesper, dat is wel heel erg belachelijk :s Hoe had je dat moeten weten dat je het voor je tentamen al moest verbeteren?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
@Vesper, Even melden bij je slb-er en/of examencommissie!
Je tentamen moet sowieso nagekeken worden want een tentamen staat los van de opdrachten die jij in de les hoort te maken.
Ik zou er echt even achter aan gaan hoor!
(bij ons word het tentamen gewoon nagekeken als je je opdrachten nog niet hebt in geleverd, alleen word het cijfer nog niet definitief voordat je alles hebt in geleverd of het staat in educator verdeeld in 2 aparte dingen)
Je tentamen moet sowieso nagekeken worden want een tentamen staat los van de opdrachten die jij in de les hoort te maken.
(bij ons word het tentamen gewoon nagekeken als je je opdrachten nog niet hebt in geleverd, alleen word het cijfer nog niet definitief voordat je alles hebt in geleverd of het staat in educator verdeeld in 2 aparte dingen)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Bij ons staat het niet perse los van elkaar. Soms moet je de opdrachten inderdaad wel voldoende hebben afgerond voordat je aan een tentamen deel mag nemen... maar hopelijk kun je nog wel iets regelen!
Green_Pepper- Prater
Nou, het stond op blackboard zei ze. Daar stond bij cursusinfo dat de schrijfopdrachten voldoende moesten zijn. Dat je ze eenmaal mag herschrijven en wanneer dit niet voldoende is, dit gezien wordt als 1x afwezig (wat bij mij dus nu het geval is). Ik vind het echt een hele vreemde manier van lesgeven. Ik zit daar toch om te leren en begeleid te worden? Er zijn meer uit m'n klas die dit probleem hebben, dus het is niet zo dat ik niet heb opgelet of zo.
Gast- Gast
Stelt die docent nu nog iets voor om het op te lossen dan? Een jaar wachten lijkt mij namelijk niet echt redelijk...
Green_Pepper- Prater
Ik zou er toch eventjes verder achteraan gaan, want ze moet in ieder geval je tentamen nakijken. Zodat jij hem ik kan zien en kan leren van je fouten, want nu weer je dus niet of je het tentamen zelf wel of niet goed hebt gemaakt.
Ik kan snappen dat ze dit als onvoldoende ziet en dat als je je opdrachten goed inlevert dan je cijfer bij de herkansingen krijgt. Maar dat ze je tentamen gewoon niet nakijkt dat kan er bij mij niet in.
Ik kan snappen dat ze dit als onvoldoende ziet en dat als je je opdrachten goed inlevert dan je cijfer bij de herkansingen krijgt. Maar dat ze je tentamen gewoon niet nakijkt dat kan er bij mij niet in.
Rose- Kletskop
Bij ons kijken ze zelfs je tentamen niet na als je je vergeten bent in te schrijven.
Green_Pepper- Prater
Green_Pepper schreef:Stelt die docent nu nog iets voor om het op te lossen dan? Een jaar wachten lijkt mij namelijk niet echt redelijk...
Nee ze is niet erg behulpzaam. Ik weet nu ook niet of ik 'm mag herkansen. Ik was in de veronderstelling dat ik 'gewoon' gezakt was. Maar nu is er een hele andere oorzaak. Ik heb via email gevraagd wat voor consequenties dat heeft voor het herkansen van het tentamen. Bluh, stom zeg!
Gast- Gast
Ooh Vesper, wat vervelend!!
Echt een hele vreemde gang van zaken!!
Ik heb hieronder Rose gequoted, onderstaande geldt voor mijn opleiding tenminste wel en zou het heel vreemd vinden als dat bij jou anders is. Dit is namelijk wel een hele vreemde gang van zaken. Hopelijk kun je binnen de school iemand vinden die je hierbij kan helpen.
Echt een hele vreemde gang van zaken!!
Ik heb hieronder Rose gequoted, onderstaande geldt voor mijn opleiding tenminste wel en zou het heel vreemd vinden als dat bij jou anders is. Dit is namelijk wel een hele vreemde gang van zaken. Hopelijk kun je binnen de school iemand vinden die je hierbij kan helpen.
Rose schreef:@Vesper, Even melden bij je slb-er en/of examencommissie!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Vesper schreef:Green_Pepper schreef:Stelt die docent nu nog iets voor om het op te lossen dan? Een jaar wachten lijkt mij namelijk niet echt redelijk...
Nee ze is niet erg behulpzaam. Ik weet nu ook niet of ik 'm mag herkansen. Ik was in de veronderstelling dat ik 'gewoon' gezakt was. Maar nu is er een hele andere oorzaak. Ik heb via email gevraagd wat voor consequenties dat heeft voor het herkansen van het tentamen. Bluh, stom zeg!
Natuurlijk mag dat wel! Je hoort altijd een herkansing te krijgen
(Sterker nog je moet/mag in totaal 4x (2x 1e jaar, 2x 2e jaar) de kans krijgen om een vak te halen voordat je je P krijgt)
Rose- Kletskop
Pagina 7 van 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?
» Wat een ellende!