Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers

Pagina 6 van 17 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 5:23

Xanna schreef:
Kenya schreef:Denk het niet, maar ga toch even bellen, dankje!

Proberen kan altijd! Hier werkt het theater namelijk wel met een reservelijst (als er animo voor is).

Krijg ze nog niet te pakken, maar zag op de site dat het (lang) niet uitverkocht is, dus dat zal niks worden helaas. Balen Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 1371890812

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Cow di 29 jan 2013 - 5:30

Beterschap Merai en Kenya!!

Ik ben nog steeds niet gebeld :nopompom:
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 5:32

Cow schreef:Beterschap Merai en Kenya!!

Ik ben nog steeds niet gebeld Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 1270000679

Dankje!

Wat irritant zeg! Als ze zeggen 'vandaag nog' ga je er toch van uit dat ze niet tot de laatste minuut van de dag wachten, haha.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski di 29 jan 2013 - 5:35

Bah Caroow! Hopelijk is er niks aan de hand en mag je snel naar huis!

Beterschap voor de ziekjes Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 699888

Ik HAAT ziek zijn! En ik haat het nog meer dat ik mezelf niet ziek genoeg vind om rust te nemen en daarom dus van alles probeer, niks lukt en ik naast ziek ook nog gefrustreerd ben Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Mees di 29 jan 2013 - 5:35

Ik voel me k*t omdat het donderdag twee jaar is geleden dat mijn moeder is overleden. Om toch een beetje te kunnen werken en er niet te veel aan te denken, had ik een muurtje om minn emoties gemetseld, maar die heeft een collega/vriend gisteren omgestoten door een lief gebaar.
Nu herleef ik alles dat zich twee jaar geleden afspeelde weer helemaal opnieuw en dat wil ik niet!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Mees di 29 jan 2013 - 5:38

Hoe gaat het nu Caroow? Ben je weer thuis?
Mees
Mees
Prater
Prater

Bericht  Xanna di 29 jan 2013 - 5:41

Kenya schreef:
Xanna schreef:
Kenya schreef:Denk het niet, maar ga toch even bellen, dankje!

Proberen kan altijd! Hier werkt het theater namelijk wel met een reservelijst (als er animo voor is).

Krijg ze nog niet te pakken, maar zag op de site dat het (lang) niet uitverkocht is, dus dat zal niks worden helaas. Balen Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 1371890812

Balen zeg! Beterschap in ieder geval, hopelijk knappen jullie beiden weer snel op!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski di 29 jan 2013 - 5:51

Mees Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 699888 Eigenlijk heel goed dat je je emoties laat gaan, maar kan me voorstellen dat het niet fijn is...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Sterre di 29 jan 2013 - 6:10

Vanaf zaterdag heb ik hoofdpijn en sinds zondag terugkerende migraine. Vanochtend ben ik naar mijn werk gegaan maar toen werd ik weer binnen een paar tellen hondsberoerd. De terugweg in de trein was ook echt hel. Vanmiddag hielpen mijn medicijnen wel, maar ik voel me nu heel blech door de bijwerkingen. Tegelijk verveel ik me en voel ik me schuldig naar mijn werk en heel nutteloos.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Lavendel di 29 jan 2013 - 6:44

Pippa schreef:Guus - ik las op facebook dat je héel erg anders gaan wonen bent. Wat een verandering zeg! Gaan jullie ook daar trouwen dan? En ben wel heel benieuwd waarom jullie daarvoor gekozen hebben Yes

Waar/hoe ga je wonen Guus? Mm en werkkleding lijkt me ook minder, tenminste ik heb nog nooit een hippe outfit gevonden.. Gelukkig had je al leuke dingen geshopt voor je dat wist Very Happy
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Lavendel di 29 jan 2013 - 6:46

Oh mijn geklaag, ik ben op wintersport en er is geen en-ke-le spier in mijn lichaam die niet zeer doet! Ik lijd pijn!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  SoGood di 29 jan 2013 - 7:11

Mees schreef:Ik voel me k*t omdat het donderdag twee jaar is geleden dat mijn moeder is overleden. Om toch een beetje te kunnen werken en er niet te veel aan te denken, had ik een muurtje om minn emoties gemetseld, maar die heeft een collega/vriend gisteren omgestoten door een lief gebaar.
Nu herleef ik alles dat zich twee jaar geleden afspeelde weer helemaal opnieuw en dat wil ik niet!

Jij klaagt toch helemaal niet.. Natuurlijk voel je je kut.. Heel veel sterkte gewenst. Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caroow di 29 jan 2013 - 7:32

Het hele verhaal staat hier

De korte versie:
Het lijkt erop dat ik niet nu ga bevallen, maar ik moet er niet op rekenen dat ik de 40 weken haal. Ik hoef vooralsnog geen weeenremmers en ben ook gewoon thuis. Ik mag niet meer werken, geen drukke dingen meer doen en dus vooral veel rust houden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Arwyn di 29 jan 2013 - 7:35

Echt balen Caroow! Nu wel echt je best doen om lekker rustig aan te doen hoor, daarna kun je nog genoeg rennen voor je kleintje! smile

Mijn baal: ik kwam na een dag werken op het station, is mijn bagagedrager gejat!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro di 29 jan 2013 - 7:49

SoGood schreef:
Mees schreef:Ik voel me k*t omdat het donderdag twee jaar is geleden dat mijn moeder is overleden. Om toch een beetje te kunnen werken en er niet te veel aan te denken, had ik een muurtje om minn emoties gemetseld, maar die heeft een collega/vriend gisteren omgestoten door een lief gebaar.

Jij klaagt toch helemaal niet.. Natuurlijk voel je je kut.. Heel veel sterkte gewenst. Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 699888

Dit vind ik ook!! Je klaagt helemaal niet, dit zijn natuurlijke emoties en het voelt zó kut om weer door die pijn te gaan! Ik snap dat je dat liever niet wil.. heb ook geen goede raad want de dood van mijn vader is uberhaupt nog te vers om erover na te denken maar ik snap je wel. Probeer het toe te laten en zoek steun bij die collega/vriend!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Middleme di 29 jan 2013 - 7:50

Arwyn: das ... en erg lastig!

Caroow: Jeetje, heftig zeg. Doe maar rustig aan, dan kan je kindje het zo lang mogelijk bij jou uithouden smile

Mees: Heel veel sterkte!

Ik baal ervan dat ik ziek thuis ben: superhees, veel hoesten, hoofdpijn en keelpijn. Morgen toch maar een bezoekje brengen aan de dokter om te zien of hij wat voor me kan doen... Vrees dat dat erg weinig is maar dit is ook niets...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Mees di 29 jan 2013 - 8:35

Dank jullie! Misschien is het geen klagen, maar zo voelt het wel. Ik wil er jiet mee bezig zijn (struisvogelgedrag), dat vind ik (te) moeilijk.

Caroow doe maar lekker rustig aan!
Mees
Mees
Prater
Prater

Bericht  Caroow di 29 jan 2013 - 9:10

Ik mag de komende 7 weken niks meer doen en iemand reageert op die facebook status met "Lekker chillen!" :nopompom:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 29 jan 2013 - 9:19

Caroow schreef:Ik mag de komende 7 weken niks meer doen en iemand reageert op die facebook status met "Lekker chillen!" :nopompom:

He bah! Wat naar, in hoop dat de baby gewoon even tot 37 weken en een paar dagen wacht! Jij moet lekker rustigaan doen, best lastig weet ik, maar doe toch maar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  girli di 29 jan 2013 - 9:34

Mijn uberzielige berichtje. Ik heb buikpijn, omdat ik te veel heb gegeten. Hoe kan een mens nou te veel komkommer eten Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 6 1270000679
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Sea of Trees di 29 jan 2013 - 9:34

Caroow schreef:Ik mag de komende 7 weken niks meer doen en iemand reageert op die facebook status met "Lekker chillen!" :nopompom:
Zo'n iemand zou je toch het liefst een dreun willen verkopen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Viva di 29 jan 2013 - 10:29

PC, heb je het geld nog kunnen storten?
Ik dacht altijd dat als een briefje nat geworden was, hij niet meer die oplichtende dingetjes had, die je onder zo'n lamp kan zien...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Tamagotchi di 29 jan 2013 - 10:34

Caroow: Heftig, sterkte de komende weken. Je vliegt op een gegeven moment tegen de muren omhoog als je zoveel rust moet houden. Zorg voor véél afleiding.

Mees: Knuffel voor jou

Ik baal omdat ik vanmorgen een blaasontsteking aan voelde komen en ik vandaag echt li-ters water heb gedronken, maar ik heb niet echt het idee dat het veel geholpen heeft. Normaal werkt het wel en ik heb even geen tijd voor een doktersbezoek. Ik wil helemaal geen blaasontsteking!
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 11:17

@Caroow. Wat vervelend dat je zoveel weken rust moet houden zeg! Als je wilt kan ik wel wat leuke series/films naar je sturen? smile Ik kijk er veeeel te veel dus ik denk dat je daarmee wel een paar weken kan vullen!

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 29 jan 2013 - 11:20

Vesper schreef:@Caroow. Wat vervelend dat je zoveel weken rust moet houden zeg! Als je wilt kan ik wel wat leuke series/films naar je sturen? smile Ik kijk er veeeel te veel dus ik denk dat je daarmee wel een paar weken kan vullen!

Echt een heel lief aanbod, maar ik moet eerst een nieuwe laptop kopen.. Mijn geluid is stuk Neutral Ik begin morgen denk ik maar weer met alle seizoenen friends, daarna Gooische vrouwen en dan de Sopranos.. Dan ben ik door onze boxen heen en is het als het goed is wel een paar weekjes verder smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 17 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: