Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers

Pagina 5 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Susan ma 28 jan 2013 - 21:11

Ja, maar je moet ook geen honger lijden natuurlijk. Komt je man er nog niet aan? Misschien kan hij iets voor je meenemen uit het restaurant, vaak hebben ze daar heerlijke broodjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Caroow ma 28 jan 2013 - 21:16

De gyn was er net, nog een keer ctg en een echo en dan mag ik hoogstwaarschijnlijk naar huis. En ze waren me inderdaad vergeten met het ontbijt Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Krullebol ma 28 jan 2013 - 21:21

Dat is stom Carow! Dus nu een dubbelontbijt voor je?! smile

Ik klaag dat ik het stom vind dat ik zo weinig werk. Ik doe een ziekteverlof en die is 32 uur, maar omdat ik alleen slaapdiensten draai werk ik dan al 15 uur en dan heb ik 'maar' 2 diensten nodig en ik zit aan mijn uren. Opzich niet erg, maar ik wel ZO graag werken! Niet alleen voor t geld maar ook gewoon om het werk. Net afgestudeerd en ik zit 4/5 dagen thuis. Gelukkig nog wel genoeg te doen, maar ik vind het stom. En dit heb ik nu 3 keer aangegeven bij mijn manager, die zegt dat andere locaties mij wel kunnen gebruiken als invaller en ze mij zullen bellen. Nu echt al weken niets gehoord..
En dus zit ik nog steeds thuis. Gelukkig straks werken, maar dan weer 5 dagen vrij..
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  June ma 28 jan 2013 - 21:51

Hopelijk mag je inderdaad snel naar huis Caroow en daar wordt je ontbijt vast niet vergeten!

Minimaal geklaag uit Barcelona: het wordt vandaag 'maar' veertien graden hier en morgen pas achttien. angel
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  SoGood di 29 jan 2013 - 0:09

Caroow: hug

Ik baal van mijn vriend, binnekort hebben we een bruiloft van een schoolvriedin. Hij heeft niet zoveel met het bruidspaar maar is wel uitgenodigd en ging wel mee. Het is oom niet naast de deur. Nu gaat hij zeuren dat ie dan een belangrijke wedstrijd heeft enzo en dat hij daar al lang naar uit heeft geleefd. Nou ja.. Ik kan er ook niks aan doen en ik wil niet alleen! Ik heb hem nog niet goed onder de duim, en dat na al die jaren!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 1:53

SoGood schreef:Caroow: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 699888

Ik baal van mijn vriend, binnekort hebben we een bruiloft van een schoolvriedin. Hij heeft niet zoveel met het bruidspaar maar is wel uitgenodigd en ging wel mee. Het is oom niet naast de deur. Nu gaat hij zeuren dat ie dan een belangrijke wedstrijd heeft enzo en dat hij daar al lang naar uit heeft geleefd. Nou ja.. Ik kan er ook niks aan doen en ik wil niet alleen! Ik heb hem nog niet goed onder de duim, en dat na al die jaren!

Hahaha.

Ik snap wel dat je vriend er niet zo'n zin in heeft als hij een belangrijke wedstrijd heeft en niet zoveel met het bruidspaar heeft. Sorry Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 1371890812.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 1:56

Caroow wat vervelend zeg Sad hoop dat je snel naar huis mag en je beter voelt! En lekker kan ontbijten.

Gast
Gast

Bericht  Guus di 29 jan 2013 - 2:41

Ik baal dat ik net ik weet niet hoeveel geld heb uitgegeven aan nieuwe nette kleding voor mijn nieuwe werk, en ik vandaag mijn werkkleding kon ophalen die ik elke dag aan moet Neutral

gelukkig was ik zo slim om leuke nette kleding te kopen dus ga ik voortaan in mijn vrije tijd gewoon erg sophisticated door het leven :P
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Prosecco di 29 jan 2013 - 2:43

Guus schreef:Ik baal dat ik net ik weet niet hoeveel geld heb uitgegeven aan nieuwe nette kleding voor mijn nieuwe werk, en ik vandaag mijn werkkleding kon ophalen die ik elke dag aan moet Neutral

gelukkig was ik zo slim om leuke nette kleding te kopen dus ga ik voortaan in mijn vrije tijd gewoon erg sophisticated door het leven :P

Kun je het niet (deels) terug brengen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Guus di 29 jan 2013 - 2:57

nee... ik heb heel handig alles al een keer gewassen e.d. zodat ik het hier gelijk aankon
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 3:51

Guus - ik las op facebook dat je héel erg anders gaan wonen bent. Wat een verandering zeg! Gaan jullie ook daar trouwen dan? En ben wel heel benieuwd waarom jullie daarvoor gekozen hebben Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 3:57

Guus schreef:Ik baal dat ik net ik weet niet hoeveel geld heb uitgegeven aan nieuwe nette kleding voor mijn nieuwe werk, en ik vandaag mijn werkkleding kon ophalen die ik elke dag aan moet Neutral

gelukkig was ik zo slim om leuke nette kleding te kopen dus ga ik voortaan in mijn vrije tijd gewoon erg sophisticated door het leven Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 253468018

NEEEEEE! Dat meen je niet! Gelukkig is het allemaal heel leuk. Eendjesblouse I love you.

Gast
Gast

Bericht  litllejoy di 29 jan 2013 - 4:08

Rapunzel schreef:Ik heb echt even behoefte aan dit topic.
Ik ben al vanaf september werkloos en het solliciteren levert tot nu toe niets op. Ik word helemaal depressief van het thuiszitten, waardoor ik werkelijk nergens zin meer in heb en alleen nog maar in bed lig. Ik heb veel last van hyperventilatie en hartkloppingen waardoor ik zeer angstig word. Mijn kat is anderhalve week overleden, hij was ziek dus we hebben hem een spuitje laten geven. Ik maak me zorgen over de toekomst omdat mijn relatie niet lekker loopt, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijzelf. Omdat ik zoveel psychische problemen heb en niet goed alleen kan zijn durf ik me niet goed aan iemand te binden anders hadden we vast allang samengewoond. Ik ben ook jaren geleden in behandeling geweest bij het GGZ, maar het heeft niet geholpen. Het ging zoveel beter met me toen ik een baan had, maar helaas mocht het niet voortduren vanwege de economische crisis.
Niet quoten graag.

Misschien een idee om weg en bezig te zijn om iets van vrijwilligerswerk te doen? Of een cursus of opleiding?
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gympie di 29 jan 2013 - 4:20

Ik ben al de hele dag aan het oefenen, oefenen en nog eens oefenen voor mijn tentamen en ik blijf fouten maken. Hopeloos. Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 1371890812
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gympie di 29 jan 2013 - 4:22

Caroow, wat vervelend. Ben je al thuis?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 4:29

Niemand wil/kan de theaterkaartjes voor vanavond overnemen Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 1371890812. Baal echt, want zelf gaan gaat gewoon niet en het is dan toch weggegooid geld.

Gast
Gast

Bericht  Xanna di 29 jan 2013 - 4:32

Kenya schreef:Niemand wil/kan de theaterkaartjes voor vanavond overnemen Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 1371890812. Baal echt, want zelf gaan gaat gewoon niet en het is dan toch weggegooid geld.

Misschien heb je het al geprobeerd, maar heeft het theater geen reservelijst met gegadigden voor die voorstelling?

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 4:36

Denk het niet, maar ga toch even bellen, dankje!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 29 jan 2013 - 4:40

widko schreef:
Atelier Madame schreef:We hebben nu al een ster in de ruit van onze nieuwe auto die we sinds zaterdag hebben Cry
Dat is wel heel erg balen, hoe komt het?

Steentje op de snelweg die erop spatte
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Xanna di 29 jan 2013 - 4:43

Kenya schreef:Denk het niet, maar ga toch even bellen, dankje!

Proberen kan altijd! Hier werkt het theater namelijk wel met een reservelijst (als er animo voor is).

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Cow di 29 jan 2013 - 4:49

AARRGGHH Vanmorgen had ik een orienterend gesprek (1e gesprek nav sollicitatie) en ze zouden me vandaag nog iets laten weten omdat morgen (!) al de 2e ronde is.
En ze bellen maar niet......pffff kan hier zo slecht tegen!!

Daarbij zou de functie as vrijdag al in gaan en dat zou betekenen dat ik niet kan gaan carnavallen en dat terwijl ik in een Prinselijke hofkapel zit en dus van vrijdagochtend tot dinsdagavond steeds op stap ben met de club.

Als ik wordt aangenomen probeer ik wel wat te regelen maar als het niet gaat dan vier ik helaas weinig carnaval dit jaar Cry
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Cow di 29 jan 2013 - 4:50

Hoe is het nu Caroow??
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  love di 29 jan 2013 - 4:55

Ohh irritant zeg Cow hopelijk bellen ze snel !

Ik wacht ook nog op bericht terug van een sollicitatiegesprek van gisteren, kreeg lekker vaag te horen dat ze voor het einde van de week zullen bellen Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 253468018
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Merai di 29 jan 2013 - 4:55

Ik kom even klagen dat ik nog steeds ziek ben, de muren komen echt op me af. Lig nu al vanaf vorige week woensdag plat en ben nog steeds zo slap als wat. Grr!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  love di 29 jan 2013 - 5:04

Beterschap merai ! Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 5 699888
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: