Ik heb...
+31
Jeanette
Rouxxxe
Antibes
Caro
Shisha
Oasis
Taeda
Sea of Trees
Cimic
Leine
Fortissimo
Toet
Punk'd
silly-one
Parel
Ibbeltje
Lonely Goatherd
Burn
TukTuk
LDJ
ExpressoB
nina
SoGood
Caroow
Silver
Feline
Lejow
bolus26
Kowalski
Exogenesis
Poubelle
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik heb...
Fijn dat je feestje zo leuk was Poubelle, (zag het al op fb!) alvast (toch?) Happy Birthday!
Anders, alsnog Happy Birthday haha
Ik heb .. geen zin om zo die sneeuwstorm te trotseren met man èn kind om te gaan schaatsen bij mijn schoonouders..
Oh! EN, ik heb een boterkoek in de oven staan
Anders, alsnog Happy Birthday haha
Ik heb .. geen zin om zo die sneeuwstorm te trotseren met man èn kind om te gaan schaatsen bij mijn schoonouders..
Oh! EN, ik heb een boterkoek in de oven staan
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb twee nachten te weinig geslapen, nu hoofdpijn en moe. Toch teveel bier op gisteren.
Gisteren mijn mixer die is overleden. Gelukkig staat er nog ééntje bij mijn ouders die ik mag hebben.
Vandaag te horen gekregen dat mijn fiets niet meer te maken is met behoud van versnellingen. Die moet ik toch wel hebben, dus dat betekend toch dat ik een nieuwe fiets moet kopen. Alleen wat voor één geen idee.
Een opgeruimde kamer en mijn neefje die straks wordt gebracht en blijft logeren. Daar heb ik wel super veel zin in.
Gisteren mijn mixer die is overleden. Gelukkig staat er nog ééntje bij mijn ouders die ik mag hebben.
Vandaag te horen gekregen dat mijn fiets niet meer te maken is met behoud van versnellingen. Die moet ik toch wel hebben, dus dat betekend toch dat ik een nieuwe fiets moet kopen. Alleen wat voor één geen idee.
Een opgeruimde kamer en mijn neefje die straks wordt gebracht en blijft logeren. Daar heb ik wel super veel zin in.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Poubelle dat het gezellig was!
Ik had gedroomd dat ik weer was gezakt voor mijn afstuderen. Ik moet maandag dus weer presenteren. Hopelijk gaat deze droom niet uitkomen.
Ik droomde ook dat er iemand op mijn rug ging liggen en het leek zo echt dat ik helemaal niet meer kon bewegen en heel druk begon te schudden en ging hyperventileren. Het was zo eng! Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik had gedroomd dat ik weer was gezakt voor mijn afstuderen. Ik moet maandag dus weer presenteren. Hopelijk gaat deze droom niet uitkomen.
Ik droomde ook dat er iemand op mijn rug ging liggen en het leek zo echt dat ik helemaal niet meer kon bewegen en heel druk begon te schudden en ging hyperventileren. Het was zo eng! Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Feline schreef:Ik heb dronken op een hele grote fiets gefietst zonder te vallen!
Ik heb ook een kater, terwijl ik helemaal niet zo veel gedronken heb gisteren
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad Poubelle! Ik heb trouwens ook besloten dat ik zeker naar Paaspop ga! Ga je meeee?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb eindelijk weer een heldere blik op de wereld! Kon vandaag mijn nieuwe bril op halen
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ga je een topic openen?Harrison schreef:Oh wat fijn dat het leuk was Poubelle! Jeej!
Ik heb heel veel kleren waar ik foto´s van moet maken en te koop moet zetten.
Ik heb een luie zaterdag, ben nog steeds niet gedoucht..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Kowalski schreef:SoGood schreef:Dromen zijn altijd zo raar! Ik droomde gisteren dat ik geld in de parkeermeter deed en toen kwamen er dode kanaries uit die van mijn werkgever waren. (Die heeft niet eens kanaries!) Eentje leefde er nog en die wilde ik koste wat het koste uit zijn lijden verlossen. Uiteindelijk is hij naar een gezin gegaan en werd het een volwassen witte kip.
Volgens mij als ik dit tegen een psycholoog zou vertellen zouden ze me opsluiten.
Haha, heb een big smile. Ik droom ook veel, maar alleen nachtmerries. Van zombiedromen tot mijn vriend die het uitmaakte en ik opeens een relatie had met een ex-collega.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Zet je ze op Yes?Harrison schreef:Oh wat fijn dat het leuk was Poubelle! Jeej!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Zet je ze op Yes?Harrison schreef:Oh wat fijn dat het leuk was Poubelle! Jeej!
Als dat waar is, stop ik meteen met eten en ga ik met gewichten aan mijn benen aan een rek hangen
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Ik heb zin in pizza en die heb ik dan ook net besteld!
Verder rotdag vandaag. Werken ging stroef en zou eigenlijk uit eten en naar de film gaan met een collega, maar dat ging ineens niet door.
Verder rotdag vandaag. Werken ging stroef en zou eigenlijk uit eten en naar de film gaan met een collega, maar dat ging ineens niet door.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik heb ..
Lekker gewandeld met mijn vriend door de sneeuw!
Koude voeten
Zin om vanavond met vriend naar de bios te gaan, dus dat gaan we dan ook maar doen
Edit; En ik heb geen zin in de boerenkool die we zometeen gaan eten
Lekker gewandeld met mijn vriend door de sneeuw!
Koude voeten
Zin om vanavond met vriend naar de bios te gaan, dus dat gaan we dan ook maar doen
Edit; En ik heb geen zin in de boerenkool die we zometeen gaan eten
Gast- Gast
Ik heb ondertussen dat ik nergens zin in had toch van alles gedaan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De oude Xbox van P. aangesloten en nu zijn we samen aan het gamen
Taeda- Prater
Oh en ik heb een housewarming van vanavond afgezegd (van mijn broertje/schoonzusje voor de korfbal), omdat het een drankfestijn wordt en ik in mijn twee nuchtere weken zit.
Taeda- Prater
Ik heb vandaag heel veel kleertjes gekocht en gekregen voor de baby.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Taeda schreef:De oude Xbox van P. aangesloten en nu zijn we samen aan het gamen
Gta toch? Leuk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben moe, ik heb vannacht maar twee uur geslapen omdat ik gisteren deel 4352 in mijn werk-soap heb mogen aanhoren.
Ik moet zo naar een verjaardag waar alleen maar stomme mensen komen.
Heb gisteren door deel 4352 iets gedaan wat ik nu wilde dat ik kon terugdraaien maar dat kan niet (niet een groot drama hoor..maar nét even niet zo handig).
Voel me 's werelds grootste sukkel!!!
Ik moet zo naar een verjaardag waar alleen maar stomme mensen komen.
Heb gisteren door deel 4352 iets gedaan wat ik nu wilde dat ik kon terugdraaien maar dat kan niet (niet een groot drama hoor..maar nét even niet zo handig).
Voel me 's werelds grootste sukkel!!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb water in mijn oren, want ik heb net pas gedoucht. En nu moet ik boodschappen doen, maar ik wil niet naar buiten want dan vriezen mijn oren dicht (en mijn haren ook).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb zin in cupcakes dus die ga ik nu maken.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Het vriest niet tot nauwelijks nuAntibes schreef:Ik heb water in mijn oren, want ik heb net pas gedoucht. En nu moet ik boodschappen doen, maar ik wil niet naar buiten want dan vriezen mijn oren dicht (en mijn haren ook).
Gast- Gast
Lennox schreef:Het vriest niet tot nauwelijks nuAntibes schreef:Ik heb water in mijn oren, want ik heb net pas gedoucht. En nu moet ik boodschappen doen, maar ik wil niet naar buiten want dan vriezen mijn oren dicht (en mijn haren ook).
-1 zegt mijn telefoon...
Edit: maar je hebt wel gelijk, vergeleken met afgelopen weken is dat een warm bad..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb absoluut geen zin om ook maar iets in het huishouden te gaan doen. Helaas moest juist alles gedaan worden
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb gisteren een absolute rotdag gehad!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
... een heerlijk weekend gehad!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3